Przegub wewnetrzny + wymiana uszczelniaczy w skrzyni
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Przegub wewnetrzny + wymiana uszczelniaczy w skrzyni
Witam!
Zabieram sie za wymiane uszczelniaczy w skrzyni w moim mk2 jako ze cieknie z niej olej. Przy okazji musze wymienic gume ktora oslania przegub wewnetrzny (ten od skrzyni ze strony). Po czym poznac ze jest on do wymiany? Ruszalem jednym razem z polosia i mialo to luzy - ale w tym momencie ruszal sie rowniez drugi przegub troche i na zmiane tez. Czy to przez wyrobione przeguby czy moze cos innego w skrzyni a przeguby beda dobre? Nie chce wydawac kasy na daremnie na przeguby gdyz aktualnie musze zrobic tylko to co najwazniejsze. W szukajce nie znalazlem informacji ktore by mi pomogly, licze na Wasze szybkie odpowiedzi - autko musi byc zrobione jak najszybciej bo nie ma drugiego zeby jezdzic - a jest potrzebne.
Pozdrawiam!
Zabieram sie za wymiane uszczelniaczy w skrzyni w moim mk2 jako ze cieknie z niej olej. Przy okazji musze wymienic gume ktora oslania przegub wewnetrzny (ten od skrzyni ze strony). Po czym poznac ze jest on do wymiany? Ruszalem jednym razem z polosia i mialo to luzy - ale w tym momencie ruszal sie rowniez drugi przegub troche i na zmiane tez. Czy to przez wyrobione przeguby czy moze cos innego w skrzyni a przeguby beda dobre? Nie chce wydawac kasy na daremnie na przeguby gdyz aktualnie musze zrobic tylko to co najwazniejsze. W szukajce nie znalazlem informacji ktore by mi pomogly, licze na Wasze szybkie odpowiedzi - autko musi byc zrobione jak najszybciej bo nie ma drugiego zeby jezdzic - a jest potrzebne.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony wt lip 29, 2008 01:54 przez Gashkas, łącznie zmieniany 2 razy.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Myslę że przegub ocenisz po dzwiękach podczas jazdy. Jeśli cos grzechocze albo stuka przy skrecie lub podczas przyspiezania/jazdy to mozliwe ze przegub jest do wymiany. ALe jesli nic nie stuka od strony przegubów to po co je wymieniac.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Z ogledzin wynika, ze przeguby sa w porzadku. Tylko w skrzyni na lozysku sa luzy ale tym sie nie bede bawil. Starczy, ze nie moge odkrecic teraz jednej sruby - torxa z przegubu - tylko to zostalo zeby dobrac sie do drugiego uszczelniacza:/
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
W tych śrubqach na klucz (nie torx) ale spline(12 ramion) czesto znajduje sie piasek.
No i nawet u mnie jedna sruba ledwie sie odkreciła. Jakby co mozesz zawsze pomoc sobie mlotkiem wbijajac koncówke głebiej. Uwazaj bo jesli zniszczysz łebek to zapomnij o odkreceniu. Dlatego zrob to raz a porzadnie.
No i nawet u mnie jedna sruba ledwie sie odkreciła. Jakby co mozesz zawsze pomoc sobie mlotkiem wbijajac koncówke głebiej. Uwazaj bo jesli zniszczysz łebek to zapomnij o odkreceniu. Dlatego zrob to raz a porzadnie.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Racja, to nie torxy. Tam nie dalo nic czyszczenie, wogule nie dalo sie wbic. Przerobiona zostala ta sruba na klucz 10 i nim odkrecona
Mam dwa podobne uszczerlniacze firmy KACO. Roznia sie jedynie kolorem oraz troche oznaczeniem - zielony 020 301 189 S i czarny 020 301 189 R i pojedyncze numerki jakies 95 a na drugim 6. Oznacza to cos? Reszta oznaczen taka sama.
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Mam dwa podobne uszczerlniacze firmy KACO. Roznia sie jedynie kolorem oraz troche oznaczeniem - zielony 020 301 189 S i czarny 020 301 189 R i pojedyncze numerki jakies 95 a na drugim 6. Oznacza to cos? Reszta oznaczen taka sama.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
ze srodka kielicha musisz wyciagnac zaslepke (mozesz jej nie widziec pod smarem) - pod nia jest zabezpieczenie, ktore wyciagasz i kielich sam wybije.milek_22 pisze:a jak dostać sie do tego uszczelniacza jak juz półos wykręce?? da sie jakoś zbić ten kielich co wystaje ze skrzyni??
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 281 gości