Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam, mam szybkie pytanko - czy czujnik temperatury zewnętrznej w MkIV i MkV są takie same? Pytam bo właśnie jestem na etapie wymiany zegarów, sprawdziłem że mam kompletną instalację tylko czujnika brak. Na Allegro jest dostępny do MkV za znośne pieniądze a do IVki nic nie ma. I jeszcze jedno - za wyciągnięcie PINu i zmianę przebiegu chcą ode mnie w Krakowie 250 zł - wydaje mi się że to chyba dość dużo jak za taką usługę. Za tyle to mogę kupić sobie VAG Tacho i chyba samemu przeprowadzić instalację. Co o tym myślicie?
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 15:54 przez hryniew, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fenomen89
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ja mam czujnik do mkIV jesli chcesz mowa o czujniku temp zewhryniew pisze:Witam, mam szybkie pytanko - czy czujnik temperatury zewnętrznej w MkIV i MkV są takie same? Pytam bo właśnie jestem na etapie wymiany zegarów, sprawdziłem że mam kompletną instalację tylko czujnika brak. Na Allegro jest dostępny do MkV za znośne pieniądze a do IVki nic nie ma. I jeszcze jedno - za wyciągnięcie PINu i zmianę przebiegu chcą ode mnie w Krakowie 200 zł - wydaje mi się że to chyba dość dużo jak za taką usługę. Za tyle to mogę kupić sobie VAG Tacho i chyba samemu przeprowadzić instalację. Co o tym myślicie?
ja też nie miałem czujnika temp. zewn. i po prostu kupiłem w sklepie elektronicznym termistor NTC 1K za 1,50zł i działa, tylko musiałem podciągnąć od złącza czujnika (termistora) kabelek do zegarów, bo nie był podłączony- wtyczka do czujnika była ale kable się gdzieś po drodze kończyły i nie dochodziły do licznika.
pozdrawiam
seti
seti
Z czujnikiem dałem sobie radę, mam natomiast inny problem - zalogowałem sie w nowych zegarach, zgrałem kluczyki z immo i gitara. Jednak nowe zegary nie mają obudowy - muszę wymienić ze starych. Stwierdziłem że to nie jest robota na dziś i chciałem wstawić stare. Okazało się że znów muszę zgrać klucze. Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się, że PIN z przywieszki do kluczy nie pozwala na wejscie w adaptację zegarów. Na przywieszce są dwie naklejki. Pierwsza czarna litera i 6 cyfr. z drugiej strony w dwóch wierszach - w pierwszym dwie cyfry i w drugim 5. Wprowadzam te pięć z drugiego rzędu (zaczynają się od zera) i nic. Jestem pierwszym właścicielem autka więc nikt w nim nie dłubał i nie zmienił PINu. Co jest grane??
hmm dopiero dziś przeczytałem ten post. W sumie PIN do tych starych zegarów już mi nie potrzebny bo założyłem nowe. Niestety przy montażu uszkodziłem jedną ze ścieżek idących z płytki licznika do wyświetlacza FIS. Na tej taśmie do wyświetlacza skrajna ścieżka jest przerwana. Wyświetlacz cały świeci na czerwono i tylko lekko widać inny odcień wyświetlanych danych. Jak ją załatać? Ma ktoś jakiś pomysł?
farba do naprawy ścieżek ogzrewaniej szyby tylnej - a proppo pinu strych zegarów - możliwe że we wtorek późnym wieczorem będę na chwilę w krakowie - jakby co to pisz na pw numer tel - to ci wywlekę ten pinhryniew pisze:Wyświetlacz cały świeci na czerwono i tylko lekko widać inny odcień wyświetlanych danych. Jak ją załatać? Ma ktoś jakiś pomysł?
Witam, jestem nowy na tym forum i proszę o wyrozumiałość.
No więc mam parę pytań, ale od początku. Niedawno stałem się posiadaczem Golfa IV 1.9TDI 101KM z 2002 roku model 2003. Został przywieziony z Francji ale niestety został rozkradziony tzn. brak w nim siedzeń oraz boczków. Samochód ma manetki z tempomatem i mfa do poruszania się po menu komputera, ale widzę że gościu który mi go sprzedawał wsadził licznik bez mfa/fisa z rocznika 98, teraz pytania:
1. czy mogę wsadzić do golfa licznik z 1/2 fis, jak tak to jaki i co z dograniem kluczyka?
2. teraz w golfie na tym starym liczniku nie działa mi prędkościomierz, nie liczy kilometrów, gdy kręcę regulacją podświetlenia zegarów to zegary nie reagują a climatronik reaguje,tempomat tez nie działa, czy to może być spowodowane starym licznikiem i czy go wymienię to wszystko wróci do normy?
3. a jak się to wszystko ma z komputerem od pracy silnika?
4. i czy da się sprawdzić jakoś oryginalny przebieg samochodu?czy przebieg jest jeszcze gdzieś zapisywany np w module komfortu?
Proszę o odpowiedz na moje pytania, z góry dziekuje i pozdrawiam:)
No więc mam parę pytań, ale od początku. Niedawno stałem się posiadaczem Golfa IV 1.9TDI 101KM z 2002 roku model 2003. Został przywieziony z Francji ale niestety został rozkradziony tzn. brak w nim siedzeń oraz boczków. Samochód ma manetki z tempomatem i mfa do poruszania się po menu komputera, ale widzę że gościu który mi go sprzedawał wsadził licznik bez mfa/fisa z rocznika 98, teraz pytania:
1. czy mogę wsadzić do golfa licznik z 1/2 fis, jak tak to jaki i co z dograniem kluczyka?
2. teraz w golfie na tym starym liczniku nie działa mi prędkościomierz, nie liczy kilometrów, gdy kręcę regulacją podświetlenia zegarów to zegary nie reagują a climatronik reaguje,tempomat tez nie działa, czy to może być spowodowane starym licznikiem i czy go wymienię to wszystko wróci do normy?
3. a jak się to wszystko ma z komputerem od pracy silnika?
4. i czy da się sprawdzić jakoś oryginalny przebieg samochodu?czy przebieg jest jeszcze gdzieś zapisywany np w module komfortu?
Proszę o odpowiedz na moje pytania, z góry dziekuje i pozdrawiam:)
Ostatnio zmieniony wt sie 05, 2008 21:20 przez marnog, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 203 gości