Mam kompletne zwrotnice od GTI 2.0 ale one mają 5 otworów i teraz pytanie czy można przełożyć piasty z moch starych zwrotnic z 4 otworami czy sie nie różni jkoś wielkośćią niż GTI
drugie pytanie jaki można kupić najwiękrze tarcze z 4 otworami np 280 śą produkowane z 4 otworami ?
lub jakaś rada co musiał bym zmienić w tych zwrotnicach że by je przerobić na 4 otwory
następne pytanie czy jeśli mam sworzeń wachacza zwykły to moge go zmienić na od gti bo niewiem czy ma takie samo mocowanie w wachaczu na 3 śrubki ale czy roztaw tych śrubek podgięcia koncówki jest taki sam?
tercze zaciski przeróbka sworzeń wachacza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
- Lokalizacja: okolice Włocławka
- Kontakt:
tercze zaciski przeróbka sworzeń wachacza
Ostatnio zmieniony sob lip 26, 2008 11:54 przez rafał1988, łącznie zmieniany 1 raz.
pasujerafał1988 pisze:Mam kompletne zwrotnice od GTI 2.0 ale one mają 5 otworów i teraz pytanie czy można przełożyć piasty z moch starych zwrotnic z 4 otworami czy sie nie różni jkoś wielkośćią niż GTI
tak jak piszesz 280 to chyba największe produkowanerafał1988 pisze:drugie pytanie jaki można kupić najwiękrze tarcze z 4 otworami np 280 śą produkowane z 4 otworami ?
wachacze i stabilizator do wymiany, nie pasuje inaczejrafał1988 pisze:następne pytanie czy jeśli mam sworzeń wachacza zwykły to moge go zmienić na od gti bo niewiem czy ma takie samo mocowanie w wachaczu na 3 śrubki ale czy roztaw tych śrubek podgięcia koncówki jest taki sam?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości