a więc tak muszę się dostać do pokrywy zaworów aby wymienić uszczelkę
jak zdjąć ten kolektor plastikowy z wierzchu? czy będą mi po demontażu jego potrzebne jakieś uszczelki? coś dodatkowo mam dokupić?
kolektor - jak zdemontować
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontakt:
kolektor - jak zdemontować
F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,
Re: kolektor - jak zdemontować
piotrek991 pisze:a więc tak muszę się dostać do pokrywy zaworów aby wymienić uszczelkę
jak zdjąć ten kolektor plastikowy z wierzchu? czy będą mi po demontażu jego potrzebne jakieś uszczelki? coś dodatkowo mam dokupić?
witam
Kilka dni temu tez pytalem na forum o to ale nikt nie odpisal kazdy czutak post ale bez odzewu.
Ja dzisiaj to przerabialem to tylko ze mam silnik 2.0 nie wiem jak jest w 1.6.Wrzoc zdjecie ze swoim silnikiem to moze uda mi sie tobie troszke pomoc.
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontakt:
dzięki za pomoc tym co pomogli ale i tak to na nic... ale
aby zdjąć kolektor ssący trzeba odkręcić przepustnice, zdjąć plastikowe kołeczki z przodu widoczne po bokach oraz dwa wkręty widoczne od przodu przy łączeniu kolektora, odkręcić śrubę pod zdemontowaną przepustnicą i drugą na przeciw pod kolektorem widać je dobrze są na klucz ampulowy, i po odkręceniu kolektor ciągniemy w stronę kabiny
chyba jasno opisałem może komuś się przyda
ps. wyrażę swoją opinię i odczucie, kiedyś to forum żyło, w przeciągu paru minut była odpowiedz i pomoc, teraz jest ale już nie liczna itp w skrócie kiedyś jak tu siedziałem długo to od tamtej pory forum wg zeszło na psy.... dziękuję pozdrawiam
aby zdjąć kolektor ssący trzeba odkręcić przepustnice, zdjąć plastikowe kołeczki z przodu widoczne po bokach oraz dwa wkręty widoczne od przodu przy łączeniu kolektora, odkręcić śrubę pod zdemontowaną przepustnicą i drugą na przeciw pod kolektorem widać je dobrze są na klucz ampulowy, i po odkręceniu kolektor ciągniemy w stronę kabiny
chyba jasno opisałem może komuś się przyda
ps. wyrażę swoją opinię i odczucie, kiedyś to forum żyło, w przeciągu paru minut była odpowiedz i pomoc, teraz jest ale już nie liczna itp w skrócie kiedyś jak tu siedziałem długo to od tamtej pory forum wg zeszło na psy.... dziękuję pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lip 26, 2008 12:21 przez piotrek991, łącznie zmieniany 1 raz.
F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 76 gości