Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli 

 
	Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								gop_8							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 129
 		- Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:51
 		
		
																- Lokalizacja: Kołobrzeg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gop_8 » wt maja 29, 2007 19:26
			
			
			
			
			Witam!
Posiadam duży zbiornik płynu do spryskiwaczy w moim MK4. Mam pytanie: gdzie podłączyć czujnik płynu (są to dwa przewody, które wystają do wnętrza zbiornika, gdy jest ciecz obwód się zamyka gody brak to się otwiera) chodzi mi o miejsce docelowe, czy jakiś przełącznik, bo słyszałem, że jest możliwość wyświetlania braku na desce rozdzielczej?
Dziękuję
Pozdrawiam
			
									
									
		
		
				[img]http://www.tkk.pl/~zsynuk/MK%204/VW%20zach-pom.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								pioan1							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 233
 		- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
 		
		
											- Lokalizacja: Cer-ica zach-pom
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pioan1 » wt maja 29, 2007 20:21
			
			
			
			
			Masz MFA ? 
 
 
			
									
									
		
		
				[img]http://images21.fotosik.pl/165/efbfbb2cd9e2731c.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								gop_8							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 129
 		- Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:51
 		
		
																- Lokalizacja: Kołobrzeg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gop_8 » wt maja 29, 2007 20:30
			
			
			
			
			Witam!
Tak mam tego po środku tego z nowszych wersji.
zapomniałem dodać golf MK IV silnik AXP rocznik 2001.
Pozdrawiam
			
									
									
		
		
				[img]http://www.tkk.pl/~zsynuk/MK%204/VW%20zach-pom.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								hryniew							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 117
 		- Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
 		
		
																- Lokalizacja: Kraków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hryniew » czw lip 24, 2008 09:26
			
			
			
			
			Podłączam się pod temat - właśnie kupiłem sobie licznik 1/2 FIS i ma on wskaźnik poziomu płynu. Co muszę zrobić, żeby to zaczęło działać poprawnie? Jak na razie to świeci mi żółtą ikonką i wyświetla napis, że muszę dolać płynu. Mam polską wersję Golfa więc zakładam że nie ma czujnika w zbiorniczku. Czy da się dołożyć taki czujnik? Czy może jest szansa odłączyć go VAGiem czy też zewrzeć jakieś przewody od czujnika? Pomóżcie proszę, bo mnie trafia...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								pb11							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 53
 		- Rejestracja: pt kwie 01, 2005 10:46
 		
		
											- Lokalizacja: szczecin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pb11 » czw lip 24, 2008 10:06
			
			
			
			
			Ostrzezenie przed niskim poziomem płynu nalezy aktywować vagiem (jeśli nie jest aktywne). Co do czujnika to oblukajcie ten dokument 
licznik_MFA . Na stronie 7 jest parę słów na temat gdzie wpiąć czujnik do licznika. Chciaż możliwe że połączenie od licznika do jakiejś kostki już będzie.
 
			
													
					Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 10:07 przez 
pb11, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								greg							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: greg » czw lip 24, 2008 12:18
			
			
			
			
			czujnik poziomu płynu posiada 2 przewody:
1. masa (w orginale ta sama co pin 7 niebieskiej wtyczki zegarów)
2. powrót do zegarów - dokładniej do wtyczki zielonej pin 6 
 
 
[ Dodano: Czw Lip 24, 2008 12:18 pm ]
a skoro sie już świeci to znaczy ze masz aktywowany czujnik
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								hryniew							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 117
 		- Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
 		
		
																- Lokalizacja: Kraków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hryniew » czw lip 24, 2008 12:35
			
			
			
			
			ok, wszystko cacy, tyle że świeci mi i wywala komunikat o konieczności dolania cały czas mimo pełnego zbiorniczka. Wydaje mi się, że po prostu nie mam czujnika i tyle. Jak sprawdzić czy jest? Jak to mniej więcej wygląda i po której stronie zbiornika go szukać??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								pb11							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 53
 		- Rejestracja: pt kwie 01, 2005 10:46
 		
		
											- Lokalizacja: szczecin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pb11 » czw lip 24, 2008 15:43
			
			
			
			
			Jeżeli swieci ci cały czas to oznacza to brak czujnika (bardzo prawdopodobne) albo jakąś przerwę w obwodzie. Z tego co wiem to jet czujnik rezystancyjny.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								hryniew							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 117
 		- Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
 		
		
																- Lokalizacja: Kraków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hryniew » czw lip 24, 2008 15:50
			
			
			
			
			Czyli jak rozumiem we wtyczce niebieskiej pin 6 z 7 zewrzeć i po kłopocie tak? Zakładam że to dużo prostsze rozwiązanie niż dokupowanie czujnika poziomu płynu, ciągnięcie instalacji i montaż pod maską...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rakczek							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 530
 		- Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
 		
		
											- Lokalizacja: Leicester(UK)
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rakczek » czw lip 24, 2008 22:08
			
			
			
			
			hryniew pisze:Zakładam że to dużo prostsze rozwiązanie niż dokupowanie czujnika poziomu płynu, ciągnięcie instalacji i montaż pod maską...
No tak ale w linku wyzej do pdf masz opisane jak vagiem wylaczyc te funkcje.
Ja wylaczylem u siebie czujnik plynu i czujnik klockow hamulcowych
 
			
									
									
		
		
				http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl 
Mobile: 07515651171
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								hryniew							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 117
 		- Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
 		
		
																- Lokalizacja: Kraków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hryniew » pt lip 25, 2008 10:17
			
			
			
			
			hmm a możną tą operację przeprowadzić zwykłym VAG COMem? Jeśli tak to dziś wstawiam licznik na stałe, kasuję błędy i mam nadzieję że będzie śmigał 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								pb11							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 53
 		- Rejestracja: pt kwie 01, 2005 10:46
 		
		
											- Lokalizacja: szczecin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pb11 » pt lip 25, 2008 11:22
			
			
			
			
			Oczywiście tak, ale zdaje się ze to musi być wersja FULL a nie shareware.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								hryniew							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 117
 		- Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
 		
		
																- Lokalizacja: Kraków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hryniew » pt lip 25, 2008 11:44
			
			
			
			
			oki, tak się składa, że mam właśnie full.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rakczek							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 530
 		- Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
 		
		
											- Lokalizacja: Leicester(UK)
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rakczek » pt lip 25, 2008 11:50
			
			
			
			
			hryniew pisze:hmm a możną tą operację przeprowadzić zwykłym VAG COMem
A znasz jakis niezwykly vag com??
Jasne ze zwyklym vagiem da sie powylaczac to
 
			
									
									
		
		
				http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl 
Mobile: 07515651171
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 75 gości