Golf mk3 by aw69 - Najmocniejsza Vp37 w Polsce

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 24, 2008 12:02

zaprzal pisze:najlepiej 4 tloczkowe brembo z cupry 305mm x 28mm :) 4x100
ktoś kiedyś chciał takie coś sprzedać na seat racing
zaprzal pisze:pokombinowac z heblem 288mm
z 288 moze być gorzej jeśl aw ma piaste 4x100..

generalnie szedłbym w strone rozwiązań VAG-owskich

ale skoro pomyka na 17 felach to moze 312/25 ?

jednak myślę że zestaw S2 ma dużą przewagę bo wchodzi na 15 calowe koło :)
dobra tarcza + fajny klocek i bedzie mega hebel

15 calowa fela wazy 5-6kg plus miekka opona o profilu 60 i bedzie trakcja



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw lip 24, 2008 12:16

może i cowboy ma racje zeby dac od s2....



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 24, 2008 13:38

mialem zakladac te zaciski do siebie (S2) ale przerazil mnie ich ciezar
312 i 288 maja takie same klocki, u Borysa 288 fajnie hebluje i tez wchodzi w 15 cali
w mikodzie mozna dorobic tarcze 288 4x100 i cos pokombinowac z odpowiednim ustawieniem zacisku do tego
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 13:39 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 24, 2008 15:05

312 i 288 maja takie same klocki, u Borysa 288 fajnie hebluje i tez wchodzi w 15 cali
w mikodzie mozna dorobic tarcze 288 4x100 i cos pokombinowac z odpowiednim ustawieniem zacisku do tego
no tak można mieć 288 i rzeczywiście wchodzi na 15 cali, tłok w zacisku jest 57mm

w razie potrzeby wymienić jarzma i mieć 312...

przede wszystkim to jednak należy zacząć od podstaw, czyli przewody w stalowym oplocie i dobry płyn ...

a zaciski S2 rzeczywiście ważą ponad 10kg



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw lip 24, 2008 16:11

ale pod te s2 masz tarcze 280 mm

a pod te brembo 305mm i ile one wazna a ile s2.......

Aw lubi zezbic i mu sie uda :grin:


poztym auto Aw tak przyspiesza ze te 280 nie wazne jakie by były benda sie giac i wichrowac na potege ja nawet nie wiedziałem kiedy bylo 200 na liczniku jak tym jedzilem :bajer:
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 17:00 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 2 razy.


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 24, 2008 16:25

Fido_dido pisze:nawet nie wiedziałem kiedy bylo 2000 na liczniku jak tym jedzilem :bajer:
rpm czy km/h ? :helm:

[ Dodano: Czw Lip 24, 2008 16:34 ]
ale pod te s2 masz tarcze 280 mm
ja tam słyszałem że zajebiście spowalniają mk3 - przecież golfik jest dużo lżejszy niż S2

popatrz na dane Audi S2:

# Hamulce: tarczowe 276 x 25 mm dwu tłoczkowe przód, tarczowe 245 x 10 mm jedno tłoczkowe tył
# Masa własna Coupe: 1420 kg 3B, 1525 kg ABY
# Przyśpieszenie 0-100 km/h: 6.1 3B, 5.9 ABY
# Prędkość maksymalna: 248 km/h, 249 km/h ABY


myślisz że te heble nie dają rady golfowi co waży 1120kg, czyli 400kg mniej niż S2 ?!

zawsze mozna zamówić tarcze 280/25mm (zamiast standardowej 280/22) i wtedy bedzie żyleta - popatrz na powoerzchnie klocków w S2 w porównianiu do standard GTI

Obrazek



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw lip 24, 2008 17:04

oczywiscie 200 km/h

tak jestem przekonany ze bedzie gorzej człowiwek nie hamuje samym klockiem

tylko najwazniejsza jest pojemnosc cieplna tarczy gruszych 280 nie zalorzysz przy 4x100 tylko 22mm




i zaufaj te 2,3 milmetry przy mocy auta Aw nic nie zmienia tam potrzeba duzej tarczy

jak auto jest ostro eksploatowane na ulicy


zauqwaz jakie ska ma heble z tylu i ma grubsza tarcze z przodu

poztym klocek oryginalny z s2 nie nachodzi dokladnie na nasze tarcze z g60

apsik kiedys mowil ze miedzy 280 na zacisku z g60 i na zacisku z s2 nie czuł zadnej roznicy....
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 17:06 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 24, 2008 17:50

Fido_dido pisze:gruszych 280 nie zalorzysz przy 4x100 tylko 22mm
założysz 25mm tak jak były seryjnie w S2
Fido_dido pisze: apsik kiedys mowil ze miedzy 280 na zacisku z g60 i na zacisku z s2 nie czuł zadnej roznicy....
ja pamietaj jak apsik mówił że siostra chciała wyjść przez przednią szybę jak testował heble z S2 :)



Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » czw lip 24, 2008 18:54

U mnie heble od s2 spisują sie jak narazie średnio z uwagi na to że pompa nie wyrabia jak sie okazuje i bez mocniejszej nie bedzie to dobrze hamować



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw lip 24, 2008 20:28

jaka ty tarcze chcesz zalorzyc 25 mm na roztaw 4x100 z jakiego auta ?


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz lip 27, 2008 01:19

No i juz po Rykach najlepszy czas jaki mi sie udalo wykręcić w eliminacjach to 13,82 ET, na 17 calowych kołach. Starty mialem do dupy spowodowane moimi juz totalnie łysymi oponami. Myśle ze generalnie czas jest do poprawienia i to dość znacznie.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz lip 27, 2008 01:30

Gratulejszyn Gratulejszyn mussz walczyc z czasem albo kupuj seata :jezor: :jezor:


nie no zartuje bedzie lepiej czekamy na moj i twoj szperunek :chytry:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: kijannaa » ndz lip 27, 2008 18:23

aw69 pisze:No i juz po Rykach najlepszy czas jaki mi sie udalo wykręcić w eliminacjach to 13,82 ET
auto w realu wygląda świetnie, gratuluję pierwszego miejsca w klasie diesel.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » ndz lip 27, 2008 21:53

Jestem troszke zszokowany cyferkami:), widze ze gifciki nieustajaco zawituaj do atuka, zacnie zacnie :bigok:

Co do hebli to Adamm ma zalozone z S2 heble i mu klocek z jednej strony wystawal lekko za tarcze a z drugiej robil w niej rant, ale to chyba z powodu zle dobranych tarcz. Może warto go podpytac


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości