[mkII 1.6 D] Wyłączanie świec żarowych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mkII 1.6 D] Wyłączanie świec żarowych
Witam!
Mam problem z odpalaniem fury, jak raz podgrzeję świece to nie zapala - trzeba go długo kręcić rozrusznikiem a i tak nie zawsze zapali. Jak podgrzeję go dwa razy to już jest git. Stawiam więc na wyłącznik świec żarowych - ktoś wie który czujnik odpowiada za wyłączanie świec żarowych po nagrzaniu??
Pozdrawiam
Mam problem z odpalaniem fury, jak raz podgrzeję świece to nie zapala - trzeba go długo kręcić rozrusznikiem a i tak nie zawsze zapali. Jak podgrzeję go dwa razy to już jest git. Stawiam więc na wyłącznik świec żarowych - ktoś wie który czujnik odpowiada za wyłączanie świec żarowych po nagrzaniu??
Pozdrawiam
******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Hej!!! Sprawdz najpierw swiece czy grzeją w ogóle !! Później zobacz bezpiecznik od swiec, pod maską będzie w półce grodzieniowej, mniej więcej nad pompą hamulcową, dosyc harakterystyczny.
http://www.vwmk1-garage.pl
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Ostatnio podobny problem sprawiły mi 2 spalone świece.Zapalał za 3 razem.Po wymianie jest naprawdę super.Proponuje podłączyć żarówę do masy i świecy żarowej 4 cylindra i obaczyć co sie dzieje po przekręceniu kluczuka.U mnie dodatkowo ułamał sie styk w przekaźniku łączący czujnik temperatury cieczy w przewodzie górnym do chłodnicy i dioda żółta długooooooo świeciła.Podejrzewam,że przez to długie trzymanie-az lampka zgaśnie-swiece sie zjarały,nie mając chłodzenia paliwem....P.S. jak długo grzeją wam świece przy 0 stopni od odpalenia,do ich wyłączenia?
Witam!
Wszystkie świece są OK, były wykręcane i sprawdzane, bezpiecznik też jest dobry. Ciekawy jestem czy sygnał do wyłączenia świec idzie z czujnika umieszczonego po prawej stronie silnika (patrząc od przodu) na kołnierzu do którego mocowany jest jeden z węży układu chłodzenia. Nie wiem na jakiej zasadzie nastęuje wyułączenie świec, przecież w lecie grzeją się raz dwa a w zimie trwa to i trwa?? Jeżdzę już tym golfem 5 lat i wydaje mi się że kiedys dłużej grzał świece, teraz trwa to znacznie krócej.
MOże ktoś wie na jakiej zasaddzie nastęuje wyłączenie grzania świec przy zimnym płynie, jak płyn jest ciepły to może je wyłączać ten własnie czujnik ??
Posdrufka
Wszystkie świece są OK, były wykręcane i sprawdzane, bezpiecznik też jest dobry. Ciekawy jestem czy sygnał do wyłączenia świec idzie z czujnika umieszczonego po prawej stronie silnika (patrząc od przodu) na kołnierzu do którego mocowany jest jeden z węży układu chłodzenia. Nie wiem na jakiej zasadzie nastęuje wyułączenie świec, przecież w lecie grzeją się raz dwa a w zimie trwa to i trwa?? Jeżdzę już tym golfem 5 lat i wydaje mi się że kiedys dłużej grzał świece, teraz trwa to znacznie krócej.
MOże ktoś wie na jakiej zasaddzie nastęuje wyłączenie grzania świec przy zimnym płynie, jak płyn jest ciepły to może je wyłączać ten własnie czujnik ??
Posdrufka
******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
- guitarman
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: sob sie 20, 2005 10:25
- Lokalizacja: Zamość nad Łabuńką
- Kontakt:
z moich doswiadczen wynika ze ten na dole po prawej stronie. (kolo termostatu masz 2 czujniki - na dole po prawej i na górze) Doszedlem tak: poprostu odczepilem kable i kiedy swiece sie nagrzewaly zwarlem te 2 kabelki co ida do czujnika i wtedy rozlaczylo. To jest bodajrze czerwony czujnik. Wlasnie mam z tym problemy i szukam pomocy. JEsli moglbys, napisz czy czarny czujnik masz na górze i jaki kolor czujnika masz po prawej stronie na dole. Dzieki i pozdro
GOLF. Connecting People (-:
Aktualnie:
Ford Sierra 1.8 TD GL
Aktualnie:
Ford Sierra 1.8 TD GL
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Sprawdż jeszcze czy zaworek na pompie wtryskowej ci nie przepuszcza i paliwo może uciekac ci do zbiornika. Ja tak mam jak stoje z górki jest ok nawet gdy jest zimno, a jak ryj stoi do góry to mam ciężko zapalić i chechłuje aż zaciągnie paliwo z baku, świece mam wymienione i wszystkie bezpieczniki i przekażniki sprawdzone.
u mnie za świece odpowiada czujnik z tyłu silnika, jak spojrzysz z góry to po prawej, na grubej rusrze od wodystary123 pisze:Witam!
Ciekawy jestem czy sygnał do wyłączenia świec idzie z czujnika umieszczonego po prawej
Posdrufka
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
koloru to w zasadzie nie ma, bo jest mosiężny, natomiast ma taką czarną obwódke z gumy. i znajduje sie nie tyle z tyłu co z boku głowicy, na wylocie wody do nagrzewnicy. jak znajde symbol to napisze
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 263 gości