Golf II MH 1300 Pieterburg 2E3 - Gasnie !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LFM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:53
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Golf II MH 1300 Pieterburg 2E3 - Gasnie !

Post autor: LFM » sob paź 29, 2005 19:42

Jestem posiadaczem VW Golfa 2 od około miesiąca. Auto przedtem stało ponad półtora roku w garażu ( pewnie dalej by stał gdybym go nie zabrał).Mam z nim drobne problemy a że nieznam sie wogóle na autach to zwracam sie do was o pomoc;) Więc moze zaczne od początku.Tuż po wyprowadzeniu go z poprzedniego miejsca ,,zamieszkania'' wymieniłem podstawowe rzeczy jak olej, filtr paliwa, pasek klinowy, pasek rozrządu z czasem wymieniłem też tłumik:)Pierwszą rzeczą która doprowadza mnie wręcz do białej gorączki to to iż po zdjęciu nogi z gazu i wciśnieciu sprzegła obroty zaczynają wariowac a w rezultacie auto gasnie ( krew zalewa na skrzyżowaniach) ustawianie obrotów gaźnika nie daje zadnych efektów. Tuż po tym *#cenzura#* uszczelke pod głowica. Niewiem czy to ma coś wspólnego jednakże chciałbym sie dowiedziec dlaczego auto gasnie co moze być tego przyczyną i czy da sie to usunąc ? z Góry dziękuje wszystkim za pomoc.



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » ndz paź 30, 2005 21:26

zdejmij filtr powietrza i patrz czy w czasie pracy na wolnych nie przelewa się paliwo w gażniku-czy nie wylatuje a głównego rozpylacza,ponadto czy przesłona powietrza na rozgrzanym silniku stoi pionowo,następnie wszystkie wężyki/szczelność/,podstawa gażnika,powodzenia.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz paź 30, 2005 23:35

od tyłu gaźnika jest elektromagnetyczny zawór wolnych obrotów całkiem możliwe że jest nie zasilany


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
LFM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:53
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: LFM » pn paź 31, 2005 12:24

Dzięki ;) Kolega mi podpowiedział ze moze gaźnik jest zapchany i polecił mi abym wyjeździł paliwo do końca a nastepnie zalał około 10 L mocniejszego paliwa np Schel Vpower czy Verbe Orlenu zamiast rozkręcac cąły gaźnik i czyścić go mechanicznie. Czy spotkaliście sie z czymś takim i czy to da jakies efekty??



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn paź 31, 2005 13:05

Średnio. Wyjeździsz paliwo do końca i jeszcze ci zassie syf z dna zbiornika i dopiero będzie jazda. Poza tym jeżeli są zanieczyszczenia mechaniczne (kurz, paproch) to i tak tego nie rozpuści



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn paź 31, 2005 20:32

daj se spokój z takim "specjalistą" niech idzie grabić liscie


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 283 gości