Problem przy zapalaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
niech sprawdzą położenie wałka rozrządu - stawiam że jest przestawiony i po jego ustawieniu palenie wróci do normyrobert27 pisze:ja mam nadal ten problem ale jestem w angli to to jest podwojny problem ,bo te gamonie nie maja sprzetu i sa cieniasami,teraz mechanik twierdzi ze to bedzie pomka paliwa przy zbiorniku ta pod kanapa ,jak ktos rozwiaze ten problem prosze o pomoc.
www.vagtune.pl tel. 502730289
witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.
czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??
ARTS-)
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.
czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??
ARTS-)
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/103/d78f250b0c5e8053.gif[/img][/url]
Miałem to samo w AGR zmiana map startowych i pali od strzała - było na ten temat pisane setki razyartstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.
czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??
ARTS-)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
W VP (silnik na pompie) to do korekcji masz mapkę - jak będziesz w PL to odezwij się to zrobię ci to....artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.
czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??
ARTS-)
W PD poza AJM-em pierwszej generacji co po kablu nie chce iść nota bene za palenie w 99% przypadków odpowiada źle ustawiony wałek rozrządu. Powiem wam, że trafiają sie mi fury z takimi objawami po tym jak ASO grzebie przy rozrządzie itp.
www.vagtune.pl tel. 502730289
Mam kabelek, czy mozna zrobic to vagiem? mam wlasnie AJM z poczatku produkcji i pali ciezko jak cholera jak jest rozgrzany, az mi glupio jak lece na trasie zatrzymuje sie do tankowania i po tankowaniu krece nim jak trabantemmirass pisze:W VP (silnik na pompie) to do korekcji masz mapkę - jak będziesz w PL to odezwij się to zrobię ci to....artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.
czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??
ARTS-)
W PD poza AJM-em pierwszej generacji co po kablu nie chce iść nota bene za palenie w 99% przypadków odpowiada źle ustawiony wałek rozrządu. Powiem wam, że trafiają sie mi fury z takimi objawami po tym jak ASO grzebie przy rozrządzie itp.
Pozdr.
snp
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
esenpe pisze:Mam kabelek, czy mozna zrobic to vagiem? mam wlasnie AJM z poczatku produkcji i pali ciezko jak cholera jak jest rozgrzany, az mi glupio jak lece na trasie zatrzymuje sie do tankowania i po tankowaniu krece nim jak trabantemmirass pisze:W VP (silnik na pompie) to do korekcji masz mapkę - jak będziesz w PL to odezwij się to zrobię ci to....artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.
czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??
ARTS-)
W PD poza AJM-em pierwszej generacji co po kablu nie chce iść nota bene za palenie w 99% przypadków odpowiada źle ustawiony wałek rozrządu. Powiem wam, że trafiają sie mi fury z takimi objawami po ty
m jak ASO grzebie przy rozrządzie itp.
Pozdr.
snp
VAGiem nie..podaj nr sterownika
www.vagtune.pl tel. 502730289
- robert27
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz cze 17, 2007 12:17
- Lokalizacja: bydgoszcz-anglia
- Kontakt:
Ja mam problem zglowy ,teraz moj gofer pali od strzala ,bylem w serwisie seacie w bydgoszczy,ludzie nie maja pojecia co robia ,ale za to kasowac potrafia,oczywiscie nic nie robiac,zrobil ten problem pan MAREK z warszawy MASTERS TUNING koszt za ta wiedze nie duzy,profesjonalnie i szybko,nie dawajcie sobie wymieniac akumulatorow,rozrusznikow,itp.w smiesznych serwisach,strata kasy i czasu .pozdro
Witam!! Mam ten sam problem w moim golfie V 1.9 TDI.robert27 pisze:Ja mam problem zglowy ,teraz moj gofer pali od strzala ,bylem w serwisie seacie w bydgoszczy,ludzie nie maja pojecia co robia ,ale za to kasowac potrafia,oczywiscie nic nie robiac,zrobil ten problem pan MAREK z warszawy MASTERS TUNING koszt za ta wiedze nie duzy,profesjonalnie i szybko,nie dawajcie sobie wymieniac akumulatorow,rozrusznikow,itp.w smiesznych serwisach,strata kasy i czasu .pozdro
Robert27 powiedz co u Ciebie bylo nie tak ze zle palil??
pozdrawiam
larix pisze:mi powiedzieli w serwisie że możliwości jest wiele ale np rozrusznik może miec za małą moc. *******... mnie że tylko ciepły zatrzęsie całym autem i nic nie pali trzeba kilka razy a zimy pyk i już.
Wymienię teraz filtr paliwa to mozę pomoże...
nie wiadomo dlaczego alternator kiedy silnik jest ciepły traci swoją prędkość obrotową (o kilka procent), natomiast oprogramowanie podaje paliwo dopiero gdy alternator osiągnie żądaną prędkość, a że osiąga ją dopiero po dłuższym "kręceniu" a zdarza się, że wcale nie osiąga i autko odpala z problemami lub wcale... sprawę załatwia zmiana parametru prędkości alternatora przy której PD mają podać paliwo... dla większości tunerów zajmujących się chipowaniem TDI problem jest ogólnie znany... twierdzą nawet, że to błąd producenta...
ja zacząłem poszukiwania od lokalnego magika od alternatorów, który powiedział, że wszystko jest ok, potem wizyta w ASO - diagnoza wymiania alternatora - podziękowałem i wreszcie na jakiś angielskim forum znalazłem rozwiązanie... i od czasu ingerencji w soft absolutne zero problemów...
autko to MK5 105KM BKC z 2004 roku...
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
no właśnie panowie, ten problem ładnie jest opisywany na forum ciepły, zimny ciężko pali, też to miałem w swoim Mk5 1,9 TDI, oczywiście zmiana dawki startowej rozwiązała problem, ale nie o tym chcę napisać - zastanawia mnie to, oczym niektórzy piszą, że to wszystko po to, żeby oszczędzać koło dwumasowe - a ja się zastanawiam, jaka to ochrona, skoro całym silnikiem przy odpalaniu pier....ło tak, jakby z poduszek chciał wyskoczyć, teraz po zmianie mapy pali "jakbym zdmuchiwał płatki róży" , chciałbym dodać, że najlepszą ochroną dwumasa jest odpalanie oraz gaszenie z wciśniętym sprzęgłęm, najlepszym tego dowodem był czas kiedy miałem walnięty dwumas (tak nie do końca ale już powoli), jak odpalałem i gasiłem bez sprzęła, to silnik chciał wyskoczyć spod machy, a jak z wciśniętym, to tak jak wspomniałem wyżej "...płatki róży coś tam ". Więc nie dajcie panowie się przestraszyć stwierdzeniami, że teraz po zmianie map wasze dwumasy szlag trafi, to nie jest prwada, tylko pamietajcie obligatoryjnie o sprzęgle. Pozdrawiamzola22 pisze:larix pisze:mi powiedzieli w serwisie że możliwości jest wiele ale np rozrusznik może miec za małą moc. *******... mnie że tylko ciepły zatrzęsie całym autem i nic nie pali trzeba kilka razy a zimy pyk i już.
Wymienię teraz filtr paliwa to mozę pomoże...
nie wiadomo dlaczego alternator kiedy silnik jest ciepły traci swoją prędkość obrotową (o kilka procent), natomiast oprogramowanie podaje paliwo dopiero gdy alternator osiągnie żądaną prędkość, a że osiąga ją dopiero po dłuższym "kręceniu" a zdarza się, że wcale nie osiąga i autko odpala z problemami lub wcale... sprawę załatwia zmiana parametru prędkości alternatora przy której PD mają podać paliwo... dla większości tunerów zajmujących się chipowaniem TDI problem jest ogólnie znany... twierdzą nawet, że to błąd producenta...
ja zacząłem poszukiwania od lokalnego magika od alternatorów, który powiedział, że wszystko jest ok, potem wizyta w ASO - diagnoza wymiania alternatora - podziękowałem i wreszcie na jakiś angielskim forum znalazłem rozwiązanie... i od czasu ingerencji w soft absolutne zero problemów...
autko to MK5 105KM BKC z 2004 roku...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości