Problem przy zapalaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

larix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lip 09, 2007 14:04
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: larix » pt wrz 21, 2007 07:52

mi powiedzieli w serwisie że możliwości jest wiele ale np rozrusznik może miec za małą moc. *#cenzura#*... mnie że tylko ciepły zatrzęsie całym autem i nic nie pali trzeba kilka razy a zimy pyk i już.
Wymienię teraz filtr paliwa to mozę pomoże...



Awatar użytkownika
robert27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 12:17
Lokalizacja: bydgoszcz-anglia
Kontakt:

Post autor: robert27 » sob wrz 29, 2007 08:02

filtr paliwa ci nie pomoze larix, ja tez wymienialem i nic, ja jestem w angli, tu sa mechnicy do bani ,w grudniu jade do polski to mam nadzieje ze to serwis zrobi w 15 minut,larix jak bys rozwiazal problem wczesniej to daj znac jak ja rozwiaze to ja dam znac .pozdro. :okej:



larix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lip 09, 2007 14:04
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: larix » pn paź 01, 2007 07:25

Tak zrobimy jak mi się uda wcześniej rozwiązać dam znac. Ja już byłem w serwisie z tym ale tak wstępnie i ustalilismy że to może być nawet rozrusznik



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt paź 02, 2007 09:15

robert27 pisze:ja mam nadal ten problem ale jestem w angli to to jest podwojny problem ,bo te gamonie nie maja sprzetu i sa cieniasami,teraz mechanik twierdzi ze to bedzie pomka paliwa przy zbiorniku ta pod kanapa ,jak ktos rozwiaze ten problem prosze o pomoc.
niech sprawdzą położenie wałka rozrządu - stawiam że jest przestawiony i po jego ustawieniu palenie wróci do normy :grin:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
artstar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 18, 2007 23:44
Lokalizacja: newcastle

Post autor: artstar » wt paź 02, 2007 19:53

witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.

czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??

ARTS-)


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/103/d78f250b0c5e8053.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » śr paź 03, 2007 08:07

artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.

czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??

ARTS-)
Miałem to samo w AGR zmiana map startowych i pali od strzała - było na ten temat pisane setki razy



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr paź 03, 2007 09:13

artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.

czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??

ARTS-)
W VP (silnik na pompie) to do korekcji masz mapkę - jak będziesz w PL to odezwij się to zrobię ci to....
W PD poza AJM-em pierwszej generacji co po kablu nie chce iść nota bene za palenie w 99% przypadków odpowiada źle ustawiony wałek rozrządu. Powiem wam, że trafiają sie mi fury z takimi objawami po tym jak ASO grzebie przy rozrządzie itp.


www.vagtune.pl tel. 502730289

esenpe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: esenpe » śr paź 03, 2007 19:16

mirass pisze:
artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.

czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??

ARTS-)
W VP (silnik na pompie) to do korekcji masz mapkę - jak będziesz w PL to odezwij się to zrobię ci to....
W PD poza AJM-em pierwszej generacji co po kablu nie chce iść nota bene za palenie w 99% przypadków odpowiada źle ustawiony wałek rozrządu. Powiem wam, że trafiają sie mi fury z takimi objawami po tym jak ASO grzebie przy rozrządzie itp.
Mam kabelek, czy mozna zrobic to vagiem? mam wlasnie AJM z poczatku produkcji i pali ciezko jak cholera jak jest rozgrzany, az mi glupio jak lece na trasie zatrzymuje sie do tankowania i po tankowaniu krece nim jak trabantem :P

Pozdr.
snp



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr paź 03, 2007 21:24

esenpe pisze:
mirass pisze:
artstar pisze:witam
ja tez mam ten sam problem z moim mk4 1.9TDI silnik AGR.
jak jest cieply to kręce nim kilka sekund, a na zimnym z rana od strzała zapala.

czyli sugerujesz mirass .... jesteś pewien? że to wałek???
bo jak tak to jade na service i każe im ustawić,ale jak nie to wywalę kupę kasy
na darmo .
Mieszkam w UK, a tu za byle co krzyczą kupę kasy.Jesteś pewien??

ARTS-)
W VP (silnik na pompie) to do korekcji masz mapkę - jak będziesz w PL to odezwij się to zrobię ci to....
W PD poza AJM-em pierwszej generacji co po kablu nie chce iść nota bene za palenie w 99% przypadków odpowiada źle ustawiony wałek rozrządu. Powiem wam, że trafiają sie mi fury z takimi objawami po ty

m jak ASO grzebie przy rozrządzie itp.
Mam kabelek, czy mozna zrobic to vagiem? mam wlasnie AJM z poczatku produkcji i pali ciezko jak cholera jak jest rozgrzany, az mi glupio jak lece na trasie zatrzymuje sie do tankowania i po tankowaniu krece nim jak trabantem :P

Pozdr.
snp

VAGiem nie..podaj nr sterownika


www.vagtune.pl tel. 502730289

esenpe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: esenpe » pt paź 05, 2007 14:46

Witam

Nr. sterownika VAG Number: 038 906 019 AM / Component 0000SG 0813 / Soft Coding: 00002 / Shop #: WSC 01317

Pozdr.
esenpe


Tylko PD, zadnych traktorow ;-)

Awatar użytkownika
robert27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 12:17
Lokalizacja: bydgoszcz-anglia
Kontakt:

Post autor: robert27 » ndz sty 06, 2008 12:10

Ja mam problem zglowy ,teraz moj gofer pali od strzala ,bylem w serwisie seacie w bydgoszczy,ludzie nie maja pojecia co robia ,ale za to kasowac potrafia,oczywiscie nic nie robiac,zrobil ten problem pan MAREK z warszawy MASTERS TUNING koszt za ta wiedze nie duzy,profesjonalnie i szybko,nie dawajcie sobie wymieniac akumulatorow,rozrusznikow,itp.w smiesznych serwisach,strata kasy i czasu .pozdro



lajki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 15:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lajki » śr kwie 16, 2008 22:23

robert27 pisze:Ja mam problem zglowy ,teraz moj gofer pali od strzala ,bylem w serwisie seacie w bydgoszczy,ludzie nie maja pojecia co robia ,ale za to kasowac potrafia,oczywiscie nic nie robiac,zrobil ten problem pan MAREK z warszawy MASTERS TUNING koszt za ta wiedze nie duzy,profesjonalnie i szybko,nie dawajcie sobie wymieniac akumulatorow,rozrusznikow,itp.w smiesznych serwisach,strata kasy i czasu .pozdro
Witam!! Mam ten sam problem w moim golfie V 1.9 TDI.
Robert27 powiedz co u Ciebie bylo nie tak ze zle palil??

pozdrawiam



zola22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt gru 18, 2007 13:27
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zola22 » wt lip 22, 2008 15:41

larix pisze:mi powiedzieli w serwisie że możliwości jest wiele ale np rozrusznik może miec za małą moc. *******... mnie że tylko ciepły zatrzęsie całym autem i nic nie pali trzeba kilka razy a zimy pyk i już.
Wymienię teraz filtr paliwa to mozę pomoże...

nie wiadomo dlaczego alternator kiedy silnik jest ciepły traci swoją prędkość obrotową (o kilka procent), natomiast oprogramowanie podaje paliwo dopiero gdy alternator osiągnie żądaną prędkość, a że osiąga ją dopiero po dłuższym "kręceniu" a zdarza się, że wcale nie osiąga i autko odpala z problemami lub wcale... sprawę załatwia zmiana parametru prędkości alternatora przy której PD mają podać paliwo... dla większości tunerów zajmujących się chipowaniem TDI problem jest ogólnie znany... twierdzą nawet, że to błąd producenta...

ja zacząłem poszukiwania od lokalnego magika od alternatorów, który powiedział, że wszystko jest ok, potem wizyta w ASO - diagnoza wymiania alternatora - podziękowałem i wreszcie na jakiś angielskim forum znalazłem rozwiązanie... i od czasu ingerencji w soft absolutne zero problemów...

autko to MK5 105KM BKC z 2004 roku...



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt lip 22, 2008 22:11

zola22 pisze:
larix pisze:mi powiedzieli w serwisie że możliwości jest wiele ale np rozrusznik może miec za małą moc. *******... mnie że tylko ciepły zatrzęsie całym autem i nic nie pali trzeba kilka razy a zimy pyk i już.
Wymienię teraz filtr paliwa to mozę pomoże...

nie wiadomo dlaczego alternator kiedy silnik jest ciepły traci swoją prędkość obrotową (o kilka procent), natomiast oprogramowanie podaje paliwo dopiero gdy alternator osiągnie żądaną prędkość, a że osiąga ją dopiero po dłuższym "kręceniu" a zdarza się, że wcale nie osiąga i autko odpala z problemami lub wcale... sprawę załatwia zmiana parametru prędkości alternatora przy której PD mają podać paliwo... dla większości tunerów zajmujących się chipowaniem TDI problem jest ogólnie znany... twierdzą nawet, że to błąd producenta...

ja zacząłem poszukiwania od lokalnego magika od alternatorów, który powiedział, że wszystko jest ok, potem wizyta w ASO - diagnoza wymiania alternatora - podziękowałem i wreszcie na jakiś angielskim forum znalazłem rozwiązanie... i od czasu ingerencji w soft absolutne zero problemów...

autko to MK5 105KM BKC z 2004 roku...
no właśnie panowie, ten problem ładnie jest opisywany na forum ciepły, zimny ciężko pali, też to miałem w swoim Mk5 1,9 TDI, oczywiście zmiana dawki startowej rozwiązała problem, ale nie o tym chcę napisać - zastanawia mnie to, oczym niektórzy piszą, że to wszystko po to, żeby oszczędzać koło dwumasowe - a ja się zastanawiam, jaka to ochrona, skoro całym silnikiem przy odpalaniu pier....ło tak, jakby z poduszek chciał wyskoczyć, teraz po zmianie mapy pali "jakbym zdmuchiwał płatki róży" :D , chciałbym dodać, że najlepszą ochroną dwumasa jest odpalanie oraz gaszenie z wciśniętym sprzęgłęm, najlepszym tego dowodem był czas kiedy miałem walnięty dwumas (tak nie do końca ale już powoli), jak odpalałem i gasiłem bez sprzęła, to silnik chciał wyskoczyć spod machy, a jak z wciśniętym, to tak jak wspomniałem wyżej "...płatki róży coś tam :smoke: ". Więc nie dajcie panowie się przestraszyć stwierdzeniami, że teraz po zmianie map wasze dwumasy szlag trafi, to nie jest prwada, tylko pamietajcie obligatoryjnie o sprzęgle. Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości