kompresor

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

nyan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 12:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

kompresor

Post autor: nyan » ndz lip 20, 2008 22:43

Witam serdecznie
co myslicie o zalozeniu kompresora np od mercedesa ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185000&start=0

W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lip 20, 2008 23:05

nyan, jest tylko jeden kompresor na świeci i tylko jeden mercedes z jednym silnikiem ze wszyscy mają wiedzieć o co chodzi w pytaniu ??



nyan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 12:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: nyan » pn lip 21, 2008 09:37

To_mas pisze:nyan, jest tylko jeden kompresor na świeci i tylko jeden mercedes z jednym silnikiem ze wszyscy mają wiedzieć o co chodzi w pytaniu ??
http://allegro.pl/item398429477_sprezar ... 0_2_0.html
chodzilo mi o cos takiego,, widzailem filmik na youtube,, golf vr6 z kompresorem i vr6 z turbo,, mniej wiecej osiagi mialy takie same,,, a wydaje mi sie,, ze z kompresorem mniej jest roboty niz z zalozeniem turbo


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185000&start=0

W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 21, 2008 09:39

polecam uzyci szukajki u góry i odwiedzeni oraz zapoznanie sie z tematem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1019 myse ze bedziesz wiedial wiecej niz teraz i nastepne pytanie jesli zadasz je w ogole bedzie sprecyzowane


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

nyan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 12:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: nyan » pn lip 21, 2008 09:47

evolution pisze:polecam uzyci szukajki u góry i odwiedzeni oraz zapoznanie sie z tematem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1019 myse ze bedziesz wiedial wiecej niz teraz i nastepne pytanie jesli zadasz je w ogole bedzie sprecyzowane
o turbo wydaje mi sie, ze wiem juz wszystko,, bo czytam juz od ponad pol roku wszystko co zwiazen z turbo,, chodzi mi o zalozenie kompresora,, takiego jakie maja mercedesy c200 kompresor


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185000&start=0

W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 21, 2008 10:00

a jaka roznica miedzy zalozniem turbo a kompresra??? i u i tu dmuchasz w motor, rozni sie tyklko sposobem... ten problem byl poruszany juz w tym temacie
Ostatnio zmieniony pn lip 21, 2008 10:01 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » pn lip 21, 2008 22:39

nyan pisze:o turbo wydaje mi sie, ze wiem juz wszystko,, bo czytam juz od ponad pol roku wszystko co zwiazen z turbo
No to dobrze, a teraz czas na praktykę.
nyan pisze:wydaje mi sie,, ze z kompresorem mniej jest roboty niz z zalozeniem turbo
Nie wspominając o odprężaniu, przewodach olejowych, dorabianiu odpowiednich kół oraz łap kompresora, strojeniu tego wszsytkiego to faktycznie jest łatwiej. :bigok:


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

nyan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 12:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: nyan » pn lip 21, 2008 22:55

sHpAaKu pisze:
nyan pisze:o turbo wydaje mi sie, ze wiem juz wszystko,, bo czytam juz od ponad pol roku wszystko co zwiazen z turbo
No to dobrze, a teraz czas na praktykę.
nyan pisze:wydaje mi sie,, ze z kompresorem mniej jest roboty niz z zalozeniem turbo
Nie wspominając o odprężaniu, przewodach olejowych, dorabianiu odpowiednich kół oraz łap kompresora, strojeniu tego wszsytkiego to faktycznie jest łatwiej. :bigok:

http://allegro.pl/item397939140_uniwers ... ubaru.html
licytuje takie cus,,, ale juz wiem,, ze turbina pojdzie do zyda i bede musial kupic inna,, ta jest za duza, i bede mial cholernego laga, jaka turbina do mk3 2,0 GTI 2e 125 koni najlepsza bedzie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185000&start=0

W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 21, 2008 23:03

sluchaj wali to wszystko sciema z twojej strony oczywiscie, wiesz wszystko a pojecia nie masz ile ps ma Twój GTI???
po raz kolejny prosze o skorzystanie z funkcji szukaj jakby bylo ciezko trafic Tobie to maz linka tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/search.php
poczytaj wszystko w temacie turbo i kompresora, jak i chinskich podpierdółek z allegro
mam nadzieje ze ostrzezen za regularne lamanie regulaminu nie bede musial dawac


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

nyan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 12:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: nyan » pn lip 21, 2008 23:19

evolution pisze:sluchaj wali to wszystko sciema z twojej strony oczywiscie, wiesz wszystko a pojecia nie masz ile ps ma Twój GTI???
po raz kolejny prosze o skorzystanie z funkcji szukaj jakby bylo ciezko trafic Tobie to maz linka tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/search.php
poczytaj wszystko w temacie turbo i kompresora, jak i chinskich podpierdółek z allegro
mam nadzieje ze ostrzezen za regularne lamanie regulaminu nie bede musial dawac
125 tak jak napisalem,, w oryginale mial 115,, mam wykres z hamowni
czytam i czytam,, jestem na 3/4 wszystkich postow,, i tak nic konkretnego sie nie dowiedzailem, co potrzebuje do mojego silnika, a co do tego co licytuje,, to nie chinska popierdółka tylko jest to firmy JDM ze Stanow,, moze nie rewelacja,, ale moze byc,,

[ Dodano: 21 Lip 2008 23:59 ]
evolution pisze:sluchaj wali to wszystko sciema z twojej strony oczywiscie, wiesz wszystko a pojecia nie masz ile ps ma Twój GTI???
po raz kolejny prosze o skorzystanie z funkcji szukaj jakby bylo ciezko trafic Tobie to maz linka tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/search.php
poczytaj wszystko w temacie turbo i kompresora, jak i chinskich podpierdółek z allegro
mam nadzieje ze ostrzezen za regularne lamanie regulaminu nie bede musial dawac
przeczytalem juz wszytsko,, pojawioly sie 4 pytania o silnik 2e,, gdzie zawsze konczyly sie Twoja odpowiedzai"przyjedz do mnie to ja Ci zaloze" ;]
p.s. drogi jestes,, 13500 zl??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185000&start=0

W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina

Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » wt lip 22, 2008 00:07

nyan jak chcesz zrobić zgodnie ze sztuką to czytaj co piszą mądre głowy na tym Forum. Tanimi uniwersalnymi zestawami się nie zajmujemy. Druga sprawa że takie mody to też trochę wiedza tajemna i do końca wszystkiego się nie dowiesz, ale z pomocą szukajki i wolnego czasu masz z czym chociaż zacząć.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt lip 22, 2008 08:47

nyan pisze:przeczytalem juz wszytsko,, pojawioly sie 4 pytania o silnik 2e,, gdzie zawsze konczyly sie Twoja odpowiedzai"przyjedz do mnie to ja Ci zaloze" ;]
p.s. drogi jestes,, 13500 zl??
przeczytalbys tez o tych 2e turbo co chlopaki sami zrobili czytajac forum lub tez nie i zrozumialbys dlaczego TE informacje sa drogie. wszystko co jest do powiedzenia w temacie turbo jest powiedziane, a jak sie nie chce czytac i myslec to sie placi...
p.s ta cena to juz 14700 masz nieaktualna :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: a bez 10000 robiac zupelnie sam nie podchodz do tematu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

nyan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 12:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: nyan » wt lip 22, 2008 09:36

evolution pisze:
nyan pisze:przeczytalem juz wszytsko,, pojawioly sie 4 pytania o silnik 2e,, gdzie zawsze konczyly sie Twoja odpowiedzai"przyjedz do mnie to ja Ci zaloze" ;]
p.s. drogi jestes,, 13500 zl??
przeczytalbys tez o tych 2e turbo co chlopaki sami zrobili czytajac forum lub tez nie i zrozumialbys dlaczego TE informacje sa drogie. wszystko co jest do powiedzenia w temacie turbo jest powiedziane, a jak sie nie chce czytac i myslec to sie placi...
p.s ta cena to juz 14700 masz nieaktualna :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: a bez 10000 robiac zupelnie sam nie podchodz do tematu
to jeszcze drozej?? ;]

w Zastec,, lodz firmie tuningowej krzykneli mi 10 tys,, ale tam to sie raczej za "firme " placi,, a nie za wzrost mocy,, bo powiedzieli mi , ze maks 160 koni uzyskam na doladowaniu 0,5 bara
znalazlem jeszcze jednego typa,, w lodzi,, co nigdzie sie nei oglasza,, bo jak powiedzial" po co mam sie oglaszac, skoro wszyscy mnie znaja" robi dobre auta,, jego auto,, nie wiem co to,, podobne troche do nissana skyline,, ma 580 koni
u niego koszt to 7-8 tys,
turbo 1500
kolektor 1500
IC okolo 500
komputer 500
strojenie 400
wydech przelotowy z nierdzewki 400-500
orurowanie plus jego praca,, reszta kasy

co o tym myslicie??

[ Dodano: 22 Lip 2008 09:37 ]
evolution pisze:
nyan pisze:przeczytalem juz wszytsko,, pojawioly sie 4 pytania o silnik 2e,, gdzie zawsze konczyly sie Twoja odpowiedzai"przyjedz do mnie to ja Ci zaloze" ;]
p.s. drogi jestes,, 13500 zl??
przeczytalbys tez o tych 2e turbo co chlopaki sami zrobili czytajac forum lub tez nie i zrozumialbys dlaczego TE informacje sa drogie. wszystko co jest do powiedzenia w temacie turbo jest powiedziane, a jak sie nie chce czytac i myslec to sie placi...
p.s ta cena to juz 14700 masz nieaktualna :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: a bez 10000 robiac zupelnie sam nie podchodz do tematu
czytalem caly temat co mi link zapodales,, czytalem rowniez o tym golfie w kolorze"kawa z mlekiem" co na poczatku zamontowal turbo od TD

[ Dodano: 22 Lip 2008 09:40 ]
sHpAaKu pisze:nyan jak chcesz zrobić zgodnie ze sztuką to czytaj co piszą mądre głowy na tym Forum. Tanimi uniwersalnymi zestawami się nie zajmujemy. Druga sprawa że takie mody to też trochę wiedza tajemna i do końca wszystkiego się nie dowiesz, ale z pomocą szukajki i wolnego czasu masz z czym chociaż zacząć.
wiem,, ze ludzie zdobywali te praktyki latami,, a tu pewnie codziennie przychodzi nowy gosc,, nie szuka w przegladarce,, tylko wpisuje nowy temat i chce wszystkjo od razu wiedziec,,
wszystko jak podlaczyc,, to wiem, ze strojeniem kompa sobie nie poradze na 100% tylko bede musial oddac do jakiegos znawcy
zobhacze,, jak wygram ta aukcie,, i wezme sie do roboty(a mam gdzie,, bo brat ma 8 stanowiskowy warsztat samochodowy, wiec udostapni mi podnosnik wraz z osprzetem)
bede robil fotki i informowal Was na bierzaco;]


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185000&start=0

W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt lip 22, 2008 11:01

Życzymy powodzenia. Jak będziesz miał sporo samozaparcia, to na pewno sobie poradzisz. Kalkulacja którą zrobiłeś jest jednak zdecydowanie zbyt optymistyczna. Budowa całego dolotu i całego układu wydechowego to koszta z 2 razy większe od tych podanych przez Ciebie. Pamiętaj, że najwięcej pieniędzy idzie na złączki, przewody paliwowe, olejowe i chłodzące, mocowania, wtyczki, kabelki, narkętki, flansze, uszczelki i tego typu pierdoły. Czasami jest to drugie tyle co pokazuje szybka kalkulacja, w której zabrakło np takich rzeczy jak blow off, manual boost controller, porządne wtryskiwaczy, czy wastegate.

Tak czy siak, życzę powodzenia.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości