Rozwalona stacyjka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lip 21, 2008 17:22

rysiektr pisze:fachowiec krzyknal mi 250zl + laweta do nich do warsztatu...da sie wyjac sama stacyjke jakos??mam tez zablokowana kierownice...
Da sie o ile masz wiartarke na zasilacz. Wiercisz otwor w obudowie stacyjki, wyciagasz stacyjke, wkladasz druga (kupujesz w sklepie za 25zl z kluczykami) i krecisz. Ewentualnie jesli rozwalona jest tez kostka stacyjki to po wyjeciu stacyjki, wypychasz srubokretem kostke stacyjki (35zl HansPries) i wciskasz nowa w jej miejsce, zapinasz wtyczke do kostki i odjezdzasz. Wszystko robisz na wypietym aku. Oczywiscie musisz zdjac kiere i obudowe kolumny. Calosc zajmuje ok 30 minut majac czesci pod reka.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn lip 21, 2008 18:52

Gitner pisze:Wiercisz otwor w obudowie stacyjki
czyli rozwiercam z tej strony z ktorej wklada sie kluczyk tak??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lip 21, 2008 19:17

rysiektr pisze:czyli rozwiercam z tej strony z ktorej wklada sie kluczyk tak??
Nie, zdejmujesz obudowe kolumny (te czarne plastiki gora i dol) i masz obudowe stacyjki. Otwor robisz wg porady w FAQ (masz tam zaznaczone gdzie wiercic), potem wiekszym gwozdziem wciskasz blaszke - blokade (aby stacyjka nie wyszla), wkladasz kluczyk lub srubokret, lekko obracasz, ruszasz i wyciagasz cala stacyjke. Potem tylko wkladasz nowa i odjezdzasz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości