Da sie o ile masz wiartarke na zasilacz. Wiercisz otwor w obudowie stacyjki, wyciagasz stacyjke, wkladasz druga (kupujesz w sklepie za 25zl z kluczykami) i krecisz. Ewentualnie jesli rozwalona jest tez kostka stacyjki to po wyjeciu stacyjki, wypychasz srubokretem kostke stacyjki (35zl HansPries) i wciskasz nowa w jej miejsce, zapinasz wtyczke do kostki i odjezdzasz. Wszystko robisz na wypietym aku. Oczywiscie musisz zdjac kiere i obudowe kolumny. Calosc zajmuje ok 30 minut majac czesci pod reka.rysiektr pisze:fachowiec krzyknal mi 250zl + laweta do nich do warsztatu...da sie wyjac sama stacyjke jakos??mam tez zablokowana kierownice...
Rozwalona stacyjka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
czyli rozwiercam z tej strony z ktorej wklada sie kluczyk tak??Gitner pisze:Wiercisz otwor w obudowie stacyjki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Nie, zdejmujesz obudowe kolumny (te czarne plastiki gora i dol) i masz obudowe stacyjki. Otwor robisz wg porady w FAQ (masz tam zaznaczone gdzie wiercic), potem wiekszym gwozdziem wciskasz blaszke - blokade (aby stacyjka nie wyszla), wkladasz kluczyk lub srubokret, lekko obracasz, ruszasz i wyciagasz cala stacyjke. Potem tylko wkladasz nowa i odjezdzasz.rysiektr pisze:czyli rozwiercam z tej strony z ktorej wklada sie kluczyk tak??
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości