1. Zapuszczam silnik, i jak wiadomo zalącza się ssanie tylko problem w tym że już sie nie wylącza po krótkiej chwili samochód wchodzi na takie obroty że praktycznie nie musze używac pedaly gazu by przyspieszać, nie muszę dodawać ze gdy sie już rozgrzeje to huk jest niesamowity. Podobnież sa dwie opcje albo silnik krokowy, albo sonda lambda.
2. Zapuszczam silnik trzymając nogę na sprzegle i do tego momentu wszystko jest ok, samochód stoi na tzw. luzie, zdejmuje nogę z sprzęgla i rozlega sie dosyć glośne trzeszczenie, wciskam sprzeglo i w/w trzeszczenie zanika. o co chodzi?
Pomoże ktoś sprecyzowac usterkę. Dzieki wielkie. Pozdrawiam
2 spore problemy, i w związku z tym prosze o pomoc.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
witam!
jeśli chodzi o pierwszy problem, to.. nie mam zielonego pojęcia.. może dlatego,że mam diesla,a o benzyniakach za dużo nie wiem.. ale z wydaje mi się,że jesli silnik krokowy byłby uszkodzony, to po prostu nie trzymałby wolnych obrotów i gasł.. jeśli tam masz monowtrysk,to może jakiś układ sterujący jest uszkodzony..
jeśli chodzi o drugi problem, to wydaje mi się, że jest to łożysko oporowe..
ew. mogę Ci polecić kolegę, który pracuje jako mechanik na warsztacie w Będzinie. jeżdżę do niego z problemami, które są ponad moje siły..
jeśli chodzi o pierwszy problem, to.. nie mam zielonego pojęcia.. może dlatego,że mam diesla,a o benzyniakach za dużo nie wiem.. ale z wydaje mi się,że jesli silnik krokowy byłby uszkodzony, to po prostu nie trzymałby wolnych obrotów i gasł.. jeśli tam masz monowtrysk,to może jakiś układ sterujący jest uszkodzony..
jeśli chodzi o drugi problem, to wydaje mi się, że jest to łożysko oporowe..
ew. mogę Ci polecić kolegę, który pracuje jako mechanik na warsztacie w Będzinie. jeżdżę do niego z problemami, które są ponad moje siły..
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
O obrotach w RP jest troszkę na forum:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23754
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23754
FORD
Fix Or Repair Daily
Fix Or Repair Daily
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 2 spore problemy, i w związku z tym prosze o pomoc.
ja bym dodał jeszcze trzecią , potencjometr przpustnicy...STEFAN pisze: Podobnież sa dwie opcje albo silnik krokowy, albo sonda lambda.
co do krokowca to jak sie zawiesi na obrotach to otworz maske i opukaj go czyms twardym (metalowym) , oczywiscie z wyczuciem, jak zauwazysz jakies zmiany na skutek pukania to bedzie to krokowiec, aczkolwiek jak nie bedzie to pukanie na niego wplywalo to i tak nie ma pewnosci ze jest dobry niestety
O jaki huk ci chodzi jak sie co rozgrzeje??
jesli chodzi o drugi problem to kurde sprzeglo moglo sie posypac i docisk terkocze ale nie wiem, a mozesz z tym jezdzic czy nie idzie ruszyc??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 424 gości