Olej w filtrze powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Olej w filtrze powietrza
Witam
Podczas wymiany filtra powietrza zauważyłem w obudowie filtra olej, po ściągnięciu obudowy zauważyłem olej również wokół przepustnicy wiecie jaka jest tego przyczyna?
Dodam że do obudowy filtra jest dołączony gumowy przewód zakończony gumową membraną która również jest cała w oleju. Czy to jest normalne?
Podczas wymiany filtra powietrza zauważyłem w obudowie filtra olej, po ściągnięciu obudowy zauważyłem olej również wokół przepustnicy wiecie jaka jest tego przyczyna?
Dodam że do obudowy filtra jest dołączony gumowy przewód zakończony gumową membraną która również jest cała w oleju. Czy to jest normalne?
Re: Olej w filtrze powietrza
jaki masz filtr powietrza?? wzykly czy stozkowy??mmksk pisze:Witam
Podczas wymiany filtra powietrza zauważyłem w obudowie filtra olej, po ściągnięciu obudowy zauważyłem olej również wokół przepustnicy wiecie jaka jest tego przyczyna?
Dodam że do obudowy filtra jest dołączony gumowy przewód zakończony gumową membraną która również jest cała w oleju. Czy to jest normalne?
bo ja np mam stozkowy i tez mam slady oleju ,,, mechanik powiedzial , ze nic si e nie dieje,, ze to normlne, ze torche oleju dostaje sie do filtra,, pozro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185000&start=0
W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina
W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Jest to normalne w zużytych silnikach. ALe twój niekoniecznie zaraz musi byc mocno zuzyty. Polecam niezawodny sposób - włożenie tłumika płomieni(2zł/szt) w odmę ale tak aby sobie siedział w domie a nie dostał sie gdzies do silnika. Jest to mała siateczka , taka pomniejszona siec rybacka w ksztalcie beczki , 3cm x 1cm x 1cm. Ale szczerze mówiac to takie objawy czesto wskazuja na zuzyty silnik, niedługo pewno tzreba bedzie pomyslec o remoncie (minimum pierscienie) .mmksk pisze:Czy to jest normalne?
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Ty mnie kolego nie strasz...Maćkooo pisze:Ale szczerze mówiac to takie objawy czesto wskazuja na zuzyty silnik, niedługo pewno tzreba bedzie pomyslec o remoncie (minimum pierscienie) .
mam podobnie, rocznie robię 30 tys. km, a dziennie minimum 50 na długiej trasie, przejechane już 250 tys. km.
Sparwdzę rozdzielacz oleju z tyłu silnika, bo w ogóle tam nie czyściłem odmy przez 2 lata, czyli ok 56 tys. km.
zaraz zaraz nie tak pochopnie kolego MaćkoooMaćkooo pisze:takie objawy czesto wskazuja na zuzyty silnik
Mi też się tak działo np w zimę, ale wiadomo że teraz na tempereaturę nie zwalimy sprawy. Oddzielacz może być przypchany po tylu latach, nigdy nie wiesz co poprzedni włąściciel wlewał za olej, co ile go zmieniał, jak dużo jeździł, jak jeździł. Taka jest konstrukcja silika że odma idzie do puszki filtra. Z resztą wewnątrz też jest membranka zrobiona żeby nie płynął olej. Gdyby nic tym wężem miało nie "iść" to by go wogóle nie było podejrzewam. Czy myślisz że siateczka załatwi sprawę jeśli silnik jest do remontu? Gdzie tu konsekwencja? Ja podobnie jak prezesso wale po 30 tys rocznie i do momentu wyczyszczenia oddzielacza cośtam zawilgnięte miałem. Po zabiegu jest spokój - że o kondycji silnika nie wspomnę. Nie stresujmy niepotrzebnie kolegi. Jakby mu miało walić olejem to podejrzewam że nie tylko odmą by szło.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości