TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
elwis_29
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt lip 27, 2007 14:11
Lokalizacja: Września

Post autor: elwis_29 » pt maja 30, 2008 10:07

Witam, miałem identyczny problem jak kolega Gobo90 i okazało sie, że padła kostka. Za wymianę u mechanika zapłaciłem 100PLN (kostkę kupił mechanik). Moje pytanko brzmi czy nie przepłaciłem czy to normalna cena?



p4x
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt maja 30, 2008 15:47
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: p4x » pt maja 30, 2008 15:56

Witam. Mam problem z moim golfem IV 1,6 benzyna. Mianowicie gdy silnik ciepły nie chce odpalić, musze nacisnąc troche pedał gazu zeby odpalił wiec mogłaby to być za mala dawka rozruchowa paliwa. Jednak sa jeszcze inne dolegliwosci- czasami gdy stoje na swiatlach lubi zgasnac na wyłaczonym biegu (obojetnie czy zimny czy ciepły) no i gdy sie rozgrzeje to na "luzie" nierówno chodzi. Prosze o porady gdzie szukac usterki bo juz jestem zdesperowany mocno.



lysy1033
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt gru 28, 2007 14:25
Lokalizacja: Łaszczów

Post autor: lysy1033 » czw cze 12, 2008 22:30

Szukalbym w okolicy przepustnicy. Byc moze silniczek krokowy do czyszczenia. Bedzie sie to objawiac tym ze po dodaniu gazu jak bedzie schodzil z obrotow to spadnie do naprawde niskich obrotow a potem delikatnie wstanie. Tak mialem w poprzednim golfie



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt cze 17, 2008 16:35

Witam. Miałem problem z odpalaniem gorącego silnika w swym Golfie V 1.9 TDI PD (90 ps BRU) (poruszałem to też na tym forum) - zwiększenie dawki startowej inaczej rozruchowej (oczywiście komputerem poprzez złącze OBD) i nie ma już problemu z ciężkim odpalaniem na gorącym silniku - pali na dotyk. Oczywiście diagnozowanie VAG-iem w serwisie VW nic nie wykazało. Teraz jest wszystko OK. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 16:36 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



szwed.a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lip 02, 2008 17:54
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: szwed.a » pn lip 21, 2008 16:32

Witam
na wstępie nadmienie iż przeczytałem cały temat i nic. Mój problem jak w większości przypadków polega na tym że ciężko pali ciepły, zimny pali idealnie. Silnik ASZ PD golfik z roku 2003, w postach wyczytałem że problem z mapami ECU dotyczy pojazdów do roku 2002.
Testy vag-iem nie wykazują żadnych nieprawidłowości, czy jest w stanie mi ktoś pomóc ?
Pozdrawiam Artek.

[ Dodano: 22 Lip 2008 15:06 ]
Witam
problem rozwiązany, usterka słabo naładowany akumulator(poruszam się głównie po mieście) :smoke:
Ostatnio zmieniony pn lip 21, 2008 16:34 przez szwed.a, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt lip 22, 2008 21:51

szwed.a pisze:Witam
na wstępie nadmienie iż przeczytałem cały temat i nic. Mój problem jak w większości przypadków polega na tym że ciężko pali ciepły, zimny pali idealnie. Silnik ASZ PD golfik z roku 2003, w postach wyczytałem że problem z mapami ECU dotyczy pojazdów do roku 2002.
Testy vag-iem nie wykazują żadnych nieprawidłowości, czy jest w stanie mi ktoś pomóc ?
Pozdrawiam Artek.

[ Dodano: 22 Lip 2008 15:06 ]
Witam
problem rozwiązany, usterka słabo naładowany akumulator(poruszam się głównie po mieście) :smoke:
zastanawiam się na jak długo problem został rozwiązany poprzez wymianę akumulatora :bajer: , przecież na zimnym ze słabym aku również powinien być problem, radziłbym jednak podjechać do tunera, żeby sprawdził ECU mapy startowe - tak na wszelki wypadek, żebyś się nie rozczarował nowym aku, bo jego wymiana to może być tylko doraźne rozwiązanie problemu
Ostatnio zmieniony wt lip 22, 2008 21:54 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



dorcia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lip 23, 2008 22:28
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: dorcia » czw lip 24, 2008 01:50

golf 3 1,9 tdi z 1997r odpala kiedy chce,czasem na zimnym nie chce a czasem na gorącym !!! Wysadził nas tak na trasie ,jak stanęliśmy na siusiu , już nie mogliśmy zapalić, trzeba było nas ciągnąć.Innym razem z parkingu rano nie chce zapalić ! Proszę o pomoc mam go 2 miesiące, sprowadzony dla mnie, wszystko miało być ok, komp pokazal błąd niestandardowy czy niezidentyfikowany,mój mechanik mówi, że nie ma problemu wszystko jest dobre !!! Po resecie odpala przez jakiś tydzien , a potem znowu nie chce.Inny mechanik pokazał nam sztuczkę z kabelkiem-trzeba jednym koncem dotknąć akumulatora a drugim silnika i wtedy druga osoba odpala z kluczyka,wtedy auto pali za każdym razem !!! Co to jest ?Czy tym kabelkiem nie popsuję czegoś na dłuższą metę ?? Poza tym obciach, autko ładne, kasa wydana, a tu maskę podnoś za każdym razem ,poza tym we 2 osoby trzeba jeżdzić !!! Co trzeba sprawdzić czy wymienić !?
Proszę o adres mechanika najlepiej w Częstochowie, bo już nerwów nie mam do tego auta- rozczarowana golfem , który zastąpił niezawodnego poloneza
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 01:56 przez dorcia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt lip 25, 2008 12:42

na początek trzeba sprawdzić masę, to jest klema na akumulatorze z oznaczeniem (-), czy nie ma jakiegoś problemu, tzn czy nie jest zaśniedziała albo z drugiej strony - czy kabel masy dobrze styka



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » wt lip 29, 2008 21:00

Witam , problem polega na tym ze nie moge odpalic auta na goracym silniku , raz pali za 1 a raz za 5 razem długo trzeba go krecic , ale jak odepne czujnik temp to swiece sie zagrzeja i pali od kopa,głowiczke polewałem woda od pompy to raczej odpada , silnik ogolnie pracuje rowniotko co moze byc?
Ostatnio zmieniony wt lip 29, 2008 21:01 przez piter13, łącznie zmieniany 1 raz.



wyczol444
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 15:35
Lokalizacja: malbork

Post autor: wyczol444 » wt lip 29, 2008 23:13

ja również mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku (MK3 1.9 TD) zimny odpala idealnie na dotyk jak się rozgrzeje zgasze i zapale jest ok ale jak postoi z 30 min to strasznie długo kreci autko stało miesiac czasu u lakiernika wcześniej było ok autko czy zimne czy ciepłe paliło na dotyk po odbiorze zaczęły sie takie cyrki co może być tego przyczyną?



sylwekdz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lip 30, 2008 17:56
Lokalizacja: DDZ

Post autor: sylwekdz » śr lip 30, 2008 18:08

Witam !
mam problem ze swoim Golfikiem III 1.9D 93 rok, otóż ciężko mi pali jak jest zimny, byłem juz z tym problemem u mechanika i wymienił mi 4 świece , założył mi zaworek przy filtrze
wyregulował mi zapłon i nic dalej ciężko rano odpala, a do tego zauważyłem że jak jade po włączeniu się długiego obiegu silnik nie cichnie a wcześniej po włączeniu długiego obiegu ciszej zaczął pracować. w tym tygodniu wymienilem filtr paliwa i podgrzewacz i dalej ciezko pali jak jest zimny, a do tego jest sporo bąbelków powietrza w przewodzie paliwowym, jak sie ich pozbyc???

PROSZĘ O POMOC!!
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 12:08 przez sylwekdz, łącznie zmieniany 3 razy.



jarek178
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lip 31, 2008 09:19
Lokalizacja: Nowe
Kontakt:

Post autor: jarek178 » czw lip 31, 2008 09:34

Mam VW Golfa III silnik 1.9 Diesel rocznik 1996, przebieg 200 tys. wersja Movie. Mój problem jest podobny...kiedy silnik jest zimny odpala bez najmniejszego problemu. Kiedy silnik jest ciepły mam problem z odpaleniem, czasami odpali za 1 razem po dłuższym "żagowaniu"
Najczęściej na ciepłym silniku zapala dopiero za 2-3 razem. Mam roczny akumulator 72mAh.

Jeżeli potrzeba więcej szczegółów to proszę dopytywać, na chwilę obecną nic więcej mi do głowy nie przychodzi

PROSZĘ O POMOC !!!!

Pozdrawiam



womar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 31, 2008 13:26
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: womar » sob sie 09, 2008 20:30

Witam.

Mam problem z odpaleniem autka,amianowicie moj golf 3 1,9 TD po nocy gdy rano go odpalam to musze krecic jakies 20-30 sek. a czasami nawet wyciagac przyspieszacz zeby zapalił,a gdy autko jest nagrzane to pali na dotyk. Dzis wymienialem wszytskie swiece i problem nie znikł... Prosze o pomoc.

Pozdrawiam


Only VW...

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt sie 12, 2008 22:28

womar pisze:Witam.

Mam problem z odpaleniem autka,amianowicie moj golf 3 1,9 TD po nocy gdy rano go odpalam to musze krecic jakies 20-30 sek. a czasami nawet wyciagac przyspieszacz zeby zapalił,a gdy autko jest nagrzane to pali na dotyk. Dzis wymienialem wszytskie swiece i problem nie znikł... Prosze o pomoc.

Pozdrawiam
mój brat ma Vento 1,9 TD i było tak samo, poprostu zaczął na zimnym za każdym razem palić z przśpieszaczem i jest OK, pali dobrze i nie trzeba nic kobinować. Zacznij używać przyśpieszacza na zimnym - po to on jest.



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 176 gości