Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt maja 09, 2008 10:33

kto to sprzedaje te piny???


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » pt maja 09, 2008 10:34

Włochaty pisze:czy w tej komorze ktora widzimi jak wyciagniemy pina moze byc ropa? :bajer:

nie powinno jej tam byc. mam to samo. a to za sprawa walnietego oringu jak sadze. musze zajechac do trochima zeby zrobil :hmm:
Ostatnio zmieniony pt maja 09, 2008 10:34 przez Bolekrsko, łącznie zmieniany 1 raz.


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pt maja 09, 2008 13:08

A jak widać tą rope to gorzej jeździ? Coś się psuje? Może jakiś know-how :bigok:



paula1160
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 16, 2008 23:20
Lokalizacja: Dąbrowa Biskupia
Kontakt:

Post autor: paula1160 » pt maja 09, 2008 18:15

Witam! Ja mam te boost piny po 80zł elegancko toczone! Jakby ktoś był chętny pisać! Pozdro!



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » pt maja 09, 2008 22:37

Bolekrsko pisze:
Włochaty pisze:czy w tej komorze ktora widzimi jak wyciagniemy pina moze byc ropa? :bajer:

nie powinno jej tam byc. mam to samo. a to za sprawa walnietego oringu jak sadze. musze zajechac do trochima zeby zrobil :hmm:
ja tego nie mam, u mnie pompa jest zdrowa ale u kolegi strasznie zalalo i sie zastanawialem co lepiej



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » sob maja 10, 2008 13:21

A co zrobić, żeby tej ropy się stamtąd pozbyć? Gdzie i co przepuszcza i jak to uszczelnić? Jest to szkodliwe dla pompy czy nie?



salaciarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: salaciarz » pn maja 12, 2008 21:53

A nie jest to przypadkiem olej ? U mnie szło przez membrane , więc zmieniłem i już jest czysto , sucho i pewnie.



kaktus9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:14

Post autor: kaktus9 » śr lip 09, 2008 11:49

EasyRider pisze:A jak widać tą rope to gorzej jeździ? Coś się psuje? Może jakiś know-how :bigok:
Jak byłem u pompiarza to powiedział mi że jeżeli jest tam ropa to PIN pod wpływem ciśnienia nie opuszcza się tak dynamicznie w duł niż tak jak by jej nie było. Gość miał rację bo po zakupieniu pina ustawiłem go tak żeby nie dymiło, ropy w grzybku nie było. Po ponownym przestawieniu pina pojawiła się ropa w grzybku, samochód już się nie zbierał tak dynamicznie jak za pierwszym razem. Zaznaczam że kilkakrotnie od tamtej pory ustawiałem pin.
( pozdrawiam paula1160 pin wykonany mimośrodowo i z dobrej stali. A tak na marginesie to jak wykonać go mimośrodowo??)

Czy coś się psuje: ropa może rozpuścić membranę od pina.

A co do oleju na membranie to pompiarz powiedział że film olejowy może być gorzej jak jest tam dużo i pływa to może oznaczać że turbo pluje olejem.

I jeszcze jedno pompiarz krzyknął mi 250zł :panna: za wymianę ORINGU, uszczelnienia i wyregulowanie pompy. Help. Ktoś gdzieś w Warszawie może pomóc (Albo w wekend bede w okolicach Białej Podlaskiej??



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » ndz lip 20, 2008 11:41

Panowie u siebie zauważyłem, że ropa w LDA pojawia się w momencie jak ustawimy zbyt dużą dawkę paliwa na pompie. Fura kopci, więcej pali a i tak w efekcie wcale lepiej nie pojedzie. Zmniejszyłem dawkę na pompie, zmodowałem jeszcze troche pina by był bardziej pogłębiony w końcowej fazie i teraz jest gicik :bigok:

Zastanawia mnie tylko jeden fakt... założyłem MBC i cholera maks ciśnienie jakie mogę ustawić to 1,0 bar :/ gdzieś kiedyś na naszym forum dokopałem się podobnego problemu jednak teraz nie potrafię zlokalizować gdzie to było. Może jakieś podpowiedzi? Szczelność układu sprawdzona i na pewno jest OK. Suszarka to K24.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pn lip 21, 2008 07:37

Z obrotów schodzi troche wolniej niż przed podniesieniem dawki. Jak to teraz wszystko wyregulować, żeby było idealnie?
ustaw dawkę tak jak chcesz, jesli wolno schodzi to odkręc lekko wydatek resztkowy i jesli obroty spadna to podnies je sruba na ramieniu przyspieszacza



Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Post autor: rzemyk34 » wt sie 05, 2008 23:25

Witam! Mam oryginalnego pina z 1.6TD na sprzedaż! Jak coś to PW. Pozdrawiam


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » ndz sie 10, 2008 22:03

kaktus9 pisze:jeżeli jest tam ropa to PIN pod wpływem ciśnienia nie opuszcza się tak dynamicznie w duł niż tak jak by jej nie było. Gość miał rację bo po zakupieniu pina ustawiłem go tak żeby nie dymiło
witam kolega Włochaty pisal o mnie to mi zbiera sie troche ropy pod membraną

czyli co zmniejszyc wcięcie i powinna zniknąć?

auto troche zakapca przy wkręcaniu, ciśnienie 1,1 bara
w tym tygodniu dojdzie IC
brak Kata
przy pompie nic oprocz pina nie ruszane.

wiec co zrobic zeby nie bylo tam ropy?


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sie 10, 2008 22:57

WRiTTeR, zdjąć góre pompy i wymienić oring :bajer:
jak jeszcze sie bardzo nie leje to mozesz to olać, a zatkać nie możesz bo pin nie będzie pracował :bigok:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » pn sie 11, 2008 06:24

Lagier pisze:Panowie u siebie zauważyłem, że ropa w LDA pojawia się w momencie jak ustawimy zbyt dużą dawkę paliwa na pompie. Fura kopci, więcej pali a i tak w efekcie wcale lepiej nie pojedzie. Zmniejszyłem dawkę na pompie, zmodowałem jeszcze troche pina by był bardziej pogłębiony w końcowej fazie i teraz jest gicik :bigok:

Zastanawia mnie tylko jeden fakt... założyłem MBC i cholera maks ciśnienie jakie mogę ustawić to 1,0 bar :/ gdzieś kiedyś na naszym forum dokopałem się podobnego problemu jednak teraz nie potrafię zlokalizować gdzie to było. Może jakieś podpowiedzi? Szczelność układu sprawdzona i na pewno jest OK. Suszarka to K24.



Zmień sprężynkę w mbc na twardszą



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości