
OPIS Auta:
Marka: VOLKSWAGEN
Model: BORA
Kolor: SREBRNY
Moc: 115km ======> około 220-230 km
Pojemność: 2000cmm ======> 2800cmm
Oznaczenie silnika: APK
Zawieszenie: KW in progress, MTS na aucie
W skrócie opis modelu i wyposażenia:
Rok produkcji: 1999
Pierwsza rejestracja: 03.2000
Przebieg: 143 000 na dzień 27.02.2011
Pochodzenie: Salon Polska
Właściciel : PIERWSZY !!


Wyposażenie : BASIS
Modyfikacje:
-KOŁA ASA 18 x 8J i 9J plus 225/40/18 pirelli p zero rosso plus falken 452 --> falken 452 215/35/18
-HOKEJ Z PRZODU OD WERSJI SYNCRO (VR6)
-ZAŚLEPKI WOBY
-PODŁOKIETNIK
-ZDJĘTE OZNACZENIA Z KLAPY
-TARCZE BREMBO KLOCKI I PLYN FERODO
-GWINT SUPERSPORT
-UKLAD DOLOTOWY BMC
-DOKLADKA TYL OD V6 I KONCOWKI
-KLAMKI W KOLORZE NADWOZIA
-LEWE MALE LUSTERKO
-TYLNE LAMPY ZROBIONE ALA US
-CZARNE LAMPY PRZOD z halogenami
-WYCIERACZKI BANANKI
-POLKA TYLNA Z ROLETA I SLUPKI POD ROLETE
-CZARNY SUFIT
-FOTELE SKORA ALCANTARA W PELNEJ ELEKTRYCE
-LISTWY W KOLOR
-PRZEDNIA LISTWA USA ORI PLUS CZARNE OBRYSY
-KRÓTKA ANTENA
-RADIO JVC MP3 WMA
-WZMACNIACZ JBL
-SKRZYNIA INFINITY
-ZESTAW SEPAROWANY BLAUPUNKT PRZÓD
-WYGŁUSZONA PÓŁKA I KLAPA
DALSZE PLANY:
-ZMIANA OPON NA 205/35/18 I 215/35/18
-ZMIANA ZAWIESZENIA NA KW (CZĘŚCIOWO SKOMPLETOWANE)
-DYSTANS NA TYL
-OBUDOWA AKU
-PODLACZYC KIEROWNICE Z MK5 GLI
-OBIC JESZCZE RAZ BOCZKI DRZWIOWE
-WYWALIC BIZE
-OBIC POLKE TYLNA
-UZUPELNIC BRAKUJACE PLASTICZKI ZASLEPKI KTORE SIE ZEPSULY PODCZAS UZYTKOWANIA AUTA
-NOWE KONCOWKI WYDECHU
-NOWE KLOCKI
-INNE LAMPY NA TYL
-PODPIAC XENON W SOCZEWKI OD HALOGENOW DO JAZDY DZIENNEJ
-ZMIENIC SZYBE CZOLOWA I PODPIAC LUSTERKO SAMOSCIEMNIAJACE SIE Z CZUJNIKIEM DESZCZU
-ZALOZYC ELEKTRYKE SZYB
-ZALOZYC PODSWIETLANIE NA NOGI
zaczeło sie tak


dokladka v

NOWE DIWAJSY CO BY NIE BYLO ZE SIE NIC NIE DZIEJE





SPY FOTO



pare nowych gratków

mianowicie:
-wycieraczki valeo
-wymieniony olej i wszystkie filtry przy 120 000 Km
-oponki pirelli na tyl pzero rosso
- i absolutny rarytasik








gwint supersport





przymiarka ASA 18x8J




drobiazgi a mianowicie dystanse 10mm plus 5mm plus dluzsze sruby

boczki obite wlasnorecznie alcantara i czerwony paseczek
przed i po

a tu juz gotowy


czarny sufit in progress....


home made mieszek z alcantary


pare gratow

jak już zacząłem ogarniać wnetrze to trzeba coś było zrobic z fotelami






jako ze zaspawana listwa przednia jeszcze zanim zdazylem ja pomalowac nie przekonala mnie do siebie wiec kupilem ORI listwe USA





doszedl dystans na tyl




czarny sufit sie zamontowal

potem pokrecilem troche gwintem






byla przymiarka kola ze scirocco


potem wpadly w moje rece ASA




pare fotek podczas mycia po robocie








pare fotek z Nysy











auto miało okazję gościć na VAGEVENCIE





pare fotek z VWMANII










ostatnie zdjęcia BOROWINY w sezonie 2010


potem w moje ręce wpadła kierownica z mk5 GLI lampka do czarnego sufitu zawias KW variant 2 i dostalem od kolegow puzzle z Borowinką oraz skompletowalem brakujace ogniwo czyli dekielki do felg

obecnie trwa zbieranie gratów i powolne przygotowania do sezonu 2011








02.2011
auto przeszlo maly przegladzik z wymiana Oleju przy 142 Tys km oraz musialem wymienic kruciec od wody bo sparciał i leciał płyn chłodniczy wiec od razu wlałem nowy płyn




03.2011
-nowe klocki Ferodo
-włożony gwint MTSa zamiast supersporta
-nowe tuleje wachaczy przód
-nowe tuleje belki tył
-nowe łożyska amortyzatorów
-nowy płyn hamulcowy
-nowe oponki tył 215/35/18 Falken
-dystans na tył
i takie male SPY z przygotowan do sezonu

03.2011
-nowe opony na przód 215/35/18 Pirelli PZero Nero
-auto zostało skręcone do dołu.. z przodu został jeszcze malutki zapas gwintu..
fotki falkenów na felgach i pirelli i auta po montażu





pare szotów pfu pfu



jeszcze kilka szotów z dworca









a teraz maly aktual









fanty





szoty










pare szotów z pewnej sesji





07.2011
z cyklu foto :< :<



09.2011








10.2011
koła z samochodu sprzedane


tak widze nowy sezon



11.2011
Zacząłem kompletować graty na wiosne

chociaż pierwsza rzecz jest bardziej na zimę



podłokietnik zamiennikowy skrzypiący mnie wkurzał no i nie pasował materiałem więc dorwałem ORI i będzie szedł do obszycia skórą

przy okazji uchwyt na kubki z tyłu wymienie na nowy bo był w komplecie a stary się zepsuł


No i całkiem ciekawy gadżet czyli obudowa silnika pokryta carbonem

jutro przyjdą dalsze elementy układanki pod maskę




są obudowy z S3



Szpulki w nocy przywiezione od kolegi Budżak


Rial Daytona Race przód 8,5x18 tył 9,5x18






łokiec w skórce



przymiarki



graty się zbierają


-spryski lamp
-ręczny w skórze
-łokiec w skórze
-nowy mieszek skórzany
-komfortowe kierunki
-olej filtry
-obrysy i postoje w kierunkach
-zakupiłem też troche gratów do montażu osłon z S3





tu foto obrysów




spryski kompletne yupii ino montować yupii

a tu malujemy


dodatkowo plastiki i oslony pod maskę w czarny fortepian


parę fotek z prac



w bagażniku leżą też maty do grzanych foteli













małe SPY foto





pare szotów


do wyjęcia regulacja z tyłu z gwintu bo pieje

wpadł też dół obudowy z S3 jakies czarne lampki do środka i rozne srubki nakretki do spryskow i osłon oraz nowy pasek alternatora wsio nówki z ASO













pare strzałów ze spota










kumpel potrzebował materiał do NEWSWEEKA więc taka mała zajawka


[youtube][/youtube]
a tu foty






























No więc tak

W drodze na Event a dokładniej 30km od zlotu w samochodzie padł motor.. dokładnie uczelka pod głowicą i przesunęła się prowadnica zaworowa

Zapadła więc decyzja o SWAPie

Znalazł się motor a całą operacją zajął się Krzysiek z Genowefy za co wielkie podziękowania dla niego !!


auto na dzień dzisiejszy wygląda tak







Co do samego SWAPA to wpadł silnik 2.8 VR6 z golfa 4 do tego został mój dolot BMC i Wydech przelotowy na dwóch tłumikach RM Motors




Tak zagadał

[youtube][/youtube]
Spod machy

[youtube][/youtube]
No i Marchewki

[youtube][/youtube]
inne foty i filmy niedługo
