Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
gigit
Post
autor: gigit » pt paź 28, 2005 03:37
mam problem z ustawieniem zebatek na walkach rozrzadu w passacie 1.8v20
-
Arcturus
- Użytkownik
- Posty: 473
- Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
- Lokalizacja: Gorlice
Post
autor: Arcturus » pt paź 28, 2005 14:22
No to chyba nie jest takie proste jak wymianarozrządu w ASO w tym silniku kosztuje 1800PLN a w innych 600-800!
Nie zazdroszcze!
-
Dar
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 13:16
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Dar » pt paź 28, 2005 16:54
Zgadzam się z poprzednikiem, jednak możesz spróbować z kimś kto zna się na tym musisz szukać punktów tak aby ustawić je w odpowiedniej pozycji. Są one na zębatkach bite.
-
spek
- Użytkownik
- Posty: 357
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontakt:
Post
autor: spek » pt paź 28, 2005 22:06
Powiedz w czym jest konkretny kłopota a spróbuje ci jakoś pomóc.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]
-
gigit
Post
autor: gigit » sob paź 29, 2005 00:13
nie moge ustawic walkow rozrzadu na lancuszku bo bie wiem gdzie sa nabite znaki na zebatkach znalazlem na panewkach strzalki ale na kolach zebatych nic nnie ma taki mam problem
-
spek
- Użytkownik
- Posty: 357
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontakt:
Post
autor: spek » sob paź 29, 2005 10:55
To albo nie pomyślałeś i nie zrobiłeś swoich znaków jak zaczołeś to rozbierać albo ci strzelił łańcuch? podaj nr GG
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]
-
gigit
Post
autor: gigit » sob paź 29, 2005 12:49
jak odebralem go z warsztatu to mi zle ustawili wiec robienie znakow nie mialo sesu pozatym myslalem ze sa znaki jak w kazdym innym samochodzie moje gg 5754994
-
siwy224
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
- Lokalizacja: Warszawa-Grochów
Post
autor: siwy224 » sob paź 29, 2005 18:00
Są chyba nacięcia z tyłu wałka wkładasz tam płaskowniki na płasko do powieżchni głowicy nie robiłem jeszcze rozrządu w tym silniku ale wiem że VW stosuje takie sposoby ustawienia.ps po co wymieniałeś rozrząd łańcuchy wytrzymują bardzo duże przebiegi km ,jaki jest przeb. tego passata?
-
gigit
Post
autor: gigit » ndz paź 30, 2005 15:22
94000 mil nie wymienialem lancucha bo jest oki ale w warsztacie mi zle go ustawili
-
siwy224
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
- Lokalizacja: Warszawa-Grochów
Post
autor: siwy224 » ndz paź 30, 2005 16:55
Z kąt ten wniosek że żle go ustawili???Moim zdaniem ,nie jestem pewien jakby przestawili ci rozrząd na którymś wałku to by ci pogieli zawory przestawienie łańcucha o jeden ząb powoduje duze przestewienie całych cyklów pracy roz. tym bardziej w 20-to zaworowym silniku, a niestety o pół zęba się nie da cudów nie ma. Wyjaśnij jakie masz zastrzenia. Chyba że jest to silnik bezkolizyjny w co nie chce mi sie wierzyć.
-
gigit
Post
autor: gigit » ndz paź 30, 2005 22:03
po odbiorze z warsztatu zaczol zle chodzic zrobil sie slaby i nie wchodzil mi na wysokie obroty max to 4000 obrotow i zaczol przerywac ogolnie jezdzilo sie tym jak maluchem bez jednego gara
-
siwy224
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 19:07
- Lokalizacja: Warszawa-Grochów
Post
autor: siwy224 » ndz paź 30, 2005 22:54
Na wolnych równo chodzi na wszystkich cyl.?Jedz i sie kłuć z hamami ,a po co zdejmowali łańcuch? głowica czy co ,przyczyn może być dużo iskra tam są cztery cewki wystarczy żle wpiąć wtyczke i jest problem głupie podcisnienie na odległość ci nie pomoge niestety ,a lubie takie zagatki z resztą tam już zapłaciłeś to wal do nich papraków niech poprawiają napisz co było jestem ciekaw.Jak roz. bedzie ok lub go poprawią i bedzie tak samo każ sprawdzić ciś. w cyl. może już zawory ci pogieli nie daj sie zrobic w h...............ja że to nie ich wina pisz dokładniej co robili to ci może pomoge za mało wiem bedziesz wiedział co im mówić nara
-
gigit
Post
autor: gigit » pn paź 31, 2005 17:38
problem polega na tym ze ja mieszkam w anglii a robilem to w polsce. na wolnych obrotach chodzi mi dobrze alejak go zapale to wchodzi mi na 2000-2500 i dopiero po paru sekundach spadaja a pozniej jak dojezdzam do skrzyzowania np to jak wcisne sprzeglo i puszcze gaz to zostaja mi na 2500-3000 obrotow i nie spada problem znika jak sie silnik rozgrzeje ale jest slaby to juz nie ten 1.8 i na wysokich obrotach go szarpie na postoju to wykrece 4500 obrotow i c.......
-
melon
- Gadatliwa bestia
- Posty: 562
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontakt:
Post
autor: melon » pn paź 31, 2005 17:47
podaj oznaczenie silnika i z jakiego roku jest passat...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości