[MK3] Problem z zawieszeniem sportowym

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
pawlos18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lip 18, 2008 12:36
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

[MK3] Problem z zawieszeniem sportowym

Post autor: pawlos18 » pt lip 18, 2008 12:52

Witam niedawno kupiłem golfa na glebie (chyba -40/-40)
Problem w tym że jeden tylny amortyzator był do wymiany, ale jak jeździłem w 5 osób to nie wiem jakim cudem obcierało mi o oponę (ścięło ją) z tej dobrej strony :blush:

A wiec pojechałem do znajomego mechanika a on powiedział że gleba to nie na nasze drogi, i wsadził mi na tył zawieszenie seryjne na próbę abym zobaczył jak sie jeździ :) ale tył troszkę stoi teraz w górze :blush:

I nie wiem co teraz zrobić czy wymienić tylko amortyzatory na sportowe i pozostać przy glebie, czy wywalić glebę i zmienić na serie?? Chodzi mi o to żeby przy komplecie osób nic nie obcierało :)

Doradźcie co mam zrobić :pub: opony mam zimówki 185/55/14, letnie alu 195/45/14
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 15:14 przez pawlos18, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » pt lip 18, 2008 13:14

Ważny jest rozmiar flgi- szerokość i ET. Nawet jak byś miał super beton kit i szeroki koło z małym ET to w komplecie i tak będzie tarło...


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Robson
Szalony Driver
Szalony Driver
Posty: 291
Rejestracja: czw lip 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Wellingborough/ Opolskie
Kontakt:

Post autor: Robson » pt lip 18, 2008 13:18

pawlos18, musisz okręcić koło i zobaczyć jakie masz ET na feldze, tak jak kolega Cieluś, napisał, najpierw trzeba sprawdzić czy w ogolę opona sie mieści w nadkole, a pozniej możemy dalej myśleć czy może to wina padniętego amora była ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1849665#1849665

Awatar użytkownika
pawlos18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lip 18, 2008 12:36
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: pawlos18 » pt lip 18, 2008 13:39

A jak sprawdzić to ET?? i co to wogóle jest?? :blush:



Awatar użytkownika
Robson
Szalony Driver
Szalony Driver
Posty: 291
Rejestracja: czw lip 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Wellingborough/ Opolskie
Kontakt:

Post autor: Robson » pt lip 18, 2008 14:37

A jak sprawdzić to ET?? i co to wogóle jest?? :blush:
już Ci to mówiłem że sprawdzisz na wewnętrznej stronie felgi, a ET to umieszczenie środka felgi tego z miejscem na śruby w stosunku do felgi im mniejsze et tym felga bardziej na zewnątrz. Nie wiem czy dobrze to wytłumaczyłem ale sie starałem ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1849665#1849665

Awatar użytkownika
Sebas1901
VW über alles
VW über alles
Posty: 446
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Sebas1901 » pt lip 18, 2008 15:50

Ja miałem ten sam problem :crazy: założyłem nowe sportowe gazówki z tyłu i nadal to samo.
Jak na razie to problem załatwiłem tak w sprężyny wkęciłęm gumy usztywniające po 2 na każdą stronę i jest oki :goof: cena takiej gumy to w sklepie koszt ok 5 zł,Stosunkowo mało roboty i efekt zauważalny za małą kasę :grin: :grin: :grin:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]

zapraszam:)

Awatar użytkownika
Robson
Szalony Driver
Szalony Driver
Posty: 291
Rejestracja: czw lip 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Wellingborough/ Opolskie
Kontakt:

Post autor: Robson » pt lip 18, 2008 16:14

Ja miałem ten sam problem :crazy: założyłem nowe sportowe gazówki z tyłu i nadal to samo.
Jak na razie to problem załatwiłem tak w sprężyny wkęciłęm gumy usztywniające po 2 na każdą stronę i jest oki :goof: cena takiej gumy to w sklepie koszt ok 5 zł,Stosunkowo mało roboty i efekt zauważalny za małą kasę :grin: :grin: :grin:
te gumy to dobre jak ciągniesz przyczepę kempingową a nie na co dzień hehe, może masz już po prostu zajechane sprężyny ??
Ewentualnie kupiłeś amory krótsze i masz zwykłe sprężyny to sie teraz gnie ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1849665#1849665

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » pt lip 18, 2008 16:36

A jak sprawdzić to ET?? i co to wogóle jest??
http://www.civic4g.pl/forum/topics12/52.htm


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
pawlos18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lip 18, 2008 12:36
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: pawlos18 » pt lip 18, 2008 19:04

A da sie jakoś sprawdzić czy to sprężyny są już zjechane??



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » sob lip 19, 2008 14:06

Nie ma sposobu na to żeby sprawdzić (bynajmniej nie słyszałem). Jak masz za miękkie auto i pływa podczas jazdy to masz albo amory, albo sprężyny wywalone.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
pawlos18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt lip 18, 2008 12:36
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: pawlos18 » sob lip 19, 2008 18:21

Mam jeszcze jedno pytanie co do tego ET, mam na oku ładne alusy ale z allegro i pytałem właściciela jakie mają ET a on nie wie, czy jest to napisane gdzieś na feldze czy trzeba mierzyć jakie jest?? I czy spokojnie mogę zakładać w mojej sytuacji 15stki :)



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » sob lip 19, 2008 21:17

ET jest napisane od wewnętrznej strony felgi. Co do tych 15tek to zalezy rozmiar tzn szerokość + właśnie ET.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Sebas1901
VW über alles
VW über alles
Posty: 446
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Sebas1901 » ndz lip 20, 2008 11:44

Robson pisze:
Ja miałem ten sam problem :crazy: założyłem nowe sportowe gazówki z tyłu i nadal to samo.
Jak na razie to problem załatwiłem tak w sprężyny wkęciłęm gumy usztywniające po 2 na każdą stronę i jest oki :goof: cena takiej gumy to w sklepie koszt ok 5 zł,Stosunkowo mało roboty i efekt zauważalny za małą kasę :grin: :grin: :grin:
te gumy to dobre jak ciągniesz przyczepę kempingową a nie na co dzień hehe, może masz już po prostu zajechane sprężyny ??
Ewentualnie kupiłeś amory krótsze i masz zwykłe sprężyny to sie teraz gnie ;)
Sprężyny i amorki są nowe i to gazówki :jezor: tylko że przypuszczam że spingi lipne chyba.Campingu nie ciągne za to na tym też można jeździć na co dzień :chytry:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]

zapraszam:)

Awatar użytkownika
aurel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1168
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:56
Lokalizacja: Z krainy Deszczowców
Kontakt:

Post autor: aurel » pn lip 21, 2008 15:58

oby napewno 14?? przy -60/40 w golfie MK III z felga 14 na niskim (tak niskim) profilu musiał bys miec et conajmniej 10 by tarło i jakies lipne amory pokaz foty tego dylizansu i czy to nie sa felgi 15


UjazdóVWka 2007,2008,2009,
MajóVWka 2009,2010,2011,2012,2013,2015,2016,2017
VAG EVENT 2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015,2016,2017
DynóVWka 2012,2013,2014,2015
DUB IT 2012,2013,2014,2015,2016,2017
"Best of"2012,2013
Topornia 2013,2014
Auto Tuning Show 2008, 2009,2013,2014
Moto Event East 2014,2016
Worthersee 2014

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości