Cześć,
Mam taki problem - na zakrętach Manhattan kładzie mi się niczym dyliżans. Zawias mam standard. Amory zdrowe (olejowe), sprężyny też OK (ale pewnie wyjechał z nimi z fabryki).
Pytanie jak go usztywnić bez nadmiernego obniżania?
Moje pomysły:
1. wymiana amorków na gazowe.
Czy to pomoże??
2. przekładka sprężyn z GTI
Czy podejdą. Ja mam 1.3 - raczej lekki silniczek. Jak wstawię GTI to może mi przód podnieść? Czy one w ogóle mi podejdą?
Co zrobić by było sztywno ale nie na glebie?
pozd
[mk2] kładzie się na zakrętach
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Twardosc i jeszcze raz twardosc.
Jak jest twardo to nic sie nie kładzie. A wiec nie chcesz obnizać to pozostaje ci tylko zakup twardych amorków. Oczywiscie olejowo-gazowych.
Tylko aby osiągnać pelną stabilnosc a nie "dilizans" to doklada sie wlasnie sprezyny sportowe ,ktore to dodatkowo utwardzają. Niestety sprezyny zawsze o jakąs wartosc obnizają ,bo stabilne auto to niskie auto.
Jak jest twardo to nic sie nie kładzie. A wiec nie chcesz obnizać to pozostaje ci tylko zakup twardych amorków. Oczywiscie olejowo-gazowych.
Tylko aby osiągnać pelną stabilnosc a nie "dilizans" to doklada sie wlasnie sprezyny sportowe ,ktore to dodatkowo utwardzają. Niestety sprezyny zawsze o jakąs wartosc obnizają ,bo stabilne auto to niskie auto.
- Sebas1901
- VW über alles
- Posty: 446
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Sprężyny nie zużywają się tak jak amory szybko.Ja bym złożył tak jak mówicie gazówki a springi zostawił.Mój kolega tak zrobił bo nie chciał obniżać.Tylko że on wsadził sportowe amorki i jest zadowolony.Ja bym obniżył ale jak kto woli normalne...Po wymianie amorów napewno auto się usztywni,zostanie ciut komfortu i auto się nie obniży
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]
zapraszam:)
zapraszam:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości