[mk2] zbieżność tylnych kół

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MichalMys1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
Lokalizacja: Świdnik

[mk2] zbieżność tylnych kół

Post autor: MichalMys1 » pt paź 28, 2005 13:53

Witam,
mam pytanie ile moze kosztowac(chociaz przedział cenowy) ustawienie zbieżność tylnych kół! Jeden z mechaników powiedział mi ze to jest drogie ,ale ile to nie powiedział!Aha golfik był (chyba)walniety tylny bok-nie wiem dokładnie bo nie było to za mojej kadencji
Pzdr



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » pt paź 28, 2005 14:03

nie wiem czy w ogole da sie ustawic zbieznosc tylko tylnich kol. ale caly zestaw u mnie w miescie w renomowanym warsztacie kosztuje 70 zl, wchodzi w to zbieznosc oraz geomteria + ustawienie kierownicy jesli jedziesz prosto a masz lekko skrecona.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pt paź 28, 2005 14:07

tego sie chyba faktycznie nie da ustawic niewiem jak w MkII ale w MKIII na pewno geometria tylnich kół nie jest regulowana! Jak cos nie tak to trzeba belke wymieniac! Taki patent i nic nie poradzisz!



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » pt paź 28, 2005 14:09

Arcturus pisze:tego sie chyba faktycznie nie da ustawic niewiem jak w MkII ale w MKIII na pewno geometria tylnich kół nie jest regulowana! Jak cos nie tak to trzeba belke wymieniac! Taki patent i nic nie poradzisz!
zle mnie zrozumiales. nie napisalem, ze nie da sie ustawic TYLNICH KÓŁ tylko, ze nie robia tak ze same tylne tylko wszystkie 4 koła. a ustawic sie da na pewno. :)


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

hasny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob paź 15, 2005 14:18
Lokalizacja: JAWORZNO

Post autor: hasny » pt paź 28, 2005 19:19

Moim marnym zdaniemnie nie ma regulacji na tylnich kołach, mogę się mylić. Ale jeśli jest to niech mi ktoś wyjaśni jaka tzn jeżeli koła tylne są na osi (prostej ) to jak je można ustawiać. Przód to co innego koła są na drążkach można wkręcić lub wykręcić., a tył?....... Moim zdaniem przednie koła regulowane są względem tylnich. :hmm:



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » pt paź 28, 2005 20:21

To jest wahacz wleczony, piasty na stałe przykręcone do wahacza.
Serwisowo to nie jest element regulowalny, ksiązka tak podaje. Jednak i hełm można wywrócić na lewą stronę. :helm:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt paź 28, 2005 20:30

to niezly mechanik ;) drogie hahaha
pojede do niego i mu zaplace ile chca jak mi tyl przestawi ;)

tyl to belka i tam nic sie nie ustawia!
ustawia sie z przodu kąty pochylenia i w sumei zebierznosc przodu wzgledem tyłu i tyle...

jak walniety to nic nie zrobisz bedzie 4 slady robil zamiast 2 :D
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » pt paź 28, 2005 20:32

Nie ma czegoś takiego w golfie jak regulacja zbieżności tylnych kół.
Przecież tam nie ma nawet czym regulować!


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

hasny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob paź 15, 2005 14:18
Lokalizacja: JAWORZNO

Post autor: hasny » pt paź 28, 2005 20:35

to niezly mechanik Wink drogie hahaha
pojede do niego i mu zaplace ile chca jak mi tyl przestawi Wink

tyl to belka i tam nic sie nie ustawia!
ustawia sie z przodu kąty pochylenia i w sumei zebierznosc przodu wzgledem tyłu i tyle...

jak walniety to nic nie zrobisz bedzie 4 slady robil zamiast 2 Very Happy
pzdr

Nie ma czegoś takiego w golfie jak regulacja zbieżności tylnych kół.
Przecież tam nie ma nawet czym regulować!




zgadzam się z tymi postami
Jak ktoś myśli inaczej niech napisze jak regulować koła tył.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt paź 28, 2005 23:40

chlopaki nie wiecie jak ... młotem 5 kilowym w bele!!! :D ale pamietajcie ze jak powiedział mechanik to drogo jest!!! :)
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

marti77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt sie 16, 2005 22:13
Lokalizacja: internet

Post autor: marti77 » pt paź 28, 2005 23:57

MAPET pisze:chlopaki nie wiecie jak ... młotem 5 kilowym w bele!!! :D ale pamietajcie ze jak powiedział mechanik to drogo jest!!! :)
pzdr
Buhehhe.. ja dziś takowym młotem waliłem by tuleje metalowo-gumowe zamontować:).. Poszło jak po maśle .... ale zbieżności nie przestawiłem :grin: Pozdro...



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob paź 29, 2005 00:03

bo waliles nie w to miejsce co trzeba ;) najlepiej zdjac koło i tuż przed lożyskiem... kąty pochylenia kól tylnich regulujemy waląć młotem w sam środek belki od dołu... to nam sie koła schodza dołem ku sobie.. odwrotnie waląc powodujemy odwrotny skutek ... ot co :)
sorki za OT ;)
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » sob paź 29, 2005 19:45

Jest jeszcze jedna opcja: wysoki krawężnik i dobry ręczny...


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » sob paź 29, 2005 20:14

oj panowie - da się ustawić , bo czasem jak auto jest walone za mocno i źle poprostowane to nawet prosta belka nie pomoże - miałem mk III gdzie prawy tył był zbieżny 2,5 mm , a lewy rozbieżny 3 mm - wystarczy tylko rozgarnięty mechanior i przyrządy - auto jeździ do dzisiaj prosto , w zime bez problemów z zachowaniem kierunku jazdy - a robi się to podkładając dystanse pod kopyta piast


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 182 gości