[mk2]zmiana z dużego wieloklinu na mały???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

[mk2]zmiana z dużego wieloklinu na mały???

Post autor: BMBL » śr paź 26, 2005 20:42

Czy wogle jest możliwa taka roszada? Mam u siebie na kolumnie wieloklin o średnicy ok 26 mm. a w kierownicy ok. 17mm. co mam zrobić??? Naby raczej nie moge zmienić bo rzadko się trafiaja na 7 śrub... :kac: widziałem na allegro kiedyś przejściówkę ale to była z małego na duży, a mnie jest potrzebne odwrotnie :crazy: Proszę o pomoc!

[ Dodano: Sro Paź 26, 2005 22:23 ]
słyszalem jeszcze, że ktoś zbijał z kolumny kierowniczej tą tulejkę, żeby mały wieloklin odsłonić... jak to zrobić żeby było dobrze?? :goof:



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Re: [mk2]zmiana z dużego wieloklinu na mały???

Post autor: MaLiBU » śr paź 26, 2005 22:59

BMBL pisze:Czy wogle jest możliwa taka roszada? Mam u siebie na kolumnie wieloklin o średnicy ok 26 mm. a w kierownicy ok. 17mm. co mam zrobić??? Naby raczej nie moge zmienić bo rzadko się trafiaja na 7 śrub... :kac: widziałem na allegro kiedyś przejściówkę ale to była z małego na duży, a mnie jest potrzebne odwrotnie :crazy: Proszę o pomoc!

[ Dodano: Sro Paź 26, 2005 22:23 ]
słyszalem jeszcze, że ktoś zbijał z kolumny kierowniczej tą tulejkę, żeby mały wieloklin odsłonić... jak to zrobić żeby było dobrze?? :goof:
ja tego osobiscie nie testowalem ale na 99,9% tak jest ze jak zbijesz nakladke to masz waski wieloklin. Nakladke sciagniesz tylko ściagaczem do lozysk etc. no chyba ze kontowka potraktujesz ale nie polecam :helm:


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » czw paź 27, 2005 07:19

Dokładnie tak ściągasz kierownicę obudowę manetek i jest tuleja z wieloklinem podpierana sprężyną. Sciągacz i zssuwasz tą tuleję i masz mniejszy wieloklin.


Obrazek

osabzyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 14:44

Post autor: osabzyk » czw paź 27, 2005 08:09

Czy ta tuleją o której mówicie po zdjęciu nadaje się na nałożenie na mały wieloklin i tym samym przejśc na duży ???? Bo ja takiego czegos wlasnie szukam do VW polo 86c



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » czw paź 27, 2005 09:46

Ja zmieniałem wielkość wieloklinu pare razy i chce dodać że są 2 rodzaje sprężyn i przy małym wieloklinie jest nałożona podkładka zaciskowa.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt paź 28, 2005 00:26

dokladnie nie wystarczy zdajc tej tulejki ale za parenascie zeta dokupic reszte bo sa inne sprezyny i podkladki..
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » pt paź 28, 2005 19:53

powiedzcie co trzeba zdjąć. Zakładałem sciągacz na wysokości czerwonej kreski. Potem sie dokopałem do wysokości niebieskiej za którą jest sprężyna...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob paź 29, 2005 08:27

To co ściągałeś trzeba zdjąć do końca i tam pod tym będzie mały wieloklin.



Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » sob paź 29, 2005 17:30

MAPET pisze:dokladnie nie wystarczy zdajc tej tulejki ale za parenascie zeta dokupic reszte bo sa inne sprezyny i podkladki..
pzdr
MAPET jaka reszte trzeba dokupić? Co dokładnie :food: :pub:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob paź 29, 2005 23:25

sluchaj ja podjechalem do sklepu z czesciami i powiedzialem ze chce wymienic i sprawdzilismy w ETCE... i to jest komplet tych podkaldek i sprezyn.. ew jak co odezwij sie jutro wieczorem bede na moim kompie to sprawdze w Etce moze..
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

vwfun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob paź 29, 2005 00:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vwfun » ndz paź 30, 2005 01:36

podważ śrubakiem i bedzie dorze testowałem u k umpla



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz paź 30, 2005 01:36

Chłopaki. Wystarczy zdjąć tą tulejkę, na której jest duży wieloklin i juz macie mały. Jak chcecie spowrotem duży to znowu tulejke wbijacie. Ja tak wiele razy robiłem. A do tych tulejek to mam juz nawet specjalny ściągacz :P


Obrazek

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » pt lis 04, 2005 20:48

chłopaki... :crazy: próbowałem ściągaczem do łożysk na trzy łapki, na dwie łapki... zębami :goof: i nic.. zakładałem na wysokości tej czerwonej kreski... tulejka sie nie ruszyła, a kawałek odprysło :crazy: Co robić.. bo kiera stygnie :oops:



Konradvw

Post autor: Konradvw » ndz lis 06, 2005 19:55

nic na siłe.. wszystko młotkiem ... :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 248 gości