Czy warto włożyć Strumienice AWG??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
- Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
- Kontakt:
Czy warto włożyć Strumienice AWG??
Chciałem włożyś strume zamiast kata, z tego co widzidziałem to ta struma jest łuskowa do tego założyłem stożek firmy EUFEB( mackita ) a wydech końcowy mam remusa . Tylko problem natym polega że niewiem czy warto zakładać takie ustrojstwo na wydech. Zastanawiałem sie nad tym czy doda coś mu mocy czy może ujmie albo będzie tyle ile było tylko brzmienie samochodu sie zmieni. Proszę o wypowiedź osób które już miały strume bądź wiedzą coś na ten temat.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Jak się nie mylę to było to już poruszane wiele razy na forum. Jednak odpowiem.
Mam u siebie strumienicę AWG zamiast tłumika środkowego i stożek na dolocie. Szybciej wyrzuca spaliny owszem i ładnie brzmi jednak wzrosty mocy podawane przez niektórych producentów są z kosmosu. Różnica jest taka, że przesunął mi się moment i silnik ciągnie dopiero od 3600-3800 a poprzednio od ok 3200, ale jak przekroczysz już ten próg to wkręca się szybciej na obroty. Jako takiego wzrostu mocy nie zaobserwowałem. Jeszcze jedno nie polecam zastępowania kata strumienicą niskiej klasy (michael lub zwężką wenturiego, miał ją M&M tunning z Pszczyny), coś kiedyś o tym czytałem i ma to związek z odbijaniem fal, więc cofaniem spalin do silnika i wydmuchanie uszczelki pewne. Jednak nie pamiętam szczegółów.
Mam u siebie strumienicę AWG zamiast tłumika środkowego i stożek na dolocie. Szybciej wyrzuca spaliny owszem i ładnie brzmi jednak wzrosty mocy podawane przez niektórych producentów są z kosmosu. Różnica jest taka, że przesunął mi się moment i silnik ciągnie dopiero od 3600-3800 a poprzednio od ok 3200, ale jak przekroczysz już ten próg to wkręca się szybciej na obroty. Jako takiego wzrostu mocy nie zaobserwowałem. Jeszcze jedno nie polecam zastępowania kata strumienicą niskiej klasy (michael lub zwężką wenturiego, miał ją M&M tunning z Pszczyny), coś kiedyś o tym czytałem i ma to związek z odbijaniem fal, więc cofaniem spalin do silnika i wydmuchanie uszczelki pewne. Jednak nie pamiętam szczegółów.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości