Odpalanie na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lenox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 19:01
Lokalizacja: Głogów

Odpalanie na zimnym silniku

Post autor: Lenox » wt lip 15, 2008 15:11

Przy odpalaniu silnik nierówno chodzi , tak jak by nie wszystkie cylindry zajarzyły ale jak sie troche rozgrzeje to wchodzi na równe obroty. Zawsze tak jest na zimnum silniku , kiedy jest rorgrzany odpala normalnie. Może ktoś wie jaka może byc tego przyczyna?



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » wt lip 15, 2008 16:12

Pewnie czas wymienić świeczki, kable i ewentualnie cewkę. Zacznij od świeczek potem kable i cewka
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 22:35 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
golfik88
...
...
Posty: 714
Rejestracja: pt maja 18, 2007 14:48
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: golfik88 » wt lip 15, 2008 17:53

sprawdz palec w aparacie zaplonowym i w jakim stanie jest sama kopulka od aparatu no i tak jak kolega Łyskacz, napisal: swiece, kable itp itd :D
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 17:53 przez golfik88, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt lip 15, 2008 17:57

Heya :D
A ja poradze zostawić narazie zapon w spokoju. Zajmijmy sie raczej gaźnikiem który jest tutaj za ten stan odpowiedzialny. Podejrzewam ze ten twój golf bedzie takze duzo palił. Poczytaj troche na forum o gazniku Pierburg 2e2. Potem mozesz pytac co i jak. :D
Zacznij od wpisania frazy w google "niedomagania pierburga 2e2".
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 17:58 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Post autor: FisheR » wt lip 15, 2008 18:04

moje autko ma takie same objawy jak kolegi Lenox, tylko ze na lpg i kable kopulka i palec byly wymieniane i nadal tak jest...ja mam silnik 2g gaznik jest taki sam jak kolegi??


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Lenox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 19:01
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Lenox » wt lip 15, 2008 18:14

Wymieniałem już kable WN , kpoułkę , palec rozdzielacza i świece.
Mam gaźnik Pierburg 2e2 , jeżeli to wina gaźnika to co trzeba konkretnie z nim zrobic bo dużo na ten tema czytałem i jest bardzo dużo możliwości.



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » wt lip 15, 2008 22:25

Lenox pisze:Wymieniałem już kable WN , kpoułkę , palec rozdzielacza i świece.
Warto było napisać to w pierwszym poscie to byśmy się nie wysilali ;)
Co się tyczy gaźnika
to możliwości jest wiele niestety. Może to być przepustnica, korektor ssania, zawór termiczno-czasowy.... A kopci na czarno na zimnym i czuć zapach niespalonej wachy?
Jeżeli nie czujesz się na siłach to sam nie grzeb w gaźniku. Poszukaj jakiegoś majstra (najlepiej jakiegoś człowieka starszej daty, który w gaźnikach grzebał)
:bigok: PZDR :}
PS najprawdopodobniej masz uwalone coś związane ze ssaniem bo pewnie zalewa Ci silnik.
Jak rano będziesz uruchamiał auto to zanim przekręcisz kluczyk wciśnij pedał gazu do oporu potem go puść i dopiero uruchom silnik i zobacz jaka będzie reakcja. Warto też wymienić wszystkie wężyki od podciśnień.
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 22:33 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 2 razy.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
axel1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr maja 07, 2008 18:01
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: axel1989 » śr lip 16, 2008 01:00

N80 pisze:moje autko ma takie same objawy jak kolegi Lenox, tylko ze na lpg i kable kopulka i palec byly wymieniane i nadal tak jest...ja mam silnik 2g gaznik jest taki sam jak kolegi??
ty masz gaźnik 2e3. tez tak mialem. posprawdzaj wezyki gdzies moze dostaje jakies powietrze lewe i dlatego, a jak sie zagrzeje to jest ok



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lip 16, 2008 01:22

Lenox zerknij do tego opisu, może pomoże:
http://plmiscelektronika.elektroda.net/ ... urg2e2.pdf


Obrazek

Lenox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 19:01
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Lenox » śr lip 16, 2008 12:35

Przy odpalaniu czuc zapach paliwa i kopci na czarno. Czyli to wina gaźnika?



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » śr lip 16, 2008 18:39

Czyli to wina gaźnika
Wszystkie objawy wskazują na gaźnik :[
Mam to samo w swoim ale nie chce mi sie tego robić bo i tak śmigam na gazie :P Na LPG chodzi lepiej niż na PB. Przed zimą się tym zajmę kiedy trzeba będzie odpalać na benzynce :)

[ Dodano: Czw Lip 17, 2008 14:02 ]
Nie chcę wprowadzać w błąd ale mamy (najprawdopodobniej) uwalony korektor ssania :[ http://www.allegro.pl/item394574438_nap ... n_2e2.html
Poprostu podczas porannego rozruchu silnika jest za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna i puki silnik jest zimny to go najzwyczajniej w swiecie zalewa :) Po wypłacie zaryzykuje te 24 ziko i zakupie owy korektor z allegro i napisze jakie efekty osiągnąłem :P
PZDR :bigok:
Ostatnio zmieniony śr lip 16, 2008 18:40 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości