Przepływomierz BOSCH 037 906 301C ile powinien mieć pinów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

Przepływomierz BOSCH 037 906 301C ile powinien mieć pinów

Post autor: rafał1988 » wt lip 15, 2008 23:10

Witam kupiłem Przepływomierz i teraz mam kłopot bo stary przepływomierz numer BOSCH 037 906 301C miał 4 piny a ten który kupiłem ma taki sam numer oznaczenia ma 5 pinów do tego po wypakowaniu przepływomierza z paczki okazało sie że pokrywka była zdejmowana z niego i obawiam sie czy czasami nie jest to inny przepływomierz a klapka tylko przełożona
czy mogły być produkowane przepływki z tym oznaczeniem a z różną ilością pinów prosze o pomoc



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » śr lip 16, 2008 07:51

BOSCH 0 280 202 106 037 906 301 , 4piny

Obrazek



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » śr lip 16, 2008 11:23

MarcoVW pisze:...BOSCH 0 280 202 106 037 906 301 , 4piny...
MarcoVW, ale gość ma 037 906 301C

Bosch 0 280 202 130 OE 037 906 301C (ewentualnie zamienne z 037 906 301B).
Piny się zgadzają. Miejsce na 5, wykorzystane 4. :grin:

Looknij tutaj: 037 906 301C
Ostatnio zmieniony śr lip 16, 2008 11:25 przez AFN140KM, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

Post autor: rafał1988 » śr lip 16, 2008 12:21

AFN140KM ten co wyrzej ma takie samo wyjście i też ma 4 pimy a wtyczka ma 5 taki jak mój stary
ale zobacz ten ma 5 blaszek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr lip 16, 2008 12:23 przez rafał1988, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » pt lip 18, 2008 11:44

rafał1988 pisze:...ten co wyżej ma takie samo wyjście i też ma 4 pimy a wtyczka ma 5 taki jak mój stary
ale zobacz ten ma 5 blaszek...
No to jakaś lipa. Patrzyłeś na tego linka? 037 906 301C
Jeśli ten przepływomierz, który kupiłeś ma numer Bosch 0280 202 130, a OE 037 906 301C to ma wyglądać identycznie jak ten z linka allegro. Jeśli tak nie wygląda to możesz mieć rację, że to zupełnie inny przepływomierz, niż ten u Ciebie. Jak masz możliwość to oddaj go sprzedawcy (podejrzewam, że to może być trudne, ale wkońcu sprzedał Ci towar niezgodny z opisem :grin: )
Nie ma możliwości w Bosch-u, aby jeden przepływomierz o danym numerze różnił się od innego Bosch-a o tym samym numerze. Jedyna różnica może być w napisie Made in ... . :grin:


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
minki22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 12:30
Lokalizacja: Płock

Post autor: minki22 » pt wrz 12, 2008 12:37

A czy Przepływka o numerze 0 280 202 130 / 037 906 301 C zastąpi przepływke z numerem 0 280 202 103 / 037 906 301 ???

Do Golfa 2 1,8 gti ....



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 12, 2008 15:30

Nie. Zastąpiła by gdybyś dorobił śróbę regulacji składu mieszanki (otwór tam jest już na nią) oraz zmienił naciąg sprężyny od klapki (sa tam ząbki do tego). Ale nie spotkałem nigdzie danych o ile ząbków tą sprężynę poluzować do 1.8 w przepływce od 2.0


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
minki22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 12:30
Lokalizacja: Płock

Post autor: minki22 » sob wrz 13, 2008 12:26

Paweł Marek pisze:Nie. Zastąpiła by gdybyś dorobił śróbę regulacji składu mieszanki (otwór tam jest już na nią) oraz zmienił naciąg sprężyny od klapki (sa tam ząbki do tego). Ale nie spotkałem nigdzie danych o ile ząbków tą sprężynę poluzować do 1.8 w przepływce od 2.0

Powiem Ci jedno... A sprawdzałeś czy chodzi czy tylko bazujesz się na info z neta ?? W tej chwili jeżdze na tej przepływce bo zamieniłem je i jest wszystko ok. Bez żadnej regulacji motor wkręca się na maxymalne obroty i nic sie nie dzieje , wiec z doświadczenia mogę uznać iż przepływke do Golfa 1,8 gti 0280 202 106 / 037 906 301 można śmiało zastąpić przepływką od audi B4 2,0 0280 202 130 / 037 906 301 C !!!!! :smoke: :D

Pozdrowienia :grin:
Ostatnio zmieniony sob wrz 13, 2008 12:27 przez minki22, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 13, 2008 12:36

przyznaję: nie sprawdzałem, sporo info o takich próbach jest na forum elektrody, nawet o próbach przestawiania naciągu sprężyny przez kogoś u kogo zamiana się nie udała, to znaczy były kłopoty z pracą silnika.
Więc twoje doświadczenie jest cenne ale dopisz jeszcze uwagi jak trochę pojeździsz, czy np silnik nie będzie nierownomiernie się wkręcał, czy nie wzrośnie spalanie itd.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 147 gości