Problemy z odtwarzaczem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Problemy z odtwarzaczem

Post autor: szopek87 » wt lip 15, 2008 18:40

Witam !!!

Mam taki problemik ze w zasilaniu radia nie mam pradu a w drugim przewodzie (prawdopodobnie zolty przewod) jest prad i nawet jak wylanczam stacyjke to radio mi nie gasnie powinno w radiu byc dwa zasilania jedno na podtrzymanie pamieci a drugie na zasilanie co moze byc przycvzyna czy jest tam jakis przekaznik jak tak to gdzie


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
axel1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr maja 07, 2008 18:01
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: axel1989 » wt lip 15, 2008 20:03

a jakie masz radio? w niektorych radiach zasilanie i podtrzymanie jest zamienione miejscami



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » wt lip 15, 2008 20:25

O ile pamiętam to w VW i Audi do 96 roku te dwa zasilania są zamienione miejscami.
Spróbuj zamienić miejscami czerwony przewód z żółtym:

Widok gniazda. Zamień 4 z 7:
Obrazek


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » wt lip 15, 2008 20:38

tak kolego tylko ja w czerwonym nie mam pradu


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lip 15, 2008 20:44

Jesli czerwony to + po stacyjce, to pociagnij zamiast niego drugi przewod np od wlacznika kierunkow i sprawdz czy bedzie dzialac.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » śr lip 16, 2008 10:51

szopek87 pisze:...tak kolego tylko ja w czerwonym nie mam pradu...
A bezpieczniki w skrzynce są OK?
szopek87 pisze:...nawet jak wylanczam stacyjke to radio mi nie gasnie...
U mnie samo wyłączenie stacyjki nie wyłącza radia. Dopiero jak wyciągnę kluczyk ze stacyjki, ale do tego jest trzeci przewód. Nie każde radio też na to reaguje wyłączeniem.
szopek87 pisze:...czy jest tam jakis przekaznik jak tak to gdzie...
Jeśli masz nie skopaną instalację to żadnego przełącznika nie ma.

PS. Sprawdź, czy działa Ci zapalniczka, bo radio jest chyba na tym samym bezpieczniku.
Ostatnio zmieniony śr lip 16, 2008 11:05 przez AFN140KM, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » śr lip 16, 2008 17:10

bezpiecznik jest ok ale wczesniej mialem dobrze tylko przy wymianie radia cos mi zaiskrzylo i nie spalilo bezpiecznika a teraz nie ma pradu i lipa moze po drodze ktos dal bezpiecznik dzieki


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

weryfany
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob cze 14, 2008 19:31
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: weryfany » śr lip 16, 2008 19:01

Obrazek

A: zasilanie

1. (np. GALA - regulacja głośności w zależności od prędkości jazdy)
2. (np.tel mute)
3. (np.wyjście sterujące +12V)
4. +12V ACC - stacyjka
5. sterowanie anteną
6. podświetlenie
7. zasilanie (+12 V)
8. Masa (-)
Złącza od 1 do 4 w zasilaniu mogą być użyte przez
producenta w zależności od jego potrzeb
B: Głośniki
1. RR+
2. RR-
3. RF+
4. RF-
5. LF+
6. LF-
7. LR+
8. LR-

Jest bardzo wiele rodzai złącz ISO - są minimalne różnice w podłączeniach.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » śr lip 16, 2008 20:13

kolego to mi nic nie da bo ja w jednym nie ma pradu i mi chodzi co moze byc przyczyna czy nie ma jeszcze jakiegos bezpiecznika gdzies bo powinien bezpiecznik sie spalic jak bylo zwarcie a sie nie spalil i radio mi sie nie wylancza i moze mi rozladowac aku


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
axel1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr maja 07, 2008 18:01
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: axel1989 » śr lip 16, 2008 21:25

to jak koniecznie chcesz ten prad to pociagnij sobie przewód od aku bezposrednio, zrob przy tym bezpiecznik na kablu i podepnij do radyjka, a poprzedni zaizoluj i tyle

a jak chcesz tam + po stacyjce po musisz sprawdzic gdzie jest prad po tym jak przekrecisz kluczyk i tam sie wpiac, pociagnac kabelek z bezpiecznikiem i heja.

od tamtego przepiecia, jak miales cienki kabelek to mogl sie w srodku przepalic.

a radio nie ma guziczka off ze sie nie wylacza....??? podaj marke model



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr lip 16, 2008 22:25

Witam! Radio po wyjęciu kluczyka musi się wyłączyć. Prawdopodobnie potrzeba zamienić we wtyku czerwono-biały z brązowo czerwonym lub (jeśli ma Kolega przejściówkę) żółty z czerwonym, w poście Kolegi Weryfany są to styki "4" i "7" - to raz.
Dwa: radio jest zasilane (stały 30) z bezpiecznika 22 i razem z nim jest też zapalniczka - jeśli w niej jest prąd to nie ma siły i w czerwono-białym, grubszym nieco od pozostałych, musi być też.
Sterowanie włączaniem/wyłączaniem radia odbywa się kabelkiem cienkim kolor brązowo-czerwony - prąd przy włożonym kluczyku. To jest stan prawidłowy.
Ostatnio zmieniony śr lip 16, 2008 22:45 przez Zico63b, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » czw lip 17, 2008 16:25

radiomam z niemiec to jakies bez firmowe ale jak mialem je w innym aucie to bylo dobrze nie kasowaly sie stacje z radia i wszystko dzialalo a teraz jak nie mam tego wylacznika to musialem wyciagac bezpiecznik i co dziennie musze ustawic godzine i radio jakiego chjcve sluchac chyba pociagne nowy kabelek to bedzie najmniej roboty chodz zobacze jesszcze przxy stacyjce moze sie odlutowal z tej kostki Wielkie Dzieki Pozdrawiam


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 477 gości