Odpalanie na zimnym silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Odpalanie na zimnym silniku
Przy odpalaniu silnik nierówno chodzi , tak jak by nie wszystkie cylindry zajarzyły ale jak sie troche rozgrzeje to wchodzi na równe obroty. Zawsze tak jest na zimnum silniku , kiedy jest rorgrzany odpala normalnie. Może ktoś wie jaka może byc tego przyczyna?
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pewnie czas wymienić świeczki, kable i ewentualnie cewkę. Zacznij od świeczek potem kable i cewka
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 22:35 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
sprawdz palec w aparacie zaplonowym i w jakim stanie jest sama kopulka od aparatu no i tak jak kolega Łyskacz, napisal: swiece, kable itp itd
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 17:53 przez golfik88, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Heya
A ja poradze zostawić narazie zapon w spokoju. Zajmijmy sie raczej gaźnikiem który jest tutaj za ten stan odpowiedzialny. Podejrzewam ze ten twój golf bedzie takze duzo palił. Poczytaj troche na forum o gazniku Pierburg 2e2. Potem mozesz pytac co i jak.
Zacznij od wpisania frazy w google "niedomagania pierburga 2e2".
A ja poradze zostawić narazie zapon w spokoju. Zajmijmy sie raczej gaźnikiem który jest tutaj za ten stan odpowiedzialny. Podejrzewam ze ten twój golf bedzie takze duzo palił. Poczytaj troche na forum o gazniku Pierburg 2e2. Potem mozesz pytac co i jak.
Zacznij od wpisania frazy w google "niedomagania pierburga 2e2".
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 17:58 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Warto było napisać to w pierwszym poscie to byśmy się nie wysilaliLenox pisze:Wymieniałem już kable WN , kpoułkę , palec rozdzielacza i świece.
Co się tyczy gaźnika
to możliwości jest wiele niestety. Może to być przepustnica, korektor ssania, zawór termiczno-czasowy.... A kopci na czarno na zimnym i czuć zapach niespalonej wachy?
Jeżeli nie czujesz się na siłach to sam nie grzeb w gaźniku. Poszukaj jakiegoś majstra (najlepiej jakiegoś człowieka starszej daty, który w gaźnikach grzebał)
PZDR :}
PS najprawdopodobniej masz uwalone coś związane ze ssaniem bo pewnie zalewa Ci silnik.
Jak rano będziesz uruchamiał auto to zanim przekręcisz kluczyk wciśnij pedał gazu do oporu potem go puść i dopiero uruchom silnik i zobacz jaka będzie reakcja. Warto też wymienić wszystkie wężyki od podciśnień.
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 22:33 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 2 razy.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
ty masz gaźnik 2e3. tez tak mialem. posprawdzaj wezyki gdzies moze dostaje jakies powietrze lewe i dlatego, a jak sie zagrzeje to jest okN80 pisze:moje autko ma takie same objawy jak kolegi Lenox, tylko ze na lpg i kable kopulka i palec byly wymieniane i nadal tak jest...ja mam silnik 2g gaznik jest taki sam jak kolegi??
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wszystkie objawy wskazują na gaźnik :[Czyli to wina gaźnika
Mam to samo w swoim ale nie chce mi sie tego robić bo i tak śmigam na gazie Na LPG chodzi lepiej niż na PB. Przed zimą się tym zajmę kiedy trzeba będzie odpalać na benzynce
[ Dodano: Czw Lip 17, 2008 14:02 ]
Nie chcę wprowadzać w błąd ale mamy (najprawdopodobniej) uwalony korektor ssania :[ http://www.allegro.pl/item394574438_nap ... n_2e2.html
Poprostu podczas porannego rozruchu silnika jest za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna i puki silnik jest zimny to go najzwyczajniej w swiecie zalewa Po wypłacie zaryzykuje te 24 ziko i zakupie owy korektor z allegro i napisze jakie efekty osiągnąłem
PZDR
Ostatnio zmieniony śr lip 16, 2008 18:40 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości