Stożkowy filtr powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Stożkowy filtr powietrza
Witam.Jak prawidłowo zamontować stożkowy filtr powietrza w Golfie III GTI 2,0.?
najlepiej
najlepiej w zimnym miejscu komory silnika. przy zderzaku lub w miejscu tradycyjnego filtra lecz wtedy przydałaby się jakas osłonka od ciepła, teoretycznie im dłuższy dolot tym wyższy moment obr a niższa moc ale to pewnie nie reguła.
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
zamontuj normalnie w miescu seryjnej puszki.....u mnie siedzi dedykowany JAMEX zobacz na zdjęcie do tego dolot powietrza z dolnej kratki zderzaka i po problemie.....auta chyba nie szykujesz na profesjonalne wyścigi więc izolacje cieplne moim zdaniem nie mają sensu....i tak jedyna zauważalna zaleta stożka to piękny dźwięk
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
jeszcze jedno pytanie co do stożka i lpg-czy nie ma problemów z płynną pracą silnika,czy nie gaśnie,czy nie ma strzałów w kolektor-koleś ma wkład sportowy i jak mu zakładali lpg to mu dołorzyli przysłonkę w obudowie filtra bo się jechać nie dało
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
t-tas to Twojemu kolesiowi spartolili robote poprostu......mk3 gti to już moje drugie auto ze stożkiem na lpg i nic się nie dzieje, pracuje równo, spalanie normalne, nie gaśnie, nie prycha......jest tak jak ma być.....
Adrian u mnie przewód jest zaślepiony.....
Adrian u mnie przewód jest zaślepiony.....
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W Vr6 to nie taka prosta sprawa żeby dobrze to zrobić.Hubert_VR6 pisze:ee a jak jestem w temacie to jak zamontowac do Golfa 3 VR6 ??
Wywalasz plastikową obudowę seryjnego filtra i robisz w to miejsce obudowę np. z kwasówki taką aby odgradzała stożek od komory silnika. Dobrze zrobić do tego w błotniku "żeberka" żeby był dopływ zimnego powietrza.
Możesz zapomnieć o montowaniu stożka do Vr6 bez odgrodzenia go od komory silnika - ten silnik jest spory i zajmuje całe miejse pod maską w związku z czym jest tam naprawdę gorąco i taki nieodgrodzony stożek tylko zaciąga gorące powietrze - co nie poprawia a pogorsza pracę silnika, a co gorsza temperatura silnika wzrasta do 100-105 stopni, w lato w korku nawet do 115 - co chyba nie trzeba tłumaczyć że nie jest to korzystne dla silnika...
Zimnego powietrza od dołu nie doprowadzisz bo tam poprostu nie ma miejsca.
Przepraszam, że nie na temat autora postu
ale akurat tu mogłem się wypowiedziec bo też już to przećwiczyłem....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: W3C [Validator] i 312 gości