Post
autor: BaDBoY §148 KK » wt lip 15, 2008 12:34
Do takiej mocy jaką mam obecnie nie ma konieczności wymiany intercoolera, więc został fabryczny. Samochód ładnie się zbiera, ma dobrze dobrany moment i łagodny wykres. Nie chciałem żyłować auta za wszelką cenę, bo i tak w porównaniu do fabrycznej 90-tki, jest jak niebo i ziemia. I tak włożyłem w niego w tym roku ponad 8.000, więc nie mam zamiaru inwestować nie wiadomo ile kasy. Poza tym pompa nie jest idealna, także generalnie jestem zadowolony z przeróbki... wcześniej nie przekraczałem 100km/h bo od razu łapał notlauf a to już było masakra, gdy załadowany polonez miał lepsze przyspieszenia niż ja sam bez turbiny. Autko jeździ dobrze a nie zmieniam go, bo w zupełności mi wystarcza a pieniądze przeznaczę na inne inwestycje.
[b]1,9TDi ALH - [u]144KM/309Nm[/u] [turbo ARL + Bosch 216][/b] by [b][u]MR-MOTORS[/u][/b]