Trzaski i szumy
chyba ze rozkrecicie bardziej SQ i RF, to nie bedzie trzaskow i szumow, ale za to bedzie mniejszy odbior
Były mk3 variant - viewtopic.php?f=88&t=216289" onclick="window.open(this.href);return false;
Były mk3 GTI - viewtopic.php?f=88&t=368287" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecny Sharan VR6 - viewtopic.php?f=169&t=454244" onclick="window.open(this.href);return false;
Były mk3 GTI - viewtopic.php?f=88&t=368287" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecny Sharan VR6 - viewtopic.php?f=169&t=454244" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 21:11
- Lokalizacja: Polska
Re: Trzaski i szumy
zmień radio żaden filtr nie pomoże "szkoda kasy"
a pozatym sprawdż napięcie jakie masz przy odpalonym silnkiu
np.Intek M110 jest czuły jak przekracza 14V i dlatego występują
szumy przy odpalonym silniku
a pozatym sprawdż napięcie jakie masz przy odpalonym silnkiu
np.Intek M110 jest czuły jak przekracza 14V i dlatego występują
szumy przy odpalonym silniku
Ostatnio zmieniony sob lip 05, 2008 07:22 przez Bajdurek100, łącznie zmieniany 1 raz.
- dogu18
- Gadatliwa bestia
- Posty: 673
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
- Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
- Kontakt:
Witam
Moje radio ONWA TURBO + LEMM AT 1000 strasznie szumi jak jest włsczony silnik:((
dziś sprawdziłem jak ontene zdejme to nie szumi:?
jak sie wsłuchałem w szumy i kiedy występują to prawdoponobnie powodem jest pompa paliwa:(
czy jesli antena sciąga zakłucenia to kondenstatory na zasilaniu pompy cos pomogą???
pozdrawiam grzegorz
Moje radio ONWA TURBO + LEMM AT 1000 strasznie szumi jak jest włsczony silnik:((
dziś sprawdziłem jak ontene zdejme to nie szumi:?
jak sie wsłuchałem w szumy i kiedy występują to prawdoponobnie powodem jest pompa paliwa:(
czy jesli antena sciąga zakłucenia to kondenstatory na zasilaniu pompy cos pomogą???
pozdrawiam grzegorz
- dogu18
- Gadatliwa bestia
- Posty: 673
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
- Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
- Kontakt:
Kable mają z miesiąc (BERU) do tego bowe świece NGK wiec tez odpada:P
wczoraj bawiłem sie troche radyjkiem i Osprzetem zarazem.
doszedłem do wniosku ze dmuchawa nawiewu nic nie zakłuca jedynie na ostatnim najszybszym biegu słychać swist w głośniku) jedynie pompa paliwa,
ale jak jest właczona dmuchawa i pompa to zakłucen jest mniej:) jak wyłącze dmuchawe to nagle szumów jest duzo duzo wiecej:/
A z tym ekranowaniem to jak to wykonac?? i jeszcze drugiw pytanie, jak dostac się do pompy w MK2??
wczoraj bawiłem sie troche radyjkiem i Osprzetem zarazem.
doszedłem do wniosku ze dmuchawa nawiewu nic nie zakłuca jedynie na ostatnim najszybszym biegu słychać swist w głośniku) jedynie pompa paliwa,
ale jak jest właczona dmuchawa i pompa to zakłucen jest mniej:) jak wyłącze dmuchawe to nagle szumów jest duzo duzo wiecej:/
A z tym ekranowaniem to jak to wykonac?? i jeszcze drugiw pytanie, jak dostac się do pompy w MK2??
Ostatnio zmieniony sob lip 12, 2008 17:33 przez dogu18, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 21:11
- Lokalizacja: Polska
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 21:11
- Lokalizacja: Polska
to sporo zalezy od sprzetu jaki ma sie na stanie. JA mam radio tti 880 i mialem na poczatku antene elite cb 106 jako taka to zbieralo ale szumu były. znajomy sprzedawal antene presidenta i zakupilem ja i jest sporo lepiej.. kosz takiej anteny to 260 zł ale warto dac wiecej i miec lepsza jakos... fakt faktem ze np radio albo jakies wycieraczki kierunkowskazy potrafia to czasem zaklucac no ale to juz taka uroda tego wszystkiego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości