nie wraca drązek zmiany biegu do pozycji wyjściowej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie wraca drązek zmiany biegu do pozycji wyjściowej
czy ktoś się spotkał z taka sytuacją kiedy drążek zmiany biegu nie wraca na środek położenia, tzn jak np. wysprżegle z jedynki to nie wrca na środek drązek tylko pozstaje w położeniu między 1 a 2. Prosze o pomoc w tym temacie
heh - mam to samo.
jakis czas temu jak bylem u mechanika (w innej sprawie) - powiedzial mi ze trzeba wymienic jakas gume - montowana od spodu samochodu.
niestety mi tego nie wymienil, i sam chetnie bym sie dowiedzial czy to oby napewno ta gumka , i gdzie taka kupic
jakis czas temu jak bylem u mechanika (w innej sprawie) - powiedzial mi ze trzeba wymienic jakas gume - montowana od spodu samochodu.
niestety mi tego nie wymienil, i sam chetnie bym sie dowiedzial czy to oby napewno ta gumka , i gdzie taka kupic
1,6 ABU + LPG ; 93'
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
- Hans-Hans
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
- Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
- Kontakt:
Witam ściągnij worek i zalej kulkę wd40 kulka może byc zatarta lub wybierak przy skrzyni trzeba przesmarować .
edit ort/Waluch
edit ort/Waluch
Ostatnio zmieniony pn lip 14, 2008 17:54 przez Hans-Hans, łącznie zmieniany 1 raz.
to raczej nie w tym rzecz - u mnie drazek porusza sie luzno (nie ma zadnego problemu z przesunieciem go w pozycje pod 5'ka)
problem w tym, ze... drazek powinien po wysprzegleniu wracac do pozycji miedzy biegami 3 a 4, a nie zostawac w pozycjach skrajnych
problem w tym, ze... drazek powinien po wysprzegleniu wracac do pozycji miedzy biegami 3 a 4, a nie zostawac w pozycjach skrajnych
1,6 ABU + LPG ; 93'
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Witam! Ja też mam podobny problem w moim MK4 mam skrzynię 6 bieg i jak przechylę drążek z poz. środkowej w lewo pomiędzu 1 i 2-kę, a także w prawo pomiędzy 5 i 6-kę to lewarek nie wraca na środek. OK jest tylko pomiędzy 3 i 4-tym biegiem. Co robić, co trzeba wymienić? Najgorzej to przeszkadza jak zmieniam z 5-tki na 4-kę to wbija mi się 6-tka i z 2-ki na 3-kę!
Ci napisał kolega - czasem pomaga porządne smarowanie. Ja miałem identyczny problem, "przytrzymywanie" drążka nasilało się ze zwiększającą się temp. na zewnątrz i silnika. Po przesmarowaniu wszystkich przegubów cięgien przy skrzyni - jak ręką odjął!Hans-Hans pisze:(...)lub wybierak przy skrzyni trzeba przesmarować .
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- tattoo_men
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:57
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
no dokladnie WD40 poprawi tylko na moment sytuacje-wiem bo ja tak zrobilem a ze jest to zle uswiadomil mnie kolega Pszczyna. Dodam tez ze wiekszosc mechanikow robi w ten sposob ze ino spryskuja WD40-balwany. Najlepiej zdemontowac ciegienka wyczyscic benzyna,wysuszyc -odczekac az odparuje a nastepnie nasmarowac chyba najlepiej smarem sylikonowaym jest odporny na wysokie temp.(goracy silnik)nie niszczy gumy i plastikow i woda go nie wyplukuje. Jeden minus smaru to jego cena, male opakowanie ok 100ml 30-40zl, ale jest dobry.
Do Tematu moge dodac tez to ze jak sie ma zurzyte poduszki pod silnikiem sczegolnie lewa i łape miedzy silnikiem a skrzynia totez wplywa na zmiane biegow .Silnik sie tedy delikatnie przestawia,ciegna maja inny zakres pracy. Jak poduszki sie zuzywaja to drazek zmiany biegow przy puszczaniu sprzegla (na wlaczonym biegu i w czasie jazdy)nie jest stabilny ino sie rusza.
Do Tematu moge dodac tez to ze jak sie ma zurzyte poduszki pod silnikiem sczegolnie lewa i łape miedzy silnikiem a skrzynia totez wplywa na zmiane biegow .Silnik sie tedy delikatnie przestawia,ciegna maja inny zakres pracy. Jak poduszki sie zuzywaja to drazek zmiany biegow przy puszczaniu sprzegla (na wlaczonym biegu i w czasie jazdy)nie jest stabilny ino sie rusza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 240 gości