Napinacz paska wielorowkowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Yarecki
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 01:06
- Lokalizacja: Wyszków/VaWa
- Kontakt:
Napinacz paska wielorowkowego
Mam pytanie, czy napinacz paska wielorowkowego powinien pracujac poruszac sie pionowo wzdluz osi, patrzac od gory sa to ruchy"w przod i w tyl" czy raczej napina i pozostaje nieruchomo przez caly czas ? Bo intrygowalo mnie czemu tak glosno jest pod maska dopoki silnik chwile nie pochodzi, i zauwazylem ze wlasnie napinacz sie porusza wydajac taki "cykajacy" dzwiek, dzieki z gory, elo !
napinacz ma ruchy ale są to bardzo małe drgania, jeżeli Ci cyka to pewnie już olej z niego poszedł i czeka Cię wymiana - koszt 150-250 zł (zalezy gdzie i jakiej firmy na allegro chyba są po 170 zł)
http://www.allegro.pl/item392701038_nap ... da_vw.html
http://www.allegro.pl/item393656482_now ... iecki.html
chyba że ten, przynajmniej jest napisane ze do ATD ale to już grubo kosztuje
http://www.allegro.pl/item399108980_ina ... assat.html
i ten
http://www.allegro.pl/item397651895_nap ... _seat.html
[ Dodano: 14 Lip 2008 16:32 ]
Yaro_88, planujesz jechać na wirusa do "rogala"
http://www.allegro.pl/item392701038_nap ... da_vw.html
http://www.allegro.pl/item393656482_now ... iecki.html
chyba że ten, przynajmniej jest napisane ze do ATD ale to już grubo kosztuje
http://www.allegro.pl/item399108980_ina ... assat.html
i ten
http://www.allegro.pl/item397651895_nap ... _seat.html
[ Dodano: 14 Lip 2008 16:32 ]
Yaro_88, planujesz jechać na wirusa do "rogala"
Ostatnio zmieniony pn lip 14, 2008 16:31 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- Yarecki
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 01:06
- Lokalizacja: Wyszków/VaWa
- Kontakt:
w Focie jest za 170 zl minus 40% mojej znizki, firma RUVILLE AUTOTEILE, z cena nie ma tragedii. Jakbym mial nr czesci to bym zobaczyl ile w aso kosztuje. A do Rogala mam zamiar sie wybrac, ale narazie zbieram troche kase no i szykuje golfa tak na gotowo, bo to wlasnie teraz ten napinacz no i czujnik temperatury mi tez siadl pozdrawiam kolege z MS, dzieki za info
Ostatnio zmieniony pn lip 14, 2008 21:12 przez Yarecki, łącznie zmieniany 1 raz.
dobrze wiedzieć do kogo uderzyć, aby taniej wyrwać częściYaro_88 pisze:minus 40% mojej znizki
pozdrawiam również
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- BaDBoY §148 KK
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
- Lokalizacja: okolice W-wy
- Kontakt:
Podłączę się do tematu, bo dziś odebrałem auto z MR Motors... jakąś godzinę temu
Pompa nie jest już "najzdrowsza", więc 144KM i 309Nm... Generalnie auto ładnie się zbiera. Rogal właśnie wspomniał mi, że napinacz paska jest kiepski i będę musiał go wymienić, więc trzeba będzie o tym pomyśleć.
Pozdrawiam
Pompa nie jest już "najzdrowsza", więc 144KM i 309Nm... Generalnie auto ładnie się zbiera. Rogal właśnie wspomniał mi, że napinacz paska jest kiepski i będę musiał go wymienić, więc trzeba będzie o tym pomyśleć.
Pozdrawiam
[b]1,9TDi ALH - [u]144KM/309Nm[/u] [turbo ARL + Bosch 216][/b] by [b][u]MR-MOTORS[/u][/b]
- BaDBoY §148 KK
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
- Lokalizacja: okolice W-wy
- Kontakt:
- BaDBoY §148 KK
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
- Lokalizacja: okolice W-wy
- Kontakt:
- BaDBoY §148 KK
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
- Lokalizacja: okolice W-wy
- Kontakt:
Do takiej mocy jaką mam obecnie nie ma konieczności wymiany intercoolera, więc został fabryczny. Samochód ładnie się zbiera, ma dobrze dobrany moment i łagodny wykres. Nie chciałem żyłować auta za wszelką cenę, bo i tak w porównaniu do fabrycznej 90-tki, jest jak niebo i ziemia. I tak włożyłem w niego w tym roku ponad 8.000, więc nie mam zamiaru inwestować nie wiadomo ile kasy. Poza tym pompa nie jest idealna, także generalnie jestem zadowolony z przeróbki... wcześniej nie przekraczałem 100km/h bo od razu łapał notlauf a to już było masakra, gdy załadowany polonez miał lepsze przyspieszenia niż ja sam bez turbiny. Autko jeździ dobrze a nie zmieniam go, bo w zupełności mi wystarcza a pieniądze przeznaczę na inne inwestycje.
[b]1,9TDi ALH - [u]144KM/309Nm[/u] [turbo ARL + Bosch 216][/b] by [b][u]MR-MOTORS[/u][/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości