mruga lampka od oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mruga lampka od oleju
witam dzisiaj zaczela mi mrugac lampka oleju i spadly obroty do zera mimo przygazowania wskazowka ani drgnie sprawdzalem poziom oleju i jest okey a do wymiany jeszcze jakies 3000 a wymieniam co 10000
PROSZE O POMOC!!!!!!
PROSZE O POMOC!!!!!!
thebishop pisze:a silnik jeszcze wogóle odpala ?? jak spadły obroty i ciężko się wkręca to znaczy że się już się przytarł
krzycho77, napisał przecież ,że na obrotomierzu spadły obroty do zera i zapaliła się kontrolka oleju , a silnik pracuje ,czyli sprawa typowo elektryczna..thebishop pisze:i dalej miga kontrolka? to jedź jutro na pomiar ciśnienia oleju w silniku.
ja bym sprawdził alternator i przewody przy nim, względnie wtyczki przy zegarach..
krzycho77, uzupełnij profil bo nie wiadomo jaki masz silnik
Przyczyn może być wiele (elektrycznych) np cewka, czujnik halla.Matador pisze:krzycho77, napisał przecież ,że na obrotomierzu spadły obroty do zera i zapaliła się kontrolka oleju , a silnik pracuje ,czyli sprawa typowo elektryczna..
ja bym sprawdził alternator i przewody przy nim, względnie wtyczki przy zegarach..
Re: mruga lampka od oleju
Witajcie ja tez sie podłaczan pod ten temat bo mam prawie identyczne objawy zaraz opisze dokladnie co i jak u mnie.krzycho77 pisze:witam dzisiaj zaczela mi mrugac lampka oleju i spadly obroty do zera mimo przygazowania wskazowka ani drgnie sprawdzalem poziom oleju i jest okey a do wymiany jeszcze jakies 3000 a wymieniam co 10000
PROSZE O POMOC!!!!!!
A wiec zaczynamy
Podczas jazdy ok 100 KM/h (silnik pracuje normalnie przyspiesza i nic nie slyczac by sie z nim cos dzialo) nagle wskazowka obrotosciomieza zaczela wariowac to znaczy spadala do 0 i wzrastala co kilak tysiecy jednym slowem wariowala i rowniez zapalala sie kontrolka oleju, po chwili bylo znowu wszystko ok obroty prawidłowe i kontrolka gasla poprostu jak by nic sie nie dzialo mialem juz tak kilka razy a olej jest napewno i silnik ladnie pracuje.
Co to moze byc zegary siadaja czy kostki czy co?????
Prosze wypowiedzcie sie
Moje GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=161546
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Trzeba przesledzic sygnal ze sterownika do zegarów. Obrotomierz pobiera sygnał ze sterownika. Sprawdzać sygnał trzeba oscyloskopem albo miernikiem współczynnika wypełnienia impulsu. Jeśli sterownik podaje dobry sygnał (wraz z obrotami współczynnik wypełnienia liniowo wzrasta) to przyczyny należy szukac w zegarach (od stabilizatora należy zacząć). Jeśli sygnał ze sterownika jest niewłaściwy to nalezy znaleźć przerwę w obwodzie albo wymienic sterownik.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
bugalon pisze:Trzeba przesledzic sygnal ze sterownika do zegarów. Obrotomierz pobiera sygnał ze sterownika. Sprawdzać sygnał trzeba oscyloskopem albo miernikiem współczynnika wypełnienia impulsu. Jeśli sterownik podaje dobry sygnał (wraz z obrotami współczynnik wypełnienia liniowo wzrasta) to przyczyny należy szukac w zegarach (od stabilizatora należy zacząć). Jeśli sygnał ze sterownika jest niewłaściwy to nalezy znaleźć przerwę w obwodzie albo wymienic sterownik.
problem mialem wczoraj wieczorem bylem w trasie i przed samym domem zaczal maly fiksowac mocno deszcz padal po drodze dzisiaj rano wsiadlem odpalilem i wszystko okey lampka nie mruga a obrotomierz dziala moze jakies zwarcie przez ta ulewe??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości