[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
zobacz czy kl.1 jest podłączony musi iść kabelek z cewki nie inaczej jeśli kl1 jest tam to zobacz jaki ma kolor i czy do cewki idzie taki może coś sie poluzowało albo pin sie wysuną jeśli nadal będzie nie tak to może jak znajdę chwile jutro to zobaczę u mnie jaki to kabel pewnie będziesz miał taki sam a zegarek to najprawdopodobniej brakuje mu + albo - u mnie brakowało + dolutowałem kabelek na druku do zegarka i bajka
Witam.
Mam problem z przekladka licznika w Mk3 1,4. Do tej pory mialem licznik z zegarkiem analogowym i predkosciomierzem do 200km/h. Zmienilem na licznik z obrotomierzem i predkosciomierzem do 220km/h. Problem jest w tym ze przeklamuje predkosciomierz. Wydaje mi sie ze predkosciomierz pokazuje predkosc jakby dla tarczki do 200km/h. Przelozenie samego predkosciomierza powinno chyba zalatwic sprawe. Nie jestem pewien czy nie przeklamuje takze licznik kilometrow. Czy jezeli sprawdze to i licznik bedzie przeklamywal da sie to jakos naprawic?
Najprosciej wydaje mi sie byloby przelozyc sam predkosciomierz do mojego starego licznika. Jednak w starym liczniku nie ma odpowiednich zworek do podlaczenia obrotomierza. Sa jedynie otwory na jego nozki. Czy jesli przylutuje nozki obrotomierza w odpowiednie miejsca bedzie on dzialal na starym liczniku?
Czy ktos robil sama przekladke obrotomierza do licznika z zegarkiem analogowym? Moze moglby mi pomoc i wyjasnic jak rozwiazac problemy z tym zwiazane?
Pozdrawiam.
Mam problem z przekladka licznika w Mk3 1,4. Do tej pory mialem licznik z zegarkiem analogowym i predkosciomierzem do 200km/h. Zmienilem na licznik z obrotomierzem i predkosciomierzem do 220km/h. Problem jest w tym ze przeklamuje predkosciomierz. Wydaje mi sie ze predkosciomierz pokazuje predkosc jakby dla tarczki do 200km/h. Przelozenie samego predkosciomierza powinno chyba zalatwic sprawe. Nie jestem pewien czy nie przeklamuje takze licznik kilometrow. Czy jezeli sprawdze to i licznik bedzie przeklamywal da sie to jakos naprawic?
Najprosciej wydaje mi sie byloby przelozyc sam predkosciomierz do mojego starego licznika. Jednak w starym liczniku nie ma odpowiednich zworek do podlaczenia obrotomierza. Sa jedynie otwory na jego nozki. Czy jesli przylutuje nozki obrotomierza w odpowiednie miejsca bedzie on dzialal na starym liczniku?
Czy ktos robil sama przekladke obrotomierza do licznika z zegarkiem analogowym? Moze moglby mi pomoc i wyjasnic jak rozwiazac problemy z tym zwiazane?
Pozdrawiam.
W trakcie zakładania nowego licznika zrobiłem zdjęcia wtyczek (z obu stron).ksiadzt pisze:zobacz czy kl.1 jest podłączony musi iść kabelek z cewki nie inaczej jeśli kl1 jest tam to zobacz jaki ma kolor i czy do cewki idzie taki może coś sie poluzowało albo pin sie wysuną jeśli nadal będzie nie tak to może jak znajdę chwile jutro to zobaczę u mnie jaki to kabel pewnie będziesz miał taki sam a zegarek to najprawdopodobniej brakuje mu + albo - u mnie brakowało + dolutowałem kabelek na druku do zegarka i bajka
Umieszcze w poście linki do nich i poproszę o ocenę, czy brakuje kabelka, czy nie.
Niestety, znaleziony link (opisujący złącza dla licznika z dwiema wtyczkami) jest nieaktualny, więc nie mogę samodzielnie stwierdzić, czy pinologia jest pełna, czy należy jakiś dołożyć).
ksiadzt, dzięki za zaoferowaną pomoc w sprawdzenia zegarka, czekam z niecierpliwością na podpowiedź jak sprawdzić, czy też uruchomić czasomierz.
Wspomniane fotki:
Ostatnio zmieniony ndz lip 13, 2008 23:36 przez Vol2, łącznie zmieniany 4 razy.
1.8 gaźnik + LPG.
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
tu masz foto licznika jak zegarek zrobiłem mniej więcej w tym miejscu musisz dolutować kabelek jeśli masz go nie w aucie podłącz w to miejsce zasilacz tylko + z - nie pomyl jeśli będzie działać to wystarczy dać mu brakujący + albo - ale raczej to + musisz obadać sobie a prędkościomierz to masz tu opis chyba nie mogę wsadzić tego na te stronę daj adres mail to ci wyśle a w cewce mam 3 kable czarne 1 zielony i (czerwono czarny to ten od obrotka) zobacz jak to jest u ciebie i daj znać mam 2 tygodnie urlopu wiec służę pomocą
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
jak zmienialem u siebie tarcze(w mk2 mam licznik mk3) to zanim sciagnelem wskazowki to zaznaczylem sobie maxymalne wychylenie wskazówki( wskazowka wychylala sie max na ok godzine 6) i pozniej zakladalem tak samo. musialbys sprawdzic w innym liczniku(koniecznie tej samej firmy i o tej samej skali-np 0-200, 20-200) max wychylenie i tak samo ustawic wskazowke u siebiewahoo pisze:Czy moge jakos okreslic prawidlowe polozenie wskazowki?
Ostatnio zmieniony czw lip 17, 2008 07:21 przez kaczor4011, łącznie zmieniany 1 raz.
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Ja miałem licznik do 200 z zegarkiem obecnie mam 220 z obrotkiem i cyfrowym zegarkiem.
W Dieslach pod alternator się podpinasz natomiast w benzynie pod cewkę.
[ Dodano: 21 Lip 2008 16:42 ]
Mają odcięte ścieżki np. do zegarka +12V jest odcięty bo wówczas mamy obrotek przecie i 12V nie jest nam potrzebne patrz foto.
A tu np. podłaczony zegarek natomiast obrotek ma odciętą folię albo nie wykorzystaną więc jest szansa na jego działanie.
Jest jeszcze chyba 2 rodzaje foli w tych licznikach o ile nie więcej
W Dieslach pod alternator się podpinasz natomiast w benzynie pod cewkę.
[ Dodano: 21 Lip 2008 16:42 ]
Ta folia z tyłu w licznikach z zegarkiem i obrotomierzem analogowym różni się minimalnie.wahoo pisze:Najprosciej wydaje mi sie byloby przelozyc sam predkosciomierz do mojego starego licznika. Jednak w starym liczniku nie ma odpowiednich zworek do podlaczenia obrotomierza. Sa jedynie otwory na jego nozki. Czy jesli przylutuje nozki obrotomierza w odpowiednie miejsca bedzie on dzialal na starym liczniku?
Czy ktos robil sama przekladke obrotomierza do licznika z zegarkiem analogowym? Moze moglby mi pomoc i wyjasnic jak rozwiazac problemy z tym zwiazane?
Mają odcięte ścieżki np. do zegarka +12V jest odcięty bo wówczas mamy obrotek przecie i 12V nie jest nam potrzebne patrz foto.
A tu np. podłaczony zegarek natomiast obrotek ma odciętą folię albo nie wykorzystaną więc jest szansa na jego działanie.
Jest jeszcze chyba 2 rodzaje foli w tych licznikach o ile nie więcej
98% ludzi nienormalnych czyta posty z ręką na myszce.
Nie zdejmuj reki, już jest za późno...
Nie zdejmuj reki, już jest za późno...
- szypowski1
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
- Lokalizacja: brzeg
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości