huczenie w okolicach rozrządu!!!! 1.8 ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jig1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lut 07, 2005 02:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

huczenie w okolicach rozrządu!!!! 1.8 ABS

Post autor: jig1981 » sob cze 04, 2005 23:23

witam!cos huczy w okolicach kół zębatych rozrządu, na słuch wydaje mi się ze to w górnym kole rozrządu, jest tam jakies łożysko albo cos??Może to coś innego powoduje ten hałas??:( :grrr:I tylko na cieplym silniku, na zimnym jest cisza



gregory3021
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 11:54
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: gregory3021 » czw paź 27, 2005 09:06

u mnie huczała pompa wodna.Ten sam silniczek....



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » czw paź 27, 2005 09:51

jak po zdjęciu paska klinowego dalej huczy to napinacz rozrządu - koła zębate są na elementach osadzonych w panewkach , więc gdyby tam huczało to niezła lipa (co akurat nie dziwne w tym meksykańskim chałowym silniku ;) )


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » czw paź 27, 2005 15:23

Opiszę moją sytuację.
Wymieniałem uszczelkę pod głowicą i przy okazji wymieniłem rolkę napinającą bo była już wyrobiona. Po złożeniu całości słyszałem dziwne dźwięki, huczenie itp...
Szukałem tego na różne sposoby, myślałem ze to już coś w klawiaturze.
W końcu przyszedł czas na wymianę oleju oraz paska rozrządu. Przeczyściłem wszystko benzyną ekstrakcyjną, wymieniłem zimmering przy zębatce w silniku od strony rozrządu.
Po wymianie zero hałasu, zadnych dziwnych szmerów, buczeń itp... więc myśle, że wina leżała po stronie paska rozrządu.
Tak było u mnie, nie wiem jak może być w Twoim przypadku.



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » czw paź 27, 2005 17:15

jest prosty sposób sprawdzenia czy to pasek klinowy - weź sobie płyn do mycia szyb albo WD 40 i popsikaj pasek w czasie pracy jak przestanie na chwilkę tzn ze to jego wina a jak będzie tak samo po wyschnięciu płynu szukaj dalej


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » czw paź 27, 2005 18:12

tomekra, no co ty nigdy sie nie psika na paski tym bardziej na pasek rozrzadu jak juz to sprawdzaj sobie po koleji pasek od wspomagania alternatora jak naprawde rozrzad to moze byc napinacz w samym rozrzadzie nie ma lozysk sa panewki


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 91 gości