Płyn chłod. + kontrolka ładowania + obroty >> POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Płyn chłod. + kontrolka ładowania + obroty >> POMOCY

Post autor: Bożuch » wt paź 25, 2005 22:08

Więc sprawa wygląda tak że wczoraj wymieniałem płyn w chłodnicy no i wszystko było oki. Ale potem po wymianie zaczeły się dziać dziwne żeczy.Otóż po pierwsze po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie świeci mi kontrolka ładowania która bo uruchomieniu silnika dopiero powinna gasnąć,a po drugie dziwnie skaczą mi obroty. Jak jade nawet jest oki ale jak sie zattrzymam to wcześniej obroty spadały od razu do 500-800 a teraz utrzymują się na 1500.I raz jest tak że się utrzymują tak a raz spadają po pewnym czasie.
I moje pytanie czy ma to coś wspólnego z wymianą płynu czy to zbieg okoliczności ?
Jeśli co innego nawaliło to co to możę być?



Awatar użytkownika
luxmad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 19:23
Lokalizacja: katowice

Post autor: luxmad » wt paź 25, 2005 22:58

Jaki to silnik ?? bo jak wtrysk to silniczek krokowy może nawalić kiedy chce i może właśnie to zrobił ale pomaga czyszczenie tylko że na krótko i tak trzeba nowy ale najpierw czyszczenie bo po co w koszty sie pakować , a co do kontrolki to może jak wode z chłodnicy spuszczałeś to poruszałeś przewody od alternatora i stąd ten brak światełka na desce



Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » śr paź 26, 2005 07:18

Silnik 1,8 na wtrysku. A nie orietujesz sie ile kosztuje nowy silniczek krokowy?
Co do kontrolki to sprawdzałem przewody i wszystko jest podłączone :(


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr paź 26, 2005 19:41

Stary,a jesteś pewien,że nie naruszyłeś cienkiego przewodu z wsówka od alternatora?Tam w dieslu idzie sygnał do obrotomierza.Nie znam się za bardzo,ale może to ma jakieś znaczenie?Eksperci?



Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » śr paź 26, 2005 20:24

Nie mam diesla mam benzyne. Sprawdzałem te wsówki w alternatorze i są dobrze pozakładane.


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
luxmad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 19:23
Lokalizacja: katowice

Post autor: luxmad » śr paź 26, 2005 20:48

ostatnio kolega kupował 170 zł dał za krokowy może taniej jeszcze znajdziesz , co do braku kontrolki i obrotka to sprawdź bezpieczniki , obrotomierz zasilany jest z aparatu zapłonowego impulsowo sprawdź też to połącznie , jak nic nie pomoże to zostaje popracować z voltomierzem nad autem i posprawdzać gdzie gubią się napiecia. Pozdro



Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » czw paź 27, 2005 06:23

no coś będe musiał zrobić :(


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości