luźna linka gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
luźna linka gazu
Chodzi o motor 1,6 w mk2, wczoraj kupiłem auto, było ok ale trakcie jazdy silnik zaczoł gasąć, tzn nie ma niskich obrotów biegu jalowego tak że przy wciśnięciu sprzęgła motor zgaśnie, sprawdziłem linkę gazu przy gażniku i jest ona luźna, ktoś wcześniej pod mocowanie panceża podłożył kawałek wężyka aby zwiększć naciąg ale teraz dalej jest luźna linka, czy były różne długości linek ? Czy jest inna przyczyna ?
nienapisałeś jakie masz oznaczenie silnika
dla RV, PB, PF, KR - 1084MM
RH, GU, RF, EZ, HZ, NZ RP, 2G- 1360MM
RH, GU, RF, EZ, HZ, NZ RP, 2G, PN- 1068MM
JAK ZAUWAŻYŁEŚ W ETCE WYSKAKUJE MIE ZE 2 RODZAJE LINEK WYSTĘPUJĄ W NIEKTÓRYCH SILNIKACH....
POGRUBIONA CZCIONKA TO SILNIKI 1,6
dla RV, PB, PF, KR - 1084MM
RH, GU, RF, EZ, HZ, NZ RP, 2G- 1360MM
RH, GU, RF, EZ, HZ, NZ RP, 2G, PN- 1068MM
JAK ZAUWAŻYŁEŚ W ETCE WYSKAKUJE MIE ZE 2 RODZAJE LINEK WYSTĘPUJĄ W NIEKTÓRYCH SILNIKACH....
POGRUBIONA CZCIONKA TO SILNIKI 1,6
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 09:45 przez mmaniek8, łącznie zmieniany 1 raz.
Stary VR viewtopic.php?t=149702
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Kolego linke zostaw w spokoju. Ona w każdym 1,6 jest luźna przy zgaszonym silniku. Dopiero odpalenie powoduje jej naciągnięcie gdyż chowa się pewien trzpień. Jednak linka nie ma nic wspólnego z gaśnieciem. To gaznik ci wariuje, a konkretnie układ biegu jałowego. Nie ma sensu raczej opisywac tego po raz 191. Jakbyś nie mógł nic znaleźc daj znac.
Na forum jest tych postów z 1.000.000.
Kolego linke zostaw w spokoju. Ona w każdym 1,6 jest luźna przy zgaszonym silniku. Dopiero odpalenie powoduje jej naciągnięcie gdyż chowa się pewien trzpień. Jednak linka nie ma nic wspólnego z gaśnieciem. To gaznik ci wariuje, a konkretnie układ biegu jałowego. Nie ma sensu raczej opisywac tego po raz 191. Jakbyś nie mógł nic znaleźc daj znac.
Na forum jest tych postów z 1.000.000.
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 14:55 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Ja proponuje tu poczytać troche info tam jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=585
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=585
az tak luzna to ona nie powinna byc. Ja tez mialem z tym siedem swiatow. Przed mocowaniem linki przy gazniku zalozylem mala opaske taka na srubke i zlikwidowalem luz prawie calkowicie. Gdy jej nie bylo (przy nowej ze sklepu) w momencie dodawania gazu linka sie naciagala razem z pancerzem i chowala w ta gume. Linka nie miala sie na czym podpierac do naciagu i rezultacie golfik mial jakies 40 KM zamiast 70 bo przepustnica nie otwierala sie do konca. Do dzisiaj mam spokoj a i golfik ladnie jedzie :)Taka jest moja wersja.
Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 160 gości