luźna linka gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kori
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt lip 01, 2008 08:24
Lokalizacja: lbn
Kontakt:

luźna linka gazu

Post autor: kori » czw lip 10, 2008 08:30

Chodzi o motor 1,6 w mk2, wczoraj kupiłem auto, było ok ale trakcie jazdy silnik zaczoł gasąć, tzn nie ma niskich obrotów biegu jalowego tak że przy wciśnięciu sprzęgła motor zgaśnie, sprawdziłem linkę gazu przy gażniku i jest ona luźna, ktoś wcześniej pod mocowanie panceża podłożył kawałek wężyka aby zwiększć naciąg ale teraz dalej jest luźna linka, czy były różne długości linek ? Czy jest inna przyczyna ?



Awatar użytkownika
mmaniek8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pn mar 06, 2006 18:20
Lokalizacja: Lubelskie-Łęczna

Post autor: mmaniek8 » czw lip 10, 2008 09:41

nienapisałeś jakie masz oznaczenie silnika

dla RV, PB, PF, KR - 1084MM
RH, GU, RF, EZ, HZ, NZ RP, 2G- 1360MM
RH, GU, RF, EZ, HZ, NZ RP, 2G, PN- 1068MM

JAK ZAUWAŻYŁEŚ W ETCE WYSKAKUJE MIE ZE 2 RODZAJE LINEK WYSTĘPUJĄ W NIEKTÓRYCH SILNIKACH....

POGRUBIONA CZCIONKA TO SILNIKI 1,6
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 09:45 przez mmaniek8, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rafus
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 584
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:39
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna TSK
Kontakt:

Post autor: rafus » czw lip 10, 2008 09:43

linka powinna byc troche luzna, sprawdz czy wszystkie wezyki od podcisnienia sa szczelne, moze gażnik trza wyregulowac, dostaje lewego powietrza. Duzo jest przyczyn ze samochod gaśnie.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw lip 10, 2008 14:55

Witam :D
Kolego linke zostaw w spokoju. Ona w każdym 1,6 jest luźna przy zgaszonym silniku. Dopiero odpalenie powoduje jej naciągnięcie gdyż chowa się pewien trzpień. Jednak linka nie ma nic wspólnego z gaśnieciem. To gaznik ci wariuje, a konkretnie układ biegu jałowego. Nie ma sensu raczej opisywac tego po raz 191. Jakbyś nie mógł nic znaleźc daj znac.
Na forum jest tych postów z 1.000.000.
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 14:55 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

kchpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob cze 02, 2007 11:51
Lokalizacja: Chorzów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: kchpl » czw lip 10, 2008 16:31

Ja proponuje tu poczytać troche info tam jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=585



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » czw lip 10, 2008 16:55

az tak luzna to ona nie powinna byc. Ja tez mialem z tym siedem swiatow. Przed mocowaniem linki przy gazniku zalozylem mala opaske taka na srubke i zlikwidowalem luz prawie calkowicie. Gdy jej nie bylo (przy nowej ze sklepu) w momencie dodawania gazu linka sie naciagala razem z pancerzem i chowala w ta gume. Linka nie miala sie na czym podpierac do naciagu i rezultacie golfik mial jakies 40 KM zamiast 70 bo przepustnica nie otwierala sie do konca. Do dzisiaj mam spokoj a i golfik ladnie jedzie :)Taka jest moja wersja.


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 277 gości