Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: jakubek » czw lip 10, 2008 06:41
Witam. Mam wlasnie zamiar robic przekładke silnika. Mam 1V z peknietym blokiem ale juz tez doszedl do mnie silnik SB. I Na poczatek mam pytanie bo z tylu w bloku w SB tam co powinny byc takie zaslepki na jednej wystaje kruciec w moim 1V tego nie ma. Co mam zrobic z Tym króćcem ?? z góry dzięki
zapomnialem dodac ze kupiłem SBeka bez pompy i turbo sam dół z głowica.
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 06:42 przez
jakubek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » czw lip 10, 2008 08:18
zaslepic
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: jakubek » czw lip 10, 2008 17:12
Ok Dzieki
a mozesz mi powiedziec od czego to jest ?? Czyzby od chłodzenia turbiny ??
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » czw lip 10, 2008 20:54
prawdopodobnie właśnie do chłodzenia turbiny
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
pudel_łdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 980
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
- Lokalizacja: łódź
-
Kontakt:
Post
autor: pudel_łdz » czw lip 10, 2008 22:22
jest to chłodzenie wodą turbo
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
-
jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: jakubek » ndz lip 13, 2008 21:25
Mam znowu problem ;/ po przekladce silnika jest strasznie mułowaty. Jest to silnik SB wsadzona do niego moja pompa z grzybkiem ktora siedziala w starym 1V no i moja turbina K14. Samochód wogole nie ma siły i tak jakby turbina nie chodzila ? w Czym moze Tkwic problem ??
-
pakero
- Diesel Power
- Posty: 287
- Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
- Lokalizacja: EOP
Post
autor: pakero » pn lip 14, 2008 22:12
A czemu uważasz że turbo nie chodzi wcale,
najłatwiejszy sposób aby to sprawdzić pociągnij go tak koło 3000 obrotów i czy posłuchaj czy turbo świszcze ? jak tak to sprawdź jak mocno Ci dmucha turbo. . .
to tak na początek . . .
-
jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: jakubek » pn lip 14, 2008 22:58
Nie dmucha bo nie wskazuje mi na wskazniku nic. Dzis sprawdzilem i jest zatarta. Jutro zakladam drugą. I mam pytanie czy silnik na padnietej turbinie naprawde robi sie tak mułowaty ?? Normalnie nie czulem ze przyspiesza. Czy to moze byc cos jeszcze ??
-
pakero
- Diesel Power
- Posty: 287
- Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
- Lokalizacja: EOP
Post
autor: pakero » wt lip 15, 2008 09:19
cóż turbo daje i to dużo bez niego byłeś szczęśliwym posiadaczem poczciwego mułowatego klekota. Założysz inne turbo to zobaczysz co jest. Na razie nie ma co wyrokować poczekaj jak turbo zacznie dobrze dmuchać to obudzi się w nim demon jeśli wszytko jest ok. . .
-
BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » wt lip 15, 2008 12:28
Poza tym radzę przeczyścić sobie trzpień LDA w pompie, to też dużo daje.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: jakubek » śr lip 16, 2008 06:26
Po zmianie turbiny zapier*** jak głupi ;D wszystko jest juz ok ;D
-
tberent
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
- Lokalizacja: Tuszyn
-
Kontakt:
Post
autor: tberent » czw lip 17, 2008 17:14
BENITO pisze:Poza tym radzę przeczyścić sobie trzpień LDA w pompie, to też dużo daje
niby co???
ta maz to norma kolego
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
-
jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: jakubek » czw lip 17, 2008 17:40
Tak jak wyzej
zawsze tam sie zbiera olej
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » czw lip 17, 2008 19:55
jakubek pisze:Tak jak wyzej
zawsze tam sie zbiera olej
_________________
to ja mam pompe zepsutą bo mam tam sucho
A czemu uważasz że turbo nie chodzi wcale,
najłatwiejszy sposób aby to sprawdzić pociągnij go tak koło 3000 obrotów i czy posłuchaj czy turbo świszcze ? jak tak to sprawdź jak mocno Ci dmucha turbo. . .
jak śwista to raczej nie jest to okaz zdrowia , najlepiej jak dmucha sprawdzić manometrem i jak nie puszcza ooleju. dzwiek( Swist) chociaz przyjemny raczej zwiastuje koniec turba , co nie znaczy że to będzie za kilka
kkm.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości