Przedkładka silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Przedkładka silnika

Post autor: jakubek » czw lip 10, 2008 06:41

Witam. Mam wlasnie zamiar robic przekładke silnika. Mam 1V z peknietym blokiem ale juz tez doszedl do mnie silnik SB. I Na poczatek mam pytanie bo z tylu w bloku w SB tam co powinny byc takie zaslepki na jednej wystaje kruciec w moim 1V tego nie ma. Co mam zrobic z Tym króćcem ?? z góry dzięki ;) zapomnialem dodac ze kupiłem SBeka bez pompy i turbo sam dół z głowica.
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 06:42 przez jakubek, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lip 10, 2008 08:18

zaslepic


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » czw lip 10, 2008 17:12

Ok Dzieki :) a mozesz mi powiedziec od czego to jest ?? Czyzby od chłodzenia turbiny ??


Obrazek

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » czw lip 10, 2008 20:54

prawdopodobnie właśnie do chłodzenia turbiny


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
pudel_łdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 980
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pudel_łdz » czw lip 10, 2008 22:22

jest to chłodzenie wodą turbo


moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » ndz lip 13, 2008 21:25

Mam znowu problem ;/ po przekladce silnika jest strasznie mułowaty. Jest to silnik SB wsadzona do niego moja pompa z grzybkiem ktora siedziala w starym 1V no i moja turbina K14. Samochód wogole nie ma siły i tak jakby turbina nie chodzila ? w Czym moze Tkwic problem ??


Obrazek

Awatar użytkownika
pakero
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
Lokalizacja: EOP

Post autor: pakero » pn lip 14, 2008 22:12

A czemu uważasz że turbo nie chodzi wcale, :chytry: najłatwiejszy sposób aby to sprawdzić pociągnij go tak koło 3000 obrotów i czy posłuchaj czy turbo świszcze ? jak tak to sprawdź jak mocno Ci dmucha turbo. . . :bajer:

to tak na początek . . . :bigok:



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » pn lip 14, 2008 22:58

Nie dmucha bo nie wskazuje mi na wskazniku nic. Dzis sprawdzilem i jest zatarta. Jutro zakladam drugą. I mam pytanie czy silnik na padnietej turbinie naprawde robi sie tak mułowaty ?? Normalnie nie czulem ze przyspiesza. Czy to moze byc cos jeszcze ??


Obrazek

Awatar użytkownika
pakero
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
Lokalizacja: EOP

Post autor: pakero » wt lip 15, 2008 09:19

cóż turbo daje i to dużo bez niego byłeś szczęśliwym posiadaczem poczciwego mułowatego klekota. Założysz inne turbo to zobaczysz co jest. Na razie nie ma co wyrokować poczekaj jak turbo zacznie dobrze dmuchać to obudzi się w nim demon jeśli wszytko jest ok. . . :satan:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt lip 15, 2008 12:28

Poza tym radzę przeczyścić sobie trzpień LDA w pompie, to też dużo daje.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » śr lip 16, 2008 06:26

Po zmianie turbiny zapier*** jak głupi ;D wszystko jest juz ok ;D


Obrazek

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » czw lip 17, 2008 17:14

BENITO pisze:Poza tym radzę przeczyścić sobie trzpień LDA w pompie, to też dużo daje
niby co???
ta maz to norma kolego


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » czw lip 17, 2008 17:40

Tak jak wyzej ;) zawsze tam sie zbiera olej :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lip 17, 2008 19:55

jakubek pisze:Tak jak wyzej ;) zawsze tam sie zbiera olej :bajer:
_________________
to ja mam pompe zepsutą bo mam tam sucho :helm:
A czemu uważasz że turbo nie chodzi wcale, :chytry: najłatwiejszy sposób aby to sprawdzić pociągnij go tak koło 3000 obrotów i czy posłuchaj czy turbo świszcze ? jak tak to sprawdź jak mocno Ci dmucha turbo. . . :bajer:
jak śwista to raczej nie jest to okaz zdrowia , najlepiej jak dmucha sprawdzić manometrem i jak nie puszcza ooleju. dzwiek( Swist) chociaz przyjemny raczej zwiastuje koniec turba , co nie znaczy że to będzie za kilka :chytry: kkm.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości