Niezidentyfikowany wężyk z pokrywy wałka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Niezidentyfikowany wężyk z pokrywy wałka

Post autor: moriel » śr lip 09, 2008 00:20

Może to głupie pytanie, ale mam zagwozdkę:

Z pokrywy wałka rozrządu, dokładnie pośrodku wychodzi do góry pojedynczy króciec podłączony do gumowego wężyka. Ten wężyk u mnie nie jest do niczego podłączony, zwisa sobie luźno za silnikiem. Co to za ustrojstwo? Do czego powinno być podłączone i w którym miejscu?

P.S. Silnik to 1,3NZ
Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 00:21 przez moriel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bewerber39
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt paź 17, 2006 18:59
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: bewerber39 » śr lip 09, 2008 04:34

Bardzo możliwe że mówisz o odmie... Daj zdjęcie to nam wiele wyjaśni :)



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lip 09, 2008 06:31

Wężyk odmy powinien być wpięty w obudowe gaźnika lub obudowe przepustnicy nad nią.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr lip 09, 2008 08:42

Komuś pewnie wywaloalo olej do filtra powietrza, więc postąpił w ten sposób.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » śr lip 09, 2008 15:46

To rzeczywiście wężyk prowadzący do odmy :) Ja_Sha_Taan, masz rację, rzeczywiście mocno pływały mi obroty na jałowym i czasem nawet gasł - teraz, po wetknięciu tego wężyka na miejsce pływanie mocno się zmniejszyło!

Teraz jeszcze jedno pytanie: zaraz za wyjściem odmy z silnika jest taki trójnik - kawałek grubej gumowej rurki z dziurką na rzeczony wężyk do pokrywy zaworów. Ten trójnik jest pęknięty, trochę rozerwany od tej dziurki. Myślę, że ta nieszczelność jest przyczyną, że obroty jeszcze trochę mi pływają. Chciałbym to wymienić, ale nie wiem o co pytać w sklepie albo szukać na Allegro. Jak ta część się nazywa?



moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » śr lip 09, 2008 16:44

Numer 7.



moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » śr lip 09, 2008 16:54

Jasne, dzięki bardzo :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 478 gości