obiawy walnietego czujnika połozenia przepustnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
psiakuu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt paź 26, 2007 17:54
Lokalizacja: brzozowiec

obiawy walnietego czujnika połozenia przepustnicy

Post autor: psiakuu » czw lip 03, 2008 18:31

cześć mam taki problem chciałbym wiedzieć jakie są objawy padniętego czujnika położenia przepustnicy tzn w moim aucie jest tak ze po odpaleniu auta ma jakieś powiedzmy 400-600 obr.i delikatnie falują czasami może sie wzrastać o 3000tys i sie zawiesić a po odłączeniu kostki z czujnika położeni przepustnicy wszystko wraca do normy auto ma zawsze te 800-1000obr nic nie faluje jest wszystko ok. czy te objawy to na pewno wina czujnika położenia przepustnicy czy winna leży gdzieś indziej a auto to golf III 1.8 GT typ silnika ABS

[ Dodano: 03 Lip 2008 19:28 ]
pomocy plis bo nie wiem co mam robić a to nie jazda jest takim autem :crazy:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



mateo mkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw maja 08, 2008 17:27
Lokalizacja: Meszna

Post autor: mateo mkII » czw lip 03, 2008 20:38

to na 90procent silniczek krokowy.


mateo

Awatar użytkownika
psiakuu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt paź 26, 2007 17:54
Lokalizacja: brzozowiec

Post autor: psiakuu » czw lip 03, 2008 21:06

jak to silniczek krokowy to dlaczego jest wszystko ok po odłączeniu tps-u czujnika przepustnicy?



Awatar użytkownika
duzy_przemo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 921
Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: duzy_przemo » śr lip 09, 2008 15:39

sprawdź czy kable nie są gdzieś przetarte, możliwe że TPS nie zbyt dobrze komunikuje się z silnikiem krokowym.

Zobacz też czy po odłączeniu TPS silnik krokowy wraca na swoje podstawowe ustawienie.
Jeśli się zawiesza lub ni się nie dzieje możliwe że jest do wymiany.

Ale zacząłbym od kabli i styków.



Awatar użytkownika
psiakuu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt paź 26, 2007 17:54
Lokalizacja: brzozowiec

Post autor: psiakuu » śr lip 09, 2008 22:55

[ Dodano: 09 Lip 2008 22:59 ]
duzy_przemo pisze:Zobacz też czy po odłączeniu TPS silnik krokowy wraca na swoje podstawowe ustawienie.
Jeśli się zawiesza lub ni się nie dzieje możliwe że jest do wymiany.





[ Dodano: 10 Lip 2008 18:57 ]
sprawdzałem tak jak mówiłeś na odłączonym tps-ie i włączonym zapłonie silniczek krokowy załącza sie i powraca do swego dawnego położenia to już jest chyba wina czujnika albo tak jak u ciebie kabli tylko jak je dokładnie sprawdzić ? :(
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 19:38 przez psiakuu, łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 324 gości