Golf mk3 by aw69 - Najmocniejsza Vp37 w Polsce

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 09, 2008 09:19

Dario84 pisze:AW a jak z dymem na tym setupie ??
nie ma dymu bez ognia :)

wiadomo że na takim setupie nie jeździ sie w Dolinę Rospudy

najwazniejsze co pisał Rogal że EGT dochodziło do 800 st C przy pałowaniu do V biegu co jest wynikiem tego że spadło zadymienie na wyskoich rpm - robote robi wałek - wszak inny jest czas otwarcia zaworów



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » śr lip 09, 2008 10:13

covacsxxx pisze:ksionc napisał/a:
piszę się na przejażdżkę po pasie w grądach

ja tez ja tez..jelsi bylaby taka opcja :bigok:
GRZANA pisze:po ile kurs? :P to moze i ja bym zarezerwowal :P
za 1-wsze miejsce w klasie diesel kurs za free, dla pozostałych standardowo... po piątaku :jezor:


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lip 09, 2008 14:59

cowboy pisze:wszak inny jest czas otwarcia zaworów
dluzszy i inny dla scislosci ;)

Jakie EGT bylo bez walka ktos sie orientuje ??

Jak dla mnie 800st na takim setupie to super osiagniecie, walek rzeczywiscie odgrywa duza role.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr lip 09, 2008 17:48

Dario84 pisze:Jakie EGT bylo bez walka ktos sie orientuje ??

Jak dla mnie 800st na takim setupie to super osiagniecie, walek rzeczywiscie odgrywa duza role.
cos kojarze z posiu killa ktoregos AW ze jak szedl za jakmis Audi czy BMW mial EGT 1000 :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » ndz lip 13, 2008 14:56

bylem, widzialem, jezdzilem....auto porostu zapier...ala. jestem pod wrazeniem wlozonej pracy no i efektu (czy koncowego to sie jeszcze pewnie okaze)


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » ndz lip 13, 2008 15:03

niesamowity Golf, wielki szacun za nakład pracy (wrażenia z jazdy pewnie są nie z tej ziemi)


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz lip 13, 2008 15:12

własnie wrociłem z Vaga miałem okazje tym sie przwjwechac to juz inny wymiar jazdy znaczy przyspieszania

dostac Z długosc od nowej corvetty to jest mega wyczyn :grin: :grin: :grin:


Chciałbym jeszcze tu podziękować Adamowi Asi Gosi i Zietkopwi za świetną organizacje i wspaniała atmosferę było mega do następnego razu :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz lip 13, 2008 15:15 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 3 razy.


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Sebek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 547
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 19:10
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sebek » ndz lip 13, 2008 16:53

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr paź 01, 2008 22:35 przez Sebek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
voj2s
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
Lokalizacja: krakoof
Kontakt:

Post autor: voj2s » ndz lip 13, 2008 19:48

a czas??



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » ndz lip 13, 2008 21:19

Myślę że gdyby Adama auto nie traciło tyle na trakcji to kierownikowi corvety by mógł wstydu narobić .Chociaż kierownik corvety sam se narobił tz. kupujesz sportowe seryjneauto za xxx.xxxzł robisz parę bączków i wysrywa się sprzęgło(na dodatek napęd na jedną oś)gdzie u mnie w starym papuciu moc zwiększona pewnie o 80% i stare seryjne sprzęgło jeszcze żyje :jezor: mimo iż dostało po pi....dzie pewnie dłużej niż corvetty.Takie są to nowe sportowe wozy.Już drugi raz widzę taki przypadek.Ostatnio u gościa w Lancerze evoVII wysrało się sprzęgło po 5 minutach szaleństwa :wink:

PS:Adam próbowałeś z nim startować z rolowanego?


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz lip 13, 2008 22:39

PS:Adam próbowałeś z nim startować z rolowanego?
tak stawalem, bylo praktycznie łeb w łeb mozliwe ze troche spoznilem start bo kolega bardzo szybko dal 3 sygnaly klaksonem i kita, jesli chodzi o czasu to najlepszy jaki zrobilem to 13,97 et, ale wszyscy co byli widzieli ze auta z innych klas o wiele wiele mocniejsze krecily rowniez 13 tylko nizsze, najlepsze S4 pojechalo 13.31. Mysle ze w innych warunkach i na innym torze mozna od tych 13,97 odjąć okolo 0,5 sekundy przy dobrym starcie..... Tak wiec smiem twierdzic ze furka zapindala tak jak na wykres z "kosmicznej" hamowni.

P.S. Z M5 e34 nie mialem wogole co robić pozdrowienia dla kierownika, bardzo sympatyczny kolega.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 14, 2008 08:11

aw69 pisze:najlepszy jaki zrobilem to 13,97 et
i git 13 pękła :bigok: bedzie co poprawiać :)

czyli co 1 miejsce w klasie diesel ?



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » pn lip 14, 2008 09:58

cowboy pisze:czyli co 1 miejsce w klasie diesel ?
nie mogło być inaczej :)

1sze miejsce aw69
2gie Katherina
3cie kolega w leonie z gt22


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pn lip 14, 2008 13:55

nawet nie trzeba co poprawiać auta robiły z reguły czasy pół sekundy wolniejsze niz na innych zawodach
było pod górkę i mało dokładna aparatura

czekamy teraz na szperunek :grin: :grin:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości