[mk2] zmiana oswietlenia zegarow
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
- 
				Jacenty80
 - Ma gadane

 - Posty: 231
 - Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
 - Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
 - Kontakt:
 
Zgadza się:), chciałem mieć dodatkowe kontrolki, które w zegarach z mk3 ciężko znaleźć (na pewnej niemieckiej stronie przeczytałem że tylko zegary VDO po 1995 roku miały kontrolkę rezerwy paliwa, włączonych świateł, świateł przeciwmgielnych itp). Ale zegary z mk2 znudziły mi się i chciałem troche pokombinować:). Jeszcze planuje zrobić wyświetlacze w negatywie:).
Warunek, aby wszystko poszło bez większych problemów jest jeden - miękka deska. Uchwyty do zegarów są w niej metalowe i można je porozginać. Mi udało sie wszystko zrobić na parkingu pod blokiem (oprócz oświetlenia:), z tym było najwięcej zabawy), więc nie jest to takie trudne. Jeżeli ktoś planuje sobie montaż zegarów z mk3/seata to polecam!!!
			
									
									Warunek, aby wszystko poszło bez większych problemów jest jeden - miękka deska. Uchwyty do zegarów są w niej metalowe i można je porozginać. Mi udało sie wszystko zrobić na parkingu pod blokiem (oprócz oświetlenia:), z tym było najwięcej zabawy), więc nie jest to takie trudne. Jeżeli ktoś planuje sobie montaż zegarów z mk3/seata to polecam!!!
- 
				Michau
 - Użytkownik

 - Posty: 450
 - Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
 - Lokalizacja: SK
 - Auto: mk4 variant
 - Silnik: axr
 
Jacenty80,  całkiem fajnie Ci to wyszło, no może poza tą łuną, którą widać na około liczników. Ja dalej czekam na zdjęcia czerwonego podświetlenia w mk2, pochwalcie się 
			
									
									mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
						- 
				Jacenty80
 - Ma gadane

 - Posty: 231
 - Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
 - Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
 - Kontakt:
 
Ramkę troche dorabiałem i pomalowałem taka farbą, że sie światło odbija. Jak ja zmatuję, to żadnej łuny nie będzie:). Zdjęcie i tak nie oddaje całego efektu:). Jest to na razie pierwsze spasowanie. Będę jeszcze nad tym pracował. 
[ Dodano: Sro Lip 09, 2008 11:44 am ]
A tak na marginesie... Kontrolka od niezapiętych pasów jest połączona jakoś z wyłącznikiem krańcowym, który się znajduje w gnieździe zapięcia pasa? Jakos tak to sobie tłumaczę, ale do końca nie wiem i pytam:). Jak ja podłączę pod masę to świeci cały czas... to chyba musi być jakiś wyłącznik? Szukałem po różnych schematach od Seata i nie znalazłem...
Może ktos się orientuje???
			
									
									[ Dodano: Sro Lip 09, 2008 11:44 am ]
A tak na marginesie... Kontrolka od niezapiętych pasów jest połączona jakoś z wyłącznikiem krańcowym, który się znajduje w gnieździe zapięcia pasa? Jakos tak to sobie tłumaczę, ale do końca nie wiem i pytam:). Jak ja podłączę pod masę to świeci cały czas... to chyba musi być jakiś wyłącznik? Szukałem po różnych schematach od Seata i nie znalazłem...
Może ktos się orientuje???
- 
				Michau
 - Użytkownik

 - Posty: 450
 - Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
 - Lokalizacja: SK
 - Auto: mk4 variant
 - Silnik: axr
 
Jacenty80,  chcesz mieć taką kontrolkę w mk2 od niezapiętych pasów? też myślałem, żeby zrobić taką swojej roboty, ale jeszcze nie wymyśliłem, jakby miała działać
			
									
									mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
						- 
				Jacenty80
 - Ma gadane

 - Posty: 231
 - Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
 - Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
 - Kontakt:
 
Mam taką kontrolkę w tych zegarach z Seata. Jak podam jej masę to świeci cały czas. Sprawdzałem jak jest podłączona w zeagrach. Plus ciągnie sobie z pinu 13 (czyli po stacyjce), a minus pewnie jest strowany jakimś wyłacznikiem krańcowym. Może ktos wie jak to wygląda??? Podejrzewam, że tak wyłącznik jest w zapięciu pasa - wkładamy końcówke z pasa i sie wtedy obwód przerywa... Ale to takie moje dywagacje.
W tym liczniku są takie dodatkowe kontrolki w porównaniu do mk2:
- kontrolka rezerwy paliwa (działa jak należy, wskaźnik również pokazuje dobrze, bo po założeniu wskazywał tak samo jak ten z mk2),
- kontrolka włączonych świateł,
- kontrolka świateł przeciwmgielnych (należy pociągnąć kabel z włącznika przeciwgielnych i działa),
- kontrolka niezapietych pasów,
- kontrolka ABS ( u mnie nie wykorzystana:), ale chyba sobie pod nia podłączę złącze diagnostyczne z ECU,
- kontrolka świec żarowych (pod nia podłączyłem sobie podgrzewacz "jeż" kolektora dolotowego:).
			
									
									W tym liczniku są takie dodatkowe kontrolki w porównaniu do mk2:
- kontrolka rezerwy paliwa (działa jak należy, wskaźnik również pokazuje dobrze, bo po założeniu wskazywał tak samo jak ten z mk2),
- kontrolka włączonych świateł,
- kontrolka świateł przeciwmgielnych (należy pociągnąć kabel z włącznika przeciwgielnych i działa),
- kontrolka niezapietych pasów,
- kontrolka ABS ( u mnie nie wykorzystana:), ale chyba sobie pod nia podłączę złącze diagnostyczne z ECU,
- kontrolka świec żarowych (pod nia podłączyłem sobie podgrzewacz "jeż" kolektora dolotowego:).
- majster heniek
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2156
 - Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
 - Lokalizacja: Głuchołazy
 - Auto: Jest
 - Silnik: też
 
W sobotę w Proszkowicach widziałem zegary do mk3 by rydzu na własne oczy super wyglądają - a to fotki ( w naturze o niebo lepiej )


			
													

					Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 17:42 przez majster heniek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości

