wymiana serca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cichy-m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 07:44
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

Post autor: cichy-m » wt paź 25, 2005 22:04

dokladnie olozwirski tez czuje masakre i przez to mam konkretnego dola, nie znajde u siebie w okolicy na tyle dobrego mechanika, rozkladaja tylko rece :( Nasuwa sie pytanie: jaki silnik zamiast PG a skrzynia biegow??



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr paź 26, 2005 00:03

Najpierw koszty naprawy twojego, a potem ewentualnie swap. I tu masz sporo mozliwosci, poczytaj na forum, jest mnostwo informacji na ten temat.



fibolek

Post autor: fibolek » śr paź 26, 2005 10:24

moment a w jakim stanie jest twój silnik 1.8 bo ja u siebie mam 1.6 i w sumie zastanawiam się nad wymianą na lekko nowocześniejszy.Odpisz



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » śr paź 26, 2005 10:36

troche oleju bierze, a poza tym to chyba dobry tak mi powiedział mechanik jak dwa dni temu wymieniałem łozysko i osłony na przegubach.

[ Dodano: Sro Paź 26, 2005 10:37 ]
fibolek a ile twój pali i ile koni ma

[ Dodano: Sro Paź 26, 2005 10:47 ]
no i ma przejechane kolo 250 tyś


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » śr paź 26, 2005 11:03

chętnie bym ci pomógł słonko ale nie wiem wydaje mi sie ze musisz mieć cały osprzęt, poza ty trzeba by było wzmocnić zawieszenie bo to jest 40 km więcej


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
cichy-m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 07:44
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

Post autor: cichy-m » śr paź 26, 2005 20:05

jeszcze wczoraj blisko bylo do zalamki, ale dzis juz :bigok: smigam swoim G :helm: dziwny zbieg okolicznosci, ze mi 2 swiece padly (dawaly iskre ale cos bylo nie tak), kupilem caly komplet do G60 i jak reka odjol! sa tylko delikatne problemy z obrotami na jalowym (sa czasami za wysokie (1500rpm), ale to juz szczegol. Koszty: wtryskiwacz (zielony do G60)-400zl, swiece NGK 6-30zl. :bigok: pozdrawiam all!!!



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr paź 26, 2005 20:38

slonko pisze:Chlopaki a czy mi ktos odpowie na moje pytanie? Pytalem kilka postow wczesniej jak bedzie wygladac wymiana silnika z 1,8RP na 1,8 130 lub 139km.
Ja sprobuje. Wymienialem GX 90KM (bardzo podobny do RP, tyle ze z lambda,) na PL 129KM.
Sam silnik pasuje bez problemu (mocowania), skrzynia tez. 16V ma inny kolektor wydechowy niz twoj, reszte tlumikow jakos dopasujesz. Potrzebujesz tez wiazke elektryczna, chociaz mi jeden magik jakos poskladal wszystko na module od GXa, tyle ze odciecie zostalo przy 6250 :grrr: Reszta moze zostac z RP chociaz zalecam zmienic chociaz hamulce na mocniejsze, jak mi sie cos przypomni to dopisze



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości