VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lip 06, 2008 16:06

cowboy pisze:czasem w Turbobenzynach część gorąca turbiny potrafi buć rozgrzana do czerwoności
nie czasem a czesto, ale z z zimnym dolotem w turbobenie jest lepiej.... wiec pomysl jak najbardziej dobry


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » ndz lip 06, 2008 19:45

Gobo90

hehe już byłem na kilku zlotach i też było jak w tym przypadku . Że vw organizatora wygrał lub samochód kolegi :jezor:

Ale cieszy również 2 miejsce :hmm:
Ostatnio zmieniony ndz lip 06, 2008 19:46 przez vw_golf3, łącznie zmieniany 1 raz.



Druszczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt gru 14, 2007 16:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Druszczyk » ndz lip 06, 2008 19:46

cowboy pisze:sprężone powietrze jest schładzane w Intercoolerze... róznica kilku st C w temp powietrza jakie zostanie zassana do turbiny jest tu pomijalna w stosunku do tego co się dzieje za turbiną
No fajnie łapie co nie.. dzięki za wyjaśnienia, fajnie się czegoś nowego dowiedzieć zwłaszcza gdy się w temacie ktoś tak ukochał jak ja ;p
evolution pisze:nie czasem a czesto, ale z z zimnym dolotem w turbobenie jest lepiej.... wiec pomysl jak najbardziej dobry
No więc się już pogubiłem ?! Dobrze czy nie!? z resztą, wiele aut ma w oryginale na błotnikach wloty powietrza i jakoś musi być to przecież rozwiązane.. Musze gdzieś sobie podpatrzeć ;]


=Druszczyk
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/339549.html][img]http://images.spritmonitor.de/339549_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » ndz lip 06, 2008 19:48

Druszczyk

wiesz sam nie wiem co tu zrobić , pozostanie na razie jak jest . Niedługo zajmuje się turbinką żeby już chodziła jak powinna .

Po vw vag treffen rozbieram mk3 i będę kombinował z turbo żeby wykręcić powyżej 200 ps



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » ndz lip 06, 2008 21:07

vw_golf3 pisze:Po vw vag treffen rozbieram mk3 i będę kombinował z turbo żeby wykręcić powyżej 200 ps
hehhe widze ze aptety rosnie w miare jedzenia :grin: :grin: działaj działaj chłopaku :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » ndz lip 06, 2008 23:27

Matijas

trzeba coś zrobić z tym turbo gdyż nie kręci się do końca ..

Zobaczymy co wyjdzie z tego :bajer:



Druszczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt gru 14, 2007 16:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Druszczyk » ndz lip 06, 2008 23:53

vw_golf3, powiem Ci że ten golf i tak już jest piękny, nie wiem co Ty chcesz z niego zrobić :D A co do wlotów powietrza nad którym tak się rozwodzimy to uznałem że wystarczyłoby dobrze rure ułożyć i nic się nie będzie dzialo... Bo przecież z tym wlotem powietrza nie wymyśliłem nic nowego... takie wloty na błotnikach są wstawiane seryjnie...


=Druszczyk
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/339549.html][img]http://images.spritmonitor.de/339549_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz lip 06, 2008 23:53

vw_golf3, kolego dawaj w palnik z tym TURBO, bo sam jestem ciekaw ile wyjdzie KM na nowej sprężarce :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » pn lip 07, 2008 00:13

Druszczyk

nom nic się nie stało że podrzuciłeś taki pomysł

marcinas1983

nom po vag treffen rozbieram auto i będę dłubał . Chciałbym żeby na nowym turbo około 200 ps żeby miał .



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 07, 2008 08:55

Druszczyk pisze:Bo przecież z tym wlotem powietrza nie wymyśliłem nic nowego... takie wloty na błotnikach są wstawiane seryjnie...
tak ale w wolnossakach albo wloty owe chłodzą intercooler :)

fajnie byłoby oddzielić stożek od silnika jakąś polerowaną blachą, jednak poza efektami wizualnymi i lepszym samopoczuciem właściciela koni na hamowni od tego moim zdaniem raczej nie przybędzie... z tego co wiem na podstawie wielokrotnych hamowań swojego auta..

jeśli juz to można dać nieco większy FMIC jeśli planujesz tam wiecej dmuchać, bo z tego co pamiętam obecny jest niewielki taki na 0,5 Bara max



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 07, 2008 14:57

cowboy, przy malych mocach nie poczujesz roznicy, przy duzych doprowadzenie zimnego powietrza do turbo powoduje spadek temperatury w dolocie zarowno przed jak i za ic, silnik wolniej puchnie, wiec mozna wytargac wieksza moc niz dostarczajac powietrze z okolic turbo


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 07, 2008 15:08

evolution pisze:cowboy, przy malych mocach nie poczujesz roznicy
no własnie ale to przecież nie dragowy projekt, tylko póki co chyba 160KM zhamowane więc jakieś home made łapacze powietrza znane z wersji n/a za wiele tu nie pomogą, a mogą sie przyczynić do szybszego zgonu turbiny..
evolution pisze:mozna wytargac wieksza moc niz dostarczajac powietrze z okolic turbo
ale teraz jest przecież OK, czy uważasz że takie zamontowanie stożka jak obecnie:

Obrazek

jest złe? i że wydłubanie "dziury" w błotniku powiększy stadninę ?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 07, 2008 18:00

wszyscy raczekj tak robia wiec nie ma problemu, merytorycznie zrobienie zimniejszego olotu jest lepszym rozwiazaniem w walce o kazdy kon


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Druszczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt gru 14, 2007 16:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Druszczyk » pn lip 07, 2008 19:03

Rozkminiacie się nad chlapnieciem wodą o co ja bym się specjalnie nie martwił... bardziej o to że owady beda szybciej zasyfiac filtr... i w ogole wszystko zasraja w srodku ;/ ale mysle ze i to daloby sie rozwiazać...


=Druszczyk
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/339549.html][img]http://images.spritmonitor.de/339549_3.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości