Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
vwgolf fan
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
- Lokalizacja: zgorzelec
Post
autor: vwgolf fan » ndz lip 06, 2008 15:06
ja wymienialem u siebie ponad rok temu na tuleje Febi i do dzisiaj jest wszystko ok
polecam również Lemforder - jest droższy ale wielu ludzi poleca tą firme
Harta nie kupuj - kiedys kupiłem amory tej firmy do starego golfa i pojezdzilem na nich pół roku
Meyle to tez dobra firma ale tuleje febi powinny byc pare zł tańsze a jakość dobra
-
Adamm
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » ndz lip 06, 2008 16:50
mariusz-1975, nie kupuj shitu z allegro bo to nie tuleje przednie gdzie latwo sie je wymienia
febi sa ok ale jak dla mnie za miekkie, teraz mam lemfordera i jest ok
na takich rzeczach sie nie oszczedza bo koszta ponownej wymiany przekrocza parokrotnie ta roznice w cenie czesci
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
micky
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 865
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: micky » ndz lip 06, 2008 22:01
A do varianta w mk3 to lepiej miekkie czy twardzsze kupowac?
febi sa ok ale jak dla mnie za miekkie
Co miales na mysli? jak sie Golfik zachowywal?
-
Adamm
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » ndz lip 06, 2008 22:06
micky, znaczy ze bujalo mi tylem bo guma byla za miekka i nie stawiala odpowiedniego oporu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
micky
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 865
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: micky » ndz lip 06, 2008 22:12
heh, a czy normalne jest to ze w variancie tylnia belka glosno wybiera nierownosci i przy kazdej poprzecznej nierownosci slychac "łup"
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
mariusz75
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
-
Kontakt:
Post
autor: mariusz75 » ndz lip 06, 2008 23:06
Adamm pisze:mariusz-1975, nie kupuj shitu z allegro bo to nie tuleje przednie gdzie latwo sie je wymienia
febi sa ok ale jak dla mnie za miekkie, teraz mam lemfordera i jest ok
na takich rzeczach sie nie oszczedza bo koszta ponownej wymiany przekrocza parokrotnie ta roznice w cenie czesci
O taką odpowiedż mi chodziło
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Kupie Lemfordera - mam zawieche od GTI i twarda guma jak najbardziej.
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
A co do wymiany to zrobie to sobie sam na warsztacie - pracuje w autoryzowanym serwisie VW
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Ostatnio zmieniony ndz lip 06, 2008 23:40 przez
mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Orange
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 66
- Rejestracja: pn mar 03, 2008 00:38
- Lokalizacja: Jaworzno
Post
autor: Orange » ndz lip 06, 2008 23:53
micky,
Wydaje mi sie ze nie powinna tak pracować belka, sam mam Varianta i to samo na nierównościach, na stacji diagnostycznej powiedzieli mi ze tylne tuleje są do wymiany i chyba przez to jest "łup".
Czy na "łup" moze składać sie jeszcze jakaś inna część?
-
mariusz75
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
-
Kontakt:
Post
autor: mariusz75 » pn lip 07, 2008 00:28
Objawami zużycia i wybicia tulei tylnej osi jest właśnie takie ŁUP przy jeździe po dziurach dochodzące z tyłu auta.
Sprawdżcie to praktycznie. Wybierzcie na bocznej drodze niedużą nierówność na której słychać to ŁUP dochodzące z tylnej osi, przejedżcie przez nią normalnie tak ok. 60 km/godz i wtedy będzie słychać owo ŁUP, a następnie jeszcze raz ale z zaciągniętym hamulcem ręcznym( normalnie na biegu kiedy auto ciągnie + lekko ręczny)
Wtedy auto ciągnie przodem, hamuje tylną osią i powstają naprężenia w tulejach co powoduje brak swobodnych luzów i brak owegi ŁUP kiedy przejedziemy przez dziure.
Ostatnio zmieniony pn lip 07, 2008 00:31 przez
mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
-
pioczel
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 94
- Rejestracja: sob wrz 22, 2007 21:59
- Lokalizacja: zabrze
-
Kontakt:
Post
autor: pioczel » pn lip 07, 2008 17:00
mi robiło łup..w sobote zmieniłem seryjne amorki na gazowe sascha czerwone auto sporo sie podniosło i nie robi ,,łup''..aha amorki to używki po 30 zł sztuka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości