czy da się z silnika 1.6 RF wycisnąć 170 km/h w golfie MK2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Tak ale masz tego 1.6 na wtrysku a ja nie.Właściwie z tego co zauważyłem to w wyniku tych moich przeróbek nie wzrosła może sama prędkość co przyśpieszenia co zresztą czuć.Bo pewnie mógłbym ustawić gaźnik na większy Vmax ale się boję.Mam najprawdopodobniej ustawienia fabryczne,poniważ zakład który trzyma piecze nad moim gaźnikiem i autem określił że jest ono tak piękne(mimo wieku)że szkoda dobijać.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
jakim wtryski 1.6 w MKII nie miały wtrysku only gaźniki, w tym jeden stterowany elektronicznie, ale nie jest to wtryskfibolek pisze:Tak ale masz tego 1.6 na wtrysku a ja nie.Właściwie z tego co zauważyłem to w wyniku tych moich przeróbek nie wzrosła może sama prędkość co przyśpieszenia co zresztą czuć.Bo pewnie mógłbym ustawić gaźnik na większy Vmax ale się boję.Mam najprawdopodobniej ustawienia fabryczne,poniważ zakład który trzyma piecze nad moim gaźnikiem i autem określił że jest ono tak piękne(mimo wieku)że szkoda dobijać.
www.vrservice.pl
GT miał krótszą skrzynię.
Mój po remoncie silnika i dotarciu oszalł...na LPG bez problemu 180km/h.
Na benzynie z górki śmigałem ponad 190 ale za krótka górka Sam jestem zaskoczony. Jak kiedyś będę miał możliwość to nagram albo zrobię fotkę ile da się wycisnąć.
Ostatnio sprawdzałem na pomiarach prędkości i przy 140 miałem odchylenie +ok. 2km/h
Mój po remoncie silnika i dotarciu oszalł...na LPG bez problemu 180km/h.
Na benzynie z górki śmigałem ponad 190 ale za krótka górka Sam jestem zaskoczony. Jak kiedyś będę miał możliwość to nagram albo zrobię fotkę ile da się wycisnąć.
Ostatnio sprawdzałem na pomiarach prędkości i przy 140 miałem odchylenie +ok. 2km/h
Bo z RF jest taki myk że one fabrycznie nie są rozkręcone one są po prostu wytrzymałe Jedynym problemem a raczej zaleta jest gaźnik Pierburg 2E2 który mimo że jest skomplikowany to wytrzymały.I słyszałem właśnie ze mozna za pomocą regulacji tegoż właśnie gaźniorka znacznie wiecej osiągnąć.bez ponoszenia większych kosztów.
Teraz spokojnie na 15 calowych kołach pogoniłem 170 km.Ale niedawno wyjąłem kata no i muszem powalczyć z popychaczami(cały komplet stuka)i z regulacją takową gaźnika i wtedy się pochwalę.
Teraz spokojnie na 15 calowych kołach pogoniłem 170 km.Ale niedawno wyjąłem kata no i muszem powalczyć z popychaczami(cały komplet stuka)i z regulacją takową gaźnika i wtedy się pochwalę.
1.6 PN na zimówkach
Mój nowy nabytek 1,6 PN (1990 - 183 tys ) poszedł z 5 osobami 160 na 4 ale powyzej 140 juz nie tak gładko. Na piatce mu wyraźnie brakło power'a i tylko trzymał prędkośc. To było na zimówkach Frigo R13 - moze na letnich ma szanse wiecej ??
ja mam RH 1,8 gażnik-180km/h i wiecej nie starczyło drogi ale niestety jzu dalej to bym musial długo czekac zeby cos wyciagnac;pmoze kiedys bedzie taka mozliwośc:)-powiem tyle ze na lpg jezdze a przebieg wg.licznika 280tys....a 160 na czwórce to bez problemu potem juz mu mocy brakuje:)ale silnik jak dlam nie bardzo fajny,pozdro
VW Golf MkII
,,Life to ride"
,,Life to ride"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości