katastrofa-urwana śruba termostatu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

katastrofa-urwana śruba termostatu

Post autor: t-tas » pt paź 21, 2005 14:38

mam problem-chciałem wczoraj sprawdzić stan termostatu bo zdaje się,że za wcześnie się otwiera(mk 1 motor 1,5) i dałem d**y-nieostukałem śruby tylko nasadka 10 i pach-urwałem śrubę od obudowy termostatu.wczoraj było tam sucho ale dziś już jest mokro co znaczy,że jedna śruba nie wystarczy.czy ktoś już miał taki problem??? pomocy-idzie zima i dolewanie płynu bedzie dość drogie a lanie wody to głupota bo idą mrozy



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt paź 21, 2005 16:33

Po zdjęciu obudowy nie wystaje jakiś kawałek śruby? Może da się ją złapać i odkręcić. Jakiś środek typu WD40 i może pójdzie.Ewentualnie zsostaje rozwiercenie śruby.

Nie wiem jak wygląda twój silnik i w czym jest ten termostat. Może w pompie wody?To może da się wykręcić pompę i wtedy to już banał ze zrobieniem tego.

Mnie się urawała śruba od zacisku hamulcowego i się zrobiło bez problemu.I nawet gwint w otworze się nie uszkodził :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt paź 21, 2005 18:52

dzieki, termostat mam w pompie wody ana samym dole,o rozwierceniu myślałem tylko pojawia się pytanie czy jak zniszcze gwimt M6 to czy będzie mięsa w pompie na szpilke M8.no ale to już zobaczę jak rozbiorę ten termostat.dziś już za póżno ale może jutro podejmę tę nierówną walkę.dzięki


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » pt paź 21, 2005 20:32

t-tas pisze:pojawia się pytanie czy jak zniszcze gwimt M6 to czy będzie mięsa w pompie na szpilke M8

przecież można zastosować rozmiar 7mm (można kupić w sklepie motoryzacyjnym) a na to napewno wystarczy "mięsa"



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt paź 21, 2005 23:55

jak poszukasz w archiwum to znajdziesz mój problem z okolic marca jak we moim PN uwaliłem 2 sruby :):)
teraz sie z tego smieje ale wtedy było odwrotnie!!!! byłem wkór***** bo przewierciłem dwie(cięzko z duża wiertarką było manewrować) a ta bliżej zderzaka (zaznaczam silnik PN) to przewierciłem korpus na wylot i zrobiłem śrube i nakrętki dwie na kontre i jest dobrze!!

Przynajmniej mam silnik oryginalnie zrobiony :) Zrób póki jest ciepło..przynajmniej zrobisz i na święta spokój a nie przyjdzie wiosna i zaczniesz znowu sie bawić..A jak uwaliłęs śrube to nie wiadomo jak dalej ..może sie poluzuje, nie wytrzyma i pewnego pięknego dnia strzałeczka ugnie sie w prawo od temp.

Powodzenia :)

PS. jak nie zapomnie jutro zrobie zdjęcia :)


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn paź 24, 2005 23:56

jak wystaje kawalek urwanej sruby to mozna wziasc spawarke i przyspawac do niej nakretke, przy spawaniu sruba sie zagrzeje i powinna puscic bez problemu :)



zibi65

Post autor: zibi65 » wt paź 25, 2005 12:56

Jak masz możlwosc to nawiec ta srubke wiertlem fi 3 lub 4 a potem takie sprytne naredzie jak wykretak. U mnie bynajmniej zadziałało jak urwalem srube od kolektora wydechowego.

P.S.
Tylko pamietaj o WD40 :)



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » wt paź 25, 2005 23:34

wielkie dzięki,już zapomniałem o tym poście ale będe miał następny tydzień od szkoły to poświęce go golfikowi,napisze co i jak się zrobiło


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » sob paź 29, 2005 17:20

Ja jak opróbowałem rozwiertakiem to było fatalnie..(został w otworze) i było jeszcze więcej barowania -
Obiecane zdjęcie- nie wiem czy sie przyda ale ja tak mam "stjuningowane" hahah
i sie trzyma :)

[ Dodano: Sob Paź 29, 2005 18:26 ]
...Brak dostępu do serwera FTP: 'public_html/forum/thumbs'. Sprawdz ustawienia FTP.


nie moge wysłać zdjęcia


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości