Wymiana sondy lambda

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamilos33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: śr maja 28, 2008 11:55
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Wymiana sondy lambda

Post autor: kamilos33 » pt lip 04, 2008 08:16

Jak w temacie, mam do wymiany sonde lambda pod wzgledem samej wymiany nie mam zadnych pytan jest prosta, tylko jak z jej ustawieniami, czy po podlaczeniu nowej bedzie dobrze pracowala czy konieczne beda ustawienia komputerem, slyszalem ze na czas wymiany dobrze jest odlaczyc akumulator i po podlaczeniu nowej nie powinno byc problemow?


WWW --> http://www.lokaauto.pl

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt lip 04, 2008 08:23

Nic sie nie ustawia. Zmieniasz i działa od razu. Akumulator wiele do tego nie ma bo sonda jest zasilana dopiero po włączeniu zapłonu i pracującej pompie paliwa.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » pt lip 04, 2008 08:58

odłącz akumulator bo może jakiś błąd w kompie wyskoczy czy coś a odłączyć aku to nie filozofia :jezor:


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » pt lip 04, 2008 11:06

Aku nie trzeba odłączać, przynajmniej u mnie nie odłączali. Wymienili sondę zapalasz i wszystko gra i tylko cieszyć się niższym spalaniem :grin:

Zależy jaką sondę, jeśli wkręcasz jakieś g*@%# z allegro to nie spodziewaj się rewelacji...



Awatar użytkownika
kamilos33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: śr maja 28, 2008 11:55
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: kamilos33 » pt lip 04, 2008 11:20

Nie badziewia nie bede kupowal, jak cos to oryginalnego boscha dedykowanego do mojego GTI, a czy spalanie spadnie to nie wiem, w sumie nie ma duzej wady sonda szarpie silnikiem tylko, chociaz moze i cos da, OBY:)

[ Dodano: 04 Lip 2008 11:22 ]
No i oczywiscie dzieki za dobre rady :grin:


WWW --> http://www.lokaauto.pl

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pt lip 04, 2008 11:26

Tak czy siak akumulator odłącz na co najmniej 30min. I złącz razem klemy aby się zresetował , a po załączeni silnika nie manipuluj pedałem gazu przez ok. 10 min niech pochodzi spokojnie aby sobie komputer poustawiał parametry i tak po każdorazowym odłączeniu aku



Awatar użytkownika
kamilos33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: śr maja 28, 2008 11:55
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: kamilos33 » pt lip 04, 2008 12:23

A moze ja ogolnie odlacze przed wymiana aku na te 30 min i zlaczeklemy, pozniej podlaczew i odpale moze jakos to pomoze? i klemy na chwile dotknac czy polaczyc jakos niech poleza tak sobie?


WWW --> http://www.lokaauto.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 299 gości