daaroo pisze:igor002 pisze:koledzy złoci, niewiem do kogo to ,ale ja pisze o gażniku, kolega który ma problem, ma elektroniczny gażnik, i w zaden sposób nie można tego nazwać monowtreyskiem!! dlatego też ciagle pisze o czyszczeniu gaznika!!!!!!!
Absol1 pisze:Witam Wszystkich
Co się stało tego nie wiem i nikt nie wie są tylko gdybania grrr
Dziwne żeczy zaczeły się dziać w moim Golfie II 1.6 89r.Wolne obroty działają jak chcą raz tak raz nie ale gdy chodzi na gazie jest wszystko b.dobrze.Na benzynie po rozgrzaniu silnika wolne obroty spadają do 0 i gaśnie ale to podczas jazdy natomiast na postoju chodzi bardzo wolno aż buja całym autem.Czy ktoś już się z czymś takim spotkał? Dodam że auto zawsze jest ******* na benzynie i na benzynie gaszone .Co jest pomóżcie !!!!
pozdrawiam
Absol1 pisze:Monowtrysk czyli jakby gaźnik
igor002 czytaj uwarzniej
Tak masz racje, omineło mnie ze kolega napisał ze pali i gasi na benzynce, ale to itak niema znaczenia iak w gażniku sucho i nema przepływu paliwa, wtedy syfy wpadają itp.
A co do monowtrysku czyli jakby gażnika to jedynie tak mozna stwierdzic po obecności komputera, ale pow wszystkimi możliwymi wzgledami te oba typy zasilania rożnią sie diametralni, a ich wspólną cechą poza sterowaniem elektronicznym jest podawanie mieszanki paliwowo powietrznej do silnika.
Ktoś wyżej pisał ze na gazie mu dobrze chodziło ze zwalona lambdą, jaką ty masz instalacie, chodzi mi o to czy masz elektronike do gazu z attuatorem?
Co do problemu głównego z postu to ja itak stawiam jak od samego początku na śmieci w gażniku, to bardzo czułe urządzonka, jak jeżdzisz zadko na benzynie albo tylko palisz itp, to dolej jakiegoś uszlachetniacza czyszczącego układy paliwowe i gażniki, i zalej tak z pół baku, ale nie wiecej wahy. żebyu za cieżko niebyło a jak mało paliwka to sie tam para wodna kondensuje i czasem tez są z tego tytułu problemy, zwłaszcza zima jak to zamarza:)
Pozdro i powodzonka.